Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)
Оценка 5

Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)

Оценка 5
Разработки уроков
doc
английский язык
1 кл
13.01.2017
Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)
Разработка урока "My favourite toys" к учебнику "Smiles" «Express publishing - 2016» авторов Jenny Dooley, Virginia Evans является одним из компонентов раздела "My room". В разработке представлен материал , охватывающий тематический лексический материал, позволяющий активизировать разговорные навыки учащихся. Урок предусматривает презентацию детских проектов.Документ Word/ Содержание 2 страницы
LESSON 22.doc
LESSON 22 School: Date Grade: 1 Teacher:  Number present:  absent: Theme of the lesson: My favourite toys( project) Learning  objectives(s) that this  lesson is contributing  to Lesson objectives 1.UE3     use   basic   adjectives   and   colours   to   say   what   someone /something is or has 1.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly  Success criteria Value links Cross­curricular  links ICT skills Previous learning Planned timings Beginning 3 mins Learners will be able to: All learners will be able to: Understand and follow : my kite, my blue car  Most learners will be able to: Pronounce 90% of words intelligibly  Some learners will be able to: draw pictures of toys and describe  them without mistakes Learners have met the learning objective (S3) if they can: learners use commands of the teacher for doing some activities and  naming toys   Lifelong learning World cognition Using videos& pictures, working with URLs Names of the toys, furniture Plan Planned activities  Resources Teacher greets students; students respond to greeting and  take their places. Warming up Teacher asks students “How are you?” to find out their  mood at the beginning of the lesson; students choose one  of the smiles they see on the slide, saying “I am  happy/sad….etc.” Students get familiar with the lesson objectives. Students watch a video and follow the instructions to make some activities  “ Come on everybody song”  slides  of CD Middle 30mins Demonstration: ­ demonstrate a picture of a actions ­ ask “What’s this”; students may  name – two kites, three  trains , etc ­ use 3x3 choral drilling of the phrase “my toys/ kites/cars” etc. for students to learn how to pronounce it correctly Whole class activity: ­ provide each student with a hand­out of “ toys”  ­ pronounse each phrase aloud, use a 3x3 choral drilling  for students to learn how to pronounce these phrases  correctly ­ model a couple of sentences as an example: “ This is my  favourite toy. This is a plane” Pair work: ­ in 5 minutes ask students to find a partner and describe  his/her toys Reflection Students identify what they did well in the lesson and what needs improvement.  End 2 mins Good bye song  Students sing a good­bye song and dance Good­bye, good­bye, see you again! Good­bye, good­bye, see you, my friend! Picture of a house  PB p.38, slide 4 Hand­outs Sing a song ”Come  on everybody” p.37 Video game p. 39  (track Unit 3) https://www.youtube .com/watch? v=Xcws7UWWDEs Additional information Differentiation – how do  you plan to give more  support? How do you plan  to challenge the more able  learners? Less able students – greater  support by means of  prompts, visuals or writing  difficult words on the  blackboard  More able students –  independent work on  definite tasks with little/no  support Assessment – how  are you planning  to check learners’  learning? Health and safety check ICT links through observation   Work with the SMART board not  more than 10 minutes  Use coloured pencils  Monitor classroom space when  students start moving around

Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)

Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)

Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)

Разработка урока "My favourite toys" (1 класс , английский язык)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
13.01.2017