ВАШЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО
О ПУБЛИКАЦИИ В СМИ И РЕЦЕНЗИЯ
бесплатно за 1 минуту
Добавить материал
Количество Ваших материалов: 0.
Авторское
свидетельство о публикации в СМИ
добавьте 1 материал
Свидетельство
о создании электронного портфолио
добавьте 5 материала
Секретный
подарок
добавьте 10 материалов
Грамота за
информатизацию образования
добавьте 12 материалов
Рецензия
на любой материал бесплатно
добавьте 15 материалов
Благодарность образовательного СМИ
за внедрение творческих и прогрессивных педаг. идей
добавьте 20 материалов
Сертификат
почетного автора образовательных и методических публикаций
добавьте 30 материалов
Почётная грамота
педагог. мастерства
за вклад в развитие образов. интернет-пространства
добавьте 40 материалов
Золотая карта
1000 руб. в год
в качестве скидки до 50% на все услуги
добавьте 50 материалов
Большой набор
для быстрого создания презентаций
добавьте 75 материалов
Мархабо Абдираимова Свидетельство о публикации Рецензия
Свидетельство Скачивание доступно только автору
Открытый урок по художественному труду на теме «Пейзаж. Пейзаж чизиш йўллари Лойдан пейзаж ясаймиз.»  (1-класс)

Открытый урок по художественному труду на теме «Пейзаж. Пейзаж чизиш йўллари Лойдан пейзаж ясаймиз.» (1-класс)

Бадиий меҳнат-15 Дарс мавзуси: Пейзаж. Пейзаж чизиш йўллари Лойдан пейзаж ясаймиз. № 111 Маншук Маметова номли умумий ўрта мактаб Куни : 21.12.2016й. Ўқитувчи: Абдираимова Мархабо Туламетовна Синф: 1- «В» синф Қатнашганлар сони: Қатнашмаганлар сони: Дарснинг мақсади 1.2.3.2Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары)қарапайым көлемді пішіндерді жасау Дарснинг вазифалари Ўқитувчи учун: атрофдаги оламни эстетик руҳда танишни тушунтириш. Ўқувчилар учун: Дарсликнинг 77-бетларидаги саволларга жавоб берадилар. Нимани билишлари керак Пейзаж нима эканлигини билиши керак. Нимани ўрганишлари керак Табиий материаллардан дарсда фойдаланиш. Дарсга керакли материаллар Акварель ёки гуашь иш дафтари, қўл артадиган дарсрўмол. Дарсни ўтказишга керакли материаллар, интернет ресурслар Дарслик 72-75 бетлар,таништириш. Материалларни тушунтириш Пейзажлар ҳар турли бўлади. Шунигдек пейзажни тасвирлаш усуллари ҳам ҳар хил. Пейзажни рангли қаламлар ёки қора қаламлар билан чизиш мумкин. Акварель ёки гуашь бўёқлари билан ҳам чизиш мумкин. Пейзаж аппликация усулида ҳам яратилиши мумкин. Пейзаж яратилишининг бошқа ууллари ҳам бор. Рельефли пейзажни полимерли лойдан ясаб кўришга ҳаракат қиламиз. Доска олдидаги иш, мустақил иш o Ранглар йил фаслларини бера олади. o №1 иш дафтаридаги вазифани бажаради. Дарсни мустахкамлаш  Турли сутка вақти билан табиатдаги об-хавони кузатинг. Тонгдаги эрта салқинни ва иссиқ кундузни рангларни мослашишини топинг. Дарс юзасидан фикр Бугунги дарсга бўлган кўнгил – куй солинган расмни танланг. Тушунмадим Саволим бор? Тушундим Илмий мудир: “___”_____________

  • Разработки уроков
  • Технология
  • 1 кл.
Дунётаниш 5-дарс Мавзу: Менинг мактабим. №101 ЖОМ Вақти: Муаллимнинг исми: Синфи: 1-« » синф Қатнашган ўқувчилар сони: Қатнашмаган ўқувчилар сони: Ўқишнинг мақсади: Ҳамма ўқувчилар: ўз мактаби ҳақида билиш. Ўқувчиларнинг асосий қисми: мактабда кимлар ишлайди ва уларнинг вазифалари ҳақида билади; Айрим ўқувчилар : кутубхона хизматидан фойдаланишни ўрганади. Луғат: мактаб – школа – school; ўқитувчи – учитель – teacher; ошпаз – повар – cook; кутубхоначи – библиотекарь – librarian; шифокор – врач – doctor. Ресурстар: Ўқувчиларнинг ҳар хил суратлари , болалар ашуласи, дарсликдаги расмлар. Дарснинг мақсади: 1.1.2.1 мактабнинг инсон ҳаётидаги роли ҳақида тушунтириш. 1.1.2.6 ўзини мактаб ўқувчиси ва синф жамоасининг аъзоси сафида ҳисоблаш. Дарс учун керакли материаллар Дарсга тегишли эслатмалар Мавзуга доир расмлар. Мактабдаги касб эгаларининг расмлари. Мавзу орқали мактаб ҳақида, кутубхона хизматидан фойдаланишни ўрганади. Ҳарттонгда биз мактабга шошамиз. Биз бу ерга ўқиш учун, мулоқатда бўлиш учун, дўстлашиши учун келамиз. Ўқитувчилар билим олишимиз учун ёрдамлашишади. Мактабда ўқитувчилар, кутубхоначи, шифокор, ошпазлар ишлайди. Авваллари мактабларда барча болалар ўқий олмас эдилар. Қозоқ болалари учун илк мактаблардан бирин Ибрай Алтинсарин очган. Фанлараро боғланиш Қўшимча топшириқлар Табиатшунослик. Мусиқа. Болалар қўшиқ айтишади. Болаларни гуруҳларга бўлиб суҳбат уюштириш. Мактаб ҳақида расм чизиш. Якуний хулоса Энг яхши ўтган икки нарса нима? 1: Ўқучиларни дарс давомида баҳолаш. 2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш. Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди? 1: Дарснинг натижасинига кўнгил бўлиш. 2: Рефлексия. Илмий мудир: ___________ «__» ____________
Медианары для учителей с выдачей свидетельства

Все файлы материала: