Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс
Оценка 4.6

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Оценка 4.6
Разработки уроков
doc
английский язык
11 кл
10.01.2017
Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс
краткосрочный план по английскому языку в 11класса для общественно - гуманитарного направления. По плану в модуле второй урок. Урок проводится в групповой форме. В начале уроке проводится Warm up для того, чтобы установить психологический настрой к уроку. Учащиеся узнают много дополнительного материала об уникальных местах Австралии.разработка урока "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef"
план 11 (2) — копия.doc
Grade /класс The topic of  lesson / Тема  урока Aim / цель Objectives  (SWBAT)  pupil’s will be  able:  Results/ожидае мые  результаты Methods and  Techniques /  методы и  приемы Assessment /  оценивание Parts of the lesson Organization  moment/ Warm­up  TEACHER/УЧИТЕЛЬ: Аймагамбетова Замира Тыныштыковна SUBJECT/ПРЕДМЕТ: ENGLISH/АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК 11  Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef,etc. To speak about unique places of Australia LESSON PLAN  Date: Classroom: 311 ­read about  Australian unique landforms   ­ to learn new vocabulary  ­develop speaking, logical thinking, reading skills and rise knowledge of  studying foreign language Утверждаю Зам.дир по УВР: ____________ Pupils will be able to know the meaning  of the new vocabulary.  Read and understand the text and able to answer to the questions. To know new vocabulary :Area, western/ eastern coast, plain, rise, flow, splendid site, Occupies, border, stretch, total area, claim, second­largest, northeast, latitudes, longitudes Discussing, Presentation, Problem solving, work in pairs, groups, assessment themselves 3 claps, self assessment Area /Skills/ Speaking  Writing Speaking *Greeting *Training: And now I want to know how do you feel now? If you have negative emotions, please  write then on the sheet of paper. And then teacher gather sheet  of paper into paper bag. And now I think you feel yourselves happy,   you have only positive emotions. Teacher’s action  Pupil’s activities Pupils answer to teachers questions. Pupils write words  Brainstorming: Answer some more questions about Australia.  ­ Before reading the text about Australia I want to find out what you know about this continent.  ­ Where is this continent situated? (It is located between the Indian Ocean and the South Pacific Ocean. )  ­ What is the capital of Australia? (Canberra)  ­ Which is a popular Australian animal? (kangaroo)  ­ Who are the Australian natives? (Aborigines)  ­ Who discovered Australia? (Captain James Cook)  ­ What is the official Language in Australia? (English) Association to the word                                                                      Uluru                    Unique landforms  of  Australia Checking up of  the homework Presenting                                 The great Barrier Reef                                                                           The Three sisters    The Devil’Marbles  The Cockburn Ranges 1 gr: ­Why is Australia called the Land Down Under? ­  Why isn’t life easy in Australia? ­  How big is Australia? 2 gr: ­­ Where is Australia situated?       ­ Why is January the hottest month in Australia?  ­ Where are the seasons the other way round in Australia? 3 gr: ­ What can you say about Australian animals? Are they different from those on other continents?      ­  Can you name the bird living in Australia  which cannot fly? Presentation Reading    ­  What animals are represented on the emblem of the country?       ­  In what do Australians spend their week­ends? Presentation. Video Unique Landforms to Australia Speaking and  reading. Presentation: Ayers Rock Practice work Speaking Production Pupils write and read the words read the text  Writing true sentences Making posters ­ ­ ­ What  is Great Barrier Reef? Why do people like to swim, snorkel and sunbathe there? Why is it so unique? ­Where is Uluru located? ­ Uluru is sacred for Aborigines. Why is it so sacred for people?etc. Make project work Assessment: Pupils complete the chart. Reflection: How do you feel at the end of the lesson? The island. you can see the islands on the sea, each island has its own name, write your  names on the stickers and choose an island.  Flesh presentation. Homework.  Дом. Зад. Assessment of  the pupils\  Reflection  (Notes following  from the  lesson):/

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс

Краткосрочный план по английскому языку "Unique landforms to Australia: Uluru, The Great Barrier Reef" 11класс
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
10.01.2017