Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.
Оценка 5

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Оценка 5
Контроль знаний
docx
английский язык
5 кл
07.04.2017
Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.
Контрольная работа состоит из 3 разделов. Раздел АУДИРОВАНИЕ. Проверяется умение понимать на слух основное содержание текста; извлекать из аутентичного текста запрашиваемую информацию. Раздел ЧТЕНИЕ. Проверяется умение понимать основное содержание аутентичного текста (ознакомительное чтение); умение извлекать необходимую информацию из прочитанного текста (просмотровое/поисковое чтение), использовать различные приемы языковой переработки текста: языковую догадку, анализ. Раздел ЛЕКСИКА и ГРАММАТИКА. Проверяется умение распознавать и употреблять в речи имена существительные в единственном и во множественном числе, личные местоимения в именительном и объектном падеже, имена прилагательные в положительной, сравнительной и превосходной степени, глаголы в наиболее употребительных временных формах (Present Simрle, Past Simple, Future Simple, Present Perfect, Present Continuous). Система оценивания. За каждый правильный ответ учащийся получает 1 балл. За неверный ответ или отсутствие ответа ставится 0 баллов. Критерии оценивания: количество правильных ответов. 32-36 баллов – «5» 26-31 балл – «4» 18-25 баллов – «3» 0-17 баллов – «2»Итоговая контрольная работа предназначена для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.
Итоговый контроль изученного в 5 классе).docx
Итоговый контроль изученного в 5 классе. Пояснительная записка к итоговой контрольной работе по английскому языку. Итоговая контрольная работа предназначена для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния. Контрольная работа состоит из 3 разделов. Раздел АУДИРОВАНИЕ.  Проверяется умение понимать на слух основное содержание текста;  извлекать из аутентичного текста запрашиваемую информацию. Раздел  ЧТЕНИЕ.  Проверяется умение понимать основное содержание аутентичного текста (ознакомительное чтение); умение извлекать необходимую информацию из прочитанного текста (просмотровое/поисковое чтение),  использовать различные приемы языковой переработки текста: языковую догадку, анализ. Раздел  ЛЕКСИКА и ГРАММАТИКА.  Проверяется умение распознавать и употреблять в речи имена существительные в  единственном и во множественном числе, личные местоимения в именительном и объектном падеже, имена  прилагательные в положительной, сравнительной и превосходной степени, глаголы в наиболее употребительных  временных формах (Present Simрle, Past Simple, Future Simple, Present Perfect, Present Continuous).                                                                                Система оценивания. За каждый правильный ответ учащийся получает 1 балл. За неверный ответ или отсутствие ответа ставится 0 баллов.  Критерии оценивания: количество правильных ответов. 32­36 баллов –  «5» 26­31 балл –   «4» 18­25 баллов –  «3» 0­17 баллов –    «2» Вариант 1 Раздел АУДИРОВАНИЕ Задание 1.   Вы услышите четыре диалога. Установите соответствие мест A­D, где происходили данные диалоги, с номерами  диалогов. Занесите свои ответы в таблицу. Вы услышите текст дважды. A  Hospital      B  Library            C  Street                                 D  Shop 1 2 3 4 Задание 2.   Прослушайте рассказ об одном из дней королевы Елизаветы II и выполните задания 1­5, обведя букву A, B, C или D,  соответствующую варианту ответа, который вы считаете наиболее правильным. Вы услышите текст дважды.  1 2 3 4 5 The Queen wakes up at A 8 o`clock B half past eight C 7 o`clock D half past seven The Queen reads personal letters A after breakfast B at breakfast C before breakfast D with her personal Secretary After lunch the Queen leaves the Palace  A to have an important business consultation B to have a meeting with her Private Secretary C to open a new hospital D to listen to BBC news At half past five the Queen receives  A a group of businessmen B 70 people C foreign visitors D Prince Philip The Queen phones to some members of the Royal Family A to say goodnight B to tell some news C to discuss some official papers D to be sure that everything goes all right. Вариант 1 Задание 1 Раздел ЧТЕНИЕ Прочитайте текст. Установите соответствие заголовков А­Н текстам 1­7. Занесите свои ответы в таблицу. Один  заголовок лишний.  F Revolution in fashion G Clothes became longer H More money for clothes A New hair styles B Most colourful clothes than ever C Disappearance of some clothes D One model of shoes for men and women E No changes in clothes 20TH CENTURY FASHION 1.  Before the First World War fashions didn’t change very  quickly. Men wore dark suits. They had short hair and  moustaches were popular. Women wore long dresses and  they had long hair. Under their dresses they wore stiff  corsets. These gave women a very narrow waist, but they  were very uncomfortable. 2.  In the Roaring Twenties dresses and hair became much  shorter. People saw women’s knees for the first time!  Corsets disappeared. A straight figure with no waist was  fashionable. For men trousers with very wide legs became  fashionable. They were called Oxford bags. 3.  In the 30th and 40th hair, dresses and coats became longer again. Men’s fashion didn’t change very much. Men wore a suit, a tie and usually a hat, too. Moustaches were less  popular. 4.  In the 1950s people were richer and teenagers spent a lot of money on clothes. For men this was age of a teddy boy.  Teddy boys wore long jackets in very bright colours – pink, orange or yellow – and very tight trousers. For women  jumpers and blouses with wide skirts and short socks were  the fashion. Both men and women wore shoes with long  pointed toes. The women’s shoes had high  heels. 5.  The 1960s saw a revolution in clothes. Everything  changed. This was the time of the mini­ skirt and long  boots. For the first time in the twentieth century men had  long hair – the famous Beatle haircut. 6.  In the late 1960s and the early 70th the hippy “flower  power” style was in. Women were long maxi­skirts. Men  wore jeans and brightly coloured shirts or T­shirts. Clothes  were very colourful. Very long hair was fashionable for  men and women, and beards became more common (only  for men, of course). 7.  The 80s brought teenagers with punk hair styles in red,  blue, purple and green and brightly coloured make up. 1 2 3 4 5 6 7 Задание 2 Прочитайте текст и установите соответствие утверждений 1­10 содержанию текста. Отметьте каждое утверждение  TRUE, если оно соответствует содержанию текста, FALSE, если оно не соответствует или  NOT STATED, если в тексте нет точной информации.        This is the story of a ghost. He lives in the beautiful Canterville Castle . Mr. Otis and his family live in this amazing place,  too. The ghost is ugly with his big red eyes, grey hair, a long nose, thin legs and a white face. He thinks he's very frightening. But nobody is afraid of him.       The ghost is very sad and unhappy. He cries in his room in the tower. Mr. Otis' daughter, Virginia has a kind and gentle heart. She feels sorry for him and can’t wait to help him. The ghost tells her about his problem. He can only rest when a girl with blond  hair helps him and the almond tree has flowers.        Virginia and the ghost go through a wall. The Otis family looks for Virginia in the rooms, under the beds, behind the doors,  on the roof. They finally see her sitting by the almond tree. They look up and notice that the almond tree has flowers. Virginia  and the ghost can finally rest. Now they are happy.       B. False       C. Not stated      B. False       C. Not stated      B. False       C. Not stated      B. False       C. Not stated 1. It is a story about a ghost.     A. True   2.  He lives in Canterville Village.      A. True   3.  The ghost has a beard.      A. True   4.  He thinks he is funny.      A. True   5.  The ghost is sad and cries.      A. True   6.  He lives in the living room.      A. True   7.  The ghost has a problem. He can't rest.      A. True       C. Not stated 8.  He can rest only when the almond tree has flowers.       A. True       C. Not stated 9.  In the end Virginia and the ghost are happy.      A. True        B. False   10. They want to go for a walk.       A. True        B. False       C. Not stated     C. Not stated      B. False       C. Not stated     C. Not stated      B. False        B. False        B. False   Вариант 1 Раздел ЛЕКСИКА и ГРАММАТИКА Прочитайте приведённый ниже текст. Преобразуйте слова в скобках так, чтобы они грамматически соответствовали содержанию текста, и заполните пропуски. Mary is a doctor and she (1) _________ (work)  in a hospital. She lives in a flat on the (2) _________ (three) floor. At the moment she __________  (decorate) it for Christmas party tonight. She thinks that all her family (4) _________ (come). She wants to see her (5) _________ (old) sister Ann very much. Now Ann has got two (6) _________   (child) and Mary hasn’t seen (7 )_________ ( they) yet. Mary  (8) __________  (already buy)  lots  of  tasty food. Last year, fourteen people (9) _________ ( come) to her party and they all had a great time. Let’s hope that party will be a big success as it (10) ______ (be) last year. Вариант 2 Раздел АУДИРОВАНИЕ Задание 1.   Вы услышите четыре диалога. Установите соответствие мест A­D, где происходили данные диалоги, с номерами  диалогов. Занесите свои ответы в таблицу. Вы услышите текст  дважды. A Library        B Street            C Shop                         D Hospital 1 2 3 4 Задание 2.   Прослушайте рассказ об одном из дней королевы Елизаветы II и выполните задания 1­5, обведя букву A, B, C или D,  соответствующую варианту ответа, который вы считаете наиболее правильным. Вы услышите текст дважды.  1. The Queen wakes up at A. B. C. D. 7 o`clock half past eight 8 o`clock half past seven 2. The Queen reads personal letters A. before breakfast B. after breakfast C. at breakfast D. with her personal Secretary 3. After lunch the Queen leaves the Palace  A. to listen to BBC news B. to have a meeting with her Private Secretary C. to have an important business consultation D. to open a new hospital 4. At half past five the Queen receives  70 people A. a group of businessmen B. C. Prince Philip D. foreign visitors 5. The Queen phones to some members of the Royal Family A. to discuss some official papers B. to tell some news C. to be sure that everything goes all right. D. to say good night Вариант 2 Задание 1 Раздел ЧТЕНИЕ Прочитайте текст. Установите соответствие заголовков А­Н текстам 1­7. Занесите свои ответы в таблицу. Один  заголовок лишний.  A. More money for clothes B .Revolution in fashion                                                            C. No changes in clothes D. New hair styles E. Disappearance of some clothes F One model of shoes for men and women G. Clothes became longer H. Most colourful clothes than ever 20TH CENTURY FASHION 1.  Before the First World War fashions didn’t change very quickly. Men wore dark suits. They had short hair and moustaches  were popular. Women wore long dresses and they had long hair. Under their dresses they wore stiff corsets. These gave women a very narrow waist, but they were very uncomfortable. 2.  In the Roaring Twenties dresses and hair became much shorter. People saw women’s knees for the first time! Corsets  disappeared. A straight figure with no waist was fashionable. For men trousers with very wide legs became fashionable. They  were called Oxford bags. 3.  In the 30th and 40th hair, dresses and coats became longer again. Men’s fashion didn’t change very much. Men wore a suit, a  tie and usually a hat, too. Moustaches were less popular. 4.  In the 1950s people were richer and teenagers spent a lot of money on clothes. For men this was age of a teddy boy. Teddy  boys wore long jackets in very bright colours – pink, orange or yellow – and very tight trousers. For women jumpers and blouses  with wide skirts and short socks were the fashion. Both men and women wore shoes with long pointed toes. The women’s shoes  had high  heels. 5.  The 1960s saw a revolution in clothes. Everything changed. This was the time of the mini­ skirt and long boots. For the first  time in the twentieth century men had long hair – the famous Beatle haircut. 6.  In the late 1960s and the early 70th the hippy “flower power” style was in. Women were long maxi­skirts. Men wore jeans and  brightly coloured shirts or T­shirts. Clothes were very colourful. Very long hair was fashionable for men and women, and beards  became more common (only for men, of course). 7.  The 80s brought teenagers with punk hair styles in red, blue, purple and green and brightly coloured make up. 1 2 3 4 5 6 7 Задание 2 Прочитайте текст и установите соответствие утверждений 1­10 содержанию текста. Отметьте каждое утверждение  TRUE, если оно соответствует содержанию текста, FALSE, если оно не соответствует или  NOT STATED, если в тексте нет точной информации.        The Earl of Sandwich lived long ago in England. He was a fanatic about playing cards. He didn’t even want to stop playing  long enough to eat a meal and refused to put his cards away. So his servant invented a quick meal for him. He put some meat  between two slices of bread, so that the Earl could hold his meal in one hand and play cards with the other.        Sandwiches were great favourites in Victorian England. It was a tradition to take an afternoon tea at 5o’clock, and many rich  families ate sandwiches at that time. Cucumber sandwiches were very popular. The servants always cut the crusts off the bread,  so the sandwiches were very small and delicate. Sandwiches are less elegant now and often much bigger. The English eat  millions of sandwiches every day. They are a typical ‘snack’ meal because they are easy and quick to prepare. You can buy  sandwiches if you don’t want to make them yourself. There are thousands of sandwich bars and cafes and even some restaurants  that sell them.     1. The Earl of Sandwich spent much time playing cards.        A. True        B. False       C. Not stated     2 .The Earl of  Sandwich invented Sandwiches.        A. True        B. False       C. Not stated     3 .The Earl of Sandwich was very fat.        A. True        B. False       C. Not stated     4 .Rich families had a tradition to eat sandwiches for breakfast.         A. True        B. False       C. Not stated     5. Cucumber sandwiches were less popular than other kinds of sandwiches.           