Урок на тему "Животные поля "
Оценка 4.6

Урок на тему "Животные поля "

Оценка 4.6
Разработки уроков
doc
окружающий мир
3 кл
06.03.2017
Урок на тему  "Животные поля "
Публикация является частью публикации:
Изменение жизни домашних животных осенью.doc
Тема: ИЗМЕНЕНИЕ В ЖИЗНИ ДОМАШНИХ ЖИВОТНЫХ ОСЕНЬЮ.             ТРУД ЛЮДЕЙ ОСЕНЬЮ. Задачи:   расширить представления о домашних животных (красота животных, животные   – друзья человека, продукты питания,   получаемые   от   животных);показать,   как   сезонные   изменения   влияют   на   труд   людей   в   природе;   расширить кругозор учащихся. воспитывать добрые, заботливые отношения к нашим четвероногим друзьям, культуру их выгула;  1.Оргмомент.  2. Постановка учебной задачи. 3. Повторение изученного. План урока Игра «Домашние или дикие?» (Класс делится на 2­е группы. На доске картинки животных. 1­ая группа собирает картинки диких животных, 2­ая группа – картинки домашних животных.)  Назовите диких животных.  Почему их называют дикими?  Назовите домашних животных? Почему?  Каких диких животных мы не увидим поздней осенью? Почему?  А где можно увидеть домашних животных? а) Тема урока. Письмо от сказочного героя.  Сейчас ты нас не увидишь ни на лугу, ни у речки, озера. Хоть на улице и холодно, и слякотно, а мы находимся в II. тепле и светлее. О нас хорошо заботятся: ухаживают за нами, кормят.  Кто это? Назови одним словом. б) Рассказ по плану о корове. 1. Где живет это животное. 2. По каким признакам ты его узнаешь? 3. Чем покрыто тело, окраска? 4. Величина, величина головы, хвоста? 5. Число, величина ног? 6. Какие звуки издает? 7. Чем питается? в) Работа по учебнику с. 20.  Какие изменения в жизни домашних животных происходят осенью?  Почему кров не выгоняют на пастбище?  Кто кормит животных и ухаживает за ними?   г) А сейчас мы поговорим о тех домашних животных загадки про которых вы должны отгадать. Верхние рисунки соедини стрелками с тем, что дает человеку каждое из данных животных. В пустом прямоугольнике нарисуй, что еще дают эти животные. Мордочка усатая, Шубка полосатая, Часто умывается, А с водой не знается. Заворчал живой замок, Лег у двери поперек. Две медали на груди. Лучше в дом не заходи! Расскажите о своих наблюдениях за ними. (Выставка рисунков.)  У кого дома живут коты, собаки?  Какой они породы?   Как вы о них заботитесь?  Работа над поговоркой. Собака – друг человека.  Как вы ее понимаете? д) – А умеете ли вы правильно выгуливать своих собак? Саша и Коля решили правильно выгуливать своих собак .(В класс заходят два мальчика.) Саша взял ошейник и За что любите? поводок. А Коля взял еще пакет и лопатку.  Кто из мальчиков более правильно собрался гулять со своей собакой?  Как вы думаете, для чего Коле понадобился пакет и лопатка? 1 III. Вспомним свои наблюдения и расскажи каким трудом люди занимаются в полях, огородах, садах.  А мы хотим, чтобы наш город был чистым? а) – Что происходит осенью с растениями?  Какие работы проводят осенью в парках и скверах? б) ­ Кто из вас бывал сейчас в деревне, на даче?  в) Работа по учебнику с. .  Как труд людей зависит от изменений в природе? Отметь знаком «да» труд людей, который ты наблюдал. Работа над пословицей. Где дело, там и слава.  Как ты ее понимаешь? Раскрась рисунок «Уборка капусты». На рисунке «Уборка картофеля» деревья дорисуй и раскрась так, как они выглядят поздней осенью. IV. V. Итог.   Нужны ли человеку домашние животные? Почему?  Как мы должны относиться к своим четвероногим друзьям?  Что мы должны помнить, когда ведем выгуливать своих собак?  Задание на дом. Разным ли будет труд людей в полях, садах, скверах в разные поры года? 1. Наблюдай за дальнейшими изменениями в жизни растений и животных. 2. Продолжай наблюдать за тем, как будет изменяться труд людей в полях, скверах поздней осень., зимой. 