Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Оценка 4.7

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Оценка 4.7
Презентации учебные +1
pptx
английский язык
9 кл
19.01.2017
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Урок разработан для 9 класса с целью обобщить знания учащихся по теме, расширить их кругозор и умение переключаться с одного языка на другой. Урок построен в свете требований ФГОС и сопровождается красочной презентацией. Материал урока накоплен учащимися, они с интересом подбирали его в интернете, узнавая много нового о культурных и природных памятниках англоговорящих стран и России.
ПРЕЗЕНТАЦИЯ К УРОКУ.pptx

What can we do to save the world?

What can we do to save the world?

What can we do to save the world?

Ниагарский водопад Пустыня Атакама

Ниагарский водопад Пустыня Атакама


Ниагарский водопад




Пустыня Атакама

Озеро Байкал.

Озеро Байкал.

Озеро Байкал.

NORTHERN LIGHTS

NORTHERN LIGHTS

NORTHERN LIGHTS COLISEUM
THE STATUE OF LIBERTY STONEHENGE
GOLDEN GATE BRIDGE ST.BASIL’S CATHEDRAL
THE AMAZONE RIVER TAJ MAHAL
MOUNT VESUVIUS GREAT WALL OF CHINA
THE STATUE OF CHRIST ICY CANYON
ELBRUS
EIFFEL TOWER

It is the most prehistoric monument

It is the most prehistoric monument

*It is the most prehistoric monument Big Ben
in England. It is located in Salisbury Plain.
Large number of tourists come to see it.
*It is a clock tower with the biggest Stonehendge
bell in it named after the first commissioner
of works.
*It is one of the biggest waterfalls. Its noise Golden Gate bridge
Is heard many kilometers away.
*It is a suspension bridge panning the Golden Great Canion
Gate strait, the one-mile- wide.
*It is one of the oldest national parks in America. Niagara Falls
The Colorado river flows through it.

Match places and their discriptions:

IF YOU DON’T THINK OF THE FUTURE

IF YOU DON’T THINK OF THE FUTURE

IF YOU DON’T THINK OF THE FUTURE YOU WILL NOT HAVE IT.
JOHN GALSWORTHY

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

CONDITIONAL II

CONDITIONAL II

CONDITIONAL II

WOULD + V1 --IF----PAST SIMPLE

They would save animal’s natural homes

They would save animal’s natural homes

*They would save animal’s natural homes.
*There would be no environmental problems.
*They would throw less waste.
*They would have less litter.
*They would contribute towards saving the Earth.
*It would be cleaner in towns and in the country.
*The air would be clean and fresh.
*They would save forests.

ECOLOGICAL CONGRESS

ECOLOGICAL CONGRESS

ECOLOGICAL CONGRESS

Keep the country tidy. 2.Keep dogs under control

Keep the country tidy. 2.Keep dogs under control

1.Keep the country tidy.
2.Keep dogs under control.
3.Take litter home.
4.Water flowers and trees.
5.Throw litter away.
6.Grow flowers and trees.
7.Build bird tables.
8.Leave wild flowers to others to enjoy.
9.Recycle metal, paper and glass.
10.Love nature – it is our home.

RESOLUTION OF CONGRESS

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры

Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Скачать файл