A. True       C. Not stated      B. False       6 .Now people have much bigger sandwiches than they used to be in Victorian England.        A. True        B. False       C. Not stated     7. The English  like sandwiches with two slices of bread.     A. True        B. False       C. Not stated     8. It is not difficult to prepare sandwiches.     A. True        B. False       C. Not stated   9. Sandwiches are not popular in England now.       A. True        B. False       C. Not stated   10. You can eat sandwiches only in sandwich bars.       A. True        B. False       C. Not stated Вариант 2 Раздел ЛЕКСИКА и ГРАММАТИКА Прочитайте приведённый ниже текст. Преобразуйте (если это необходимо) слова в скобках так, чтобы они грамматически соответствовали содержанию текста, и заполните пропуски.        Ann and Tom   (1) _______________________   (be) doctors and they always try to have a quiet weekend at home. Tom  usually (2)  _________________________   (spend) his time in front of the TV and sometimes falls asleep there. Ann (3)  ____________________________   (not like) to watch TV; she prefers shopping with her two (4)  _________________________   (child).      Yesterday Tom (5) _______________________(buy)   a very interesting computer game.  ‘Let’s   (6) ____________  play)  it! It is (7) ________________________   (interesting) game in the world!’ he said to his wife Ann. ‘ No, I    (8)________________ ( not do) that. I have some plans for this weekend. Would you like (9) _____________________    ( to  know)? ‘Not now, can’t you see that I am busy now. I  (10) ______________________  (play).’ Материал для учителя. Аудиотекст 1 Dialogue 1   A   B   A   B   A Oh, you look smart in this dress. Do I? Does it fit you well?   I’m afraid it is just a little bit broad in the shoulders. Let me see… yes, you are right. Dialogue 2 A B A              we have three copies. Look at those shelves near the window. Good morning. Can I help you? Good morning. Do you have a copy of John Tolkien "The Lord of the Rings”?  We do normally keep that one. Let me just look it up on the computer. Yes,  Dialogue 3 Oh, good evening. I made an appointment to see Mr. Adams this morning. Can I see him? Yes, but first I need you to fill out this form so we can get your details. Have you been to  A B             our  Medical Centre before? A Oh, no. I don`t think so. Dialogue 4 Exuse me, sir. Yes? Is there a bus from here to Trafalgar Square? Yes, sir. Any bus will take you there. A B A B A             Thank  you. And where’s the bus stop? B             Just across the street. Аудиотекст 2 Queen Elizabeth II wakes up at 7 o`clock, has a cup of tea and reads the Times. Then she has a bath and gets dressed. At 8  o`clock she listens to BBC news and has breakfast with Prince Philip. After breakfast she reads personal letters and has an  important business consultation with Private Secretary and then works at government documents. At 1 o`clock she has a quick  lunch in her private apartment in Buckingham Palace and at 2 o`clock leaves the Palace to open a new hospital. There she makes  speeches, shakes hands and has a cup of tea. At 4.45 she is back at the Palace and works in her office. At 5.30 she receives  foreign visitors and then has the final meeting with her Private Secretary. In the evening she goes to St. James Palace where she  has a reception party and talks with 70 people. Then she goes back to the palace and at 8.30 has dinner with Philip and a group of some businessmen. At 10 o`clock she watches television news and then reads some official papers and telephones some members of the Royal Family – just to see if all is well. At about 11 o`clock she goes to bed. Ключи   вариант 1 Раздел  АУДИРОВАНИЕ Задание 1 1D 2B 3A 4C Задание 2 1C 2A 3C 4C 5D Раздел  ЧТЕНИЕ Задание 1 Задание 2 1E 2C 3G 4D 5F 6B 7A 1 Т 2 F 3 NS 4 F 5 T 6 F 7 T 8 F 9 T 10 NS Раздел  3  ЛЕКСИКА И ГРАММАТИКА Is decorating 1. Works 2. Third 3. 4. Will come 5. Elder 6. Children 7. Them 8. Has already bought 9. Came 10.  Was вариант 2 Раздел  АУДИРОВАНИЕ Задание 1 1C 2A 3D 4B Задание 2 1A 2B 3D 4D 5C Раздел  ЧТЕНИЕ Задание 1 Задание 2 1C 2E 3G 4F 5B 6H 7D 1 T                2 F                3 NS 4 F                5 F                6 T                7 NS                8 T                9 F 10 F Раздел  3  ЛЕКСИКА И ГРАММАТИКА 1. Are 2. Spends 3. Doesn’t like 4. Children 5. Bought 6. Play 7. The most interesting 8. Won’t  do 9. To know 10. Am playing

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5 К.М. Барановой, Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.

Итоговая контрольная работа для проведения промежуточной аттестации по английскому языку в 5 классе. Задания составлены на базе учебного материала УМК Starlight 5  К.М. Барановой,  Д. Дули, В.В. Копыловой, Э. Вирджиния.
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
07.04.2017