2 Тэма: Змяненне ў жыцці свойскіх жывёл  восенню.Уплыў змяненняў  у прыродзе на працу людзей.               Задачы: пашырыць уяўленні пра хатніх жывёл (прыгажосць жывёл, жывёлы ­ сябры чалавека, прадукты харчавання, якія атрымлівае ад жывёл); паказаць, як сезонныя змены ўплываюць на працу людзей у  прыродзе; пашырыць кругагляд вучняў.;выхоўваць добрыя, клапатлівыя адносіны да нашых  чацвераногіх сяброў, выхоўваць культуру іх выгулу;                                        Ход урока 1.Аргмомант   2. Пастаноўка вучэбнай задачы. 3. Паўтарэнне вывучанага. Гульня «Хатнія або дзікія?» На дошцы карцінкі жывёл. 1­ая група збірае карцінкі дзікіх жывёл, 2­я  група ­ карцінкі хатніх жывёл.) ­  Назавіце дзікіх жывёл. ­  Чаму іх называюць дзікімі? ­  Назавіце хатніх жывёл? Чаму? ­  Якіх дзікіх жывёл мы не ўбачым позняй восенню? Чаму? ­  А дзе можна ўбачыць хатніх жывёл? II. а) Тэма ўрока. Ліст ад казачнага героя. Цяпер ты нас не ўбачыш ні на лузе, ні ў рэчкі, возера. Хоць на вуліцы і холадна, і слотную, а мы  знаходзімся ў цяпле і светла. Аб нас добра клапоцяцца: даглядаюць за намі, кормяць. ­  Хто гэта? Назаві адным словам. б) Аповяд па плане аб карове. 1. Дзе жыве гэта жывёла. 2. Па якіх прыкметах ты яго пазнаеш? 3. Чым пакрыта цела, афарбоўка? 4. Велічыня, велічыня галавы, хваста? 5. Лік, велічыня ног? 6. Якія гукі выдае? 7. Чым сілкуецца? в) Праца па падручніку с. 20. ­  Якія змены ў жыцці хатніх жывёл адбываюцца восенню? ­  Чаму прытулак не выганяюць на пашу? ­  Хто корміць жывёл і даглядае іх? ­  Верхнія малюнкі злучы стрэлкамі з тым, што дае чалавеку кожнае з дадзеных жывёл. ­  У пустым прамавугольніку намалюй, што яшчэ даюць гэтыя жывёлы. г) А зараз мы пагаворым аб тых хатніх жывёл загадкі пра якіх вы павінны адгадаць. Мордочка усатая, Шубка полосатая, Часто умывается, А с водой не знается. Заворчал живой замок, Лег у двери поперек. Две медали на груди. 3 Лучше в дом не заходи  (Выстава малюнкаў.) ­  У каго дома жывуць каты, сабакі? ­  Які яны пароды? ­  Раскажыце пра свае назіранні за імі. ­  Як вы пра іх клапоціцеся? ­  За што любіце? Праца над прымаўкай. Сабака ­ сябар чалавека. ­  Як вы яе разумееце? д) ­ А ці ўмееце вы правільна выгульваць сваіх сабак? Саша і Коля вырашылі правільна выгульваць сваіх сабак. (У клас заходзяць два хлопчыкі.) Саша ўзяў  ашыйнік і павадок. А Коля ўзяў яшчэ пакет і лапатку. ­  Хто з хлопчыкаў больш правільна сабраўся шпацыраваць са сваім сабакам? ­  Як вы думаеце, для чаго Колю спатрэбіўся пакет і лапатка? ­  А мы хочам, каб наш горад быў чыстым? III. а) ­ Што адбываецца ўвосень з раслінамі? ­  Якія працы праводзяць восенню ў парках і скверах? б) ­ Хто з вас бываў цяпер у вёсцы, на дачы? ­  Успомнім свае назіранні і раскажы якой працай людзі займаюцца ў палях, гародах, са­дах. в) Праца па падручніку с. 21. ­  Як праца людзей залежыць ад змяненняў у прыродзе? Адзнач знакам «так» праца людзей, які ты  назіраў. Праца над прыказкай. Дзе справа, там і слава. ­  Як ты яе разумееш? Раскрыць малюнак «Уборка капусты». На малюнку «Уборка бульбы» дрэвы Дорыс і раскрыць так, як  яны выглядаюць позняй восенню. IV. Вынік. ­  Ці патрэбныя чалавеку хатнія жывёлы? Чаму? ­  Як мы павінны ставіцца да сваіх чацвераногім сябрам? ­  Што мы павінны памятаць, калі вядзем выгульваць сваіх сабак? ­  Розным Ці будзе праца людзей у палях, садках, скверах ў розныя поры года? V. Заданне на дом. 1. Сачы за далейшымі зменамі ў жыцці раслін і жывёл. 2. Працягвай назіраць за тым, як будзе змяняцца праца людзей у палях, скверах позняй восень., Зімой. 4

Урок на тему "Животные поля "

Урок на тему  "Животные поля "

Урок на тему "Животные поля "

Урок на тему  "Животные поля "

Урок на тему "Животные поля "

Урок на тему  "Животные поля "

Урок на тему "Животные поля "

Урок на тему  "Животные поля "
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
06.03.2017