Презентация к уроку 8
Оценка 4.7

Презентация к уроку 8

Оценка 4.7
Презентации учебные
pptx
английский язык
Детсад—3 кл
15.12.2024
Презентация к уроку 8
Данная презентация содержит материал по обучению старших дошкольников и учащихся начальной школы. В ней содержится материал по закреплению прилагательных обозначающих цвет, закрепление счёта 1-20, новой лексики -глаголов движения
Урок 8 (подготовительная).pptx

English for Kids 6 th Lesson

English for Kids 6 th Lesson

English for Kids

6 th Lesson

Презентация к уроку 8

Презентация к уроку 8









Our Journey along English Language to the

Our Journey along English Language to the

Our Journey along English Language to the Country of Knowledge

Давайте выучим стихотворение со словами- приветствиями :

Давайте выучим стихотворение со словами- приветствиями :

Давайте выучим стихотворение со словами- приветствиями :

Hello, hello, hello, how are you? Hello, hello, hello, how are you?
I’m good. I’m great! I’m wonderful! I’m good. I’m great! I’m wonderful!

Hello, hello, hello, how are you? Hello, hello, hello, how are you?
I’m tired. I’m hungry. I’m not so good.

Greeting Song «Hello! How are

Greeting Song «Hello! How are

Greeting Song
«Hello! How are YOU ?»

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские человечки.
Listen, repeat and read :
[ t] [ t ]
[ t ] [ t ]
[ t ]

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские человечки.
Listen, repeat and read :

[ v] [v ] [v] [v] [v ]

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские человечки.
Listen, repeat and read :

[ m] [m ] [m] [m] [m ]

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские человечки.
Listen, repeat and read :

[ai] [ai ] [ai] [ai]

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские
человечки.
Listen, repeat and read :
[ s],[s ],[s],[s ],[s ]
[θ] [θ],[θ],[θ],[θ],[θ]

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские человечки.
Listen, repeat and read :

[z]
[z], [z], [z], [z]
[ð]
[ð], [ð], [ð], [ð], [ð],[ð]

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics К нам в гости пришли английские человечки

II) Phonetics
К нам в гости пришли английские человечки.
Listen, repeat and read :

[u:] [u:], [u:], [u:], [u:]

Numerals 1-20

Numerals 1-20

Numerals 1-20

Let’s Count from 1-20!

Let’s Count from 1-20!

Let’s Count from 1-20!

III) Speech practice. Getting acquaintance

III) Speech practice. Getting acquaintance

III) Speech practice. Getting acquaintance

What is your name ?\My name is…
What is your surname?\ My surname is...
Where are you from?\I am from..
How old are you?\I am…
THANK YOU!




III) Speech practice. Getting acquaintance

III) Speech practice. Getting acquaintance

III) Speech practice. Getting acquaintance


How old are you?\I am…

Where are you from?\ I am from…
Russia , America, Great Britain,
Australia , Canada ,Africa, India

























Let's revise the words ! What is it? -

Let's revise the words ! What is it? -

Let's revise the words !

What is it?
- It is a dog!

Let's revise the words ! Wild animals :

Let's revise the words ! Wild animals :

Let's revise the words ! Wild animals :
What is it ?


What is it?
- It’s a fox!

Let's revise the words ! Wild animals :

Let's revise the words ! Wild animals :

Let's revise the words ! Wild animals :


What is it ?
- It’s a bear.

Let's revise the words ! Wild animals :

Let's revise the words ! Wild animals :

Let's revise the words ! Wild animals :

What is it ?

It’s a wolf.



Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s an elephant

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s an elephant

Let's revise the words ! Wild animals :

-What is it ?

-It’s an elephant.

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ?

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ?

Let's revise the words ! Wild animals :

-What is it ?

It’s a tiger!

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s a tiger

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s a tiger

Let's revise the words ! Wild animals :


-What is it ?

-It’s a tiger

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It is a crocodile!

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It is a crocodile!

Let's revise the words ! Wild animals :

-What is it ?

-It is a crocodile!

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s a giraffe

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s a giraffe

Let's revise the words ! Wild animals :

-What is it ?

-It’s a giraffe.

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s a zebra!

Let's revise the words ! Wild animals : -What is it ? -It’s a zebra!

Let's revise the words ! Wild animals :

-What is it ?



-It’s a zebra!

Dynamic Pause !

Dynamic Pause !

Dynamic Pause !

Adjectives naming colours - Is it gold? -

Adjectives naming colours - Is it gold? -

Adjectives naming colours

- Is it gold?
- Yes, it is. It is gold!

Is it silver? Yes, it is. It is silver

Is it silver? Yes, it is. It is silver

Is it silver?
Yes, it is. It is silver.

Is it yellow? - No, it isn’t

Is it yellow? - No, it isn’t

Is it yellow?
- No, it isn’t. It is pink.

Is it red? - No, it isn’t. It is violet

Is it red? - No, it isn’t. It is violet

- Is it red?
- No, it isn’t. It is violet ...

Is it green? No, it isn’t.It is

Is it green? No, it isn’t.It is

Is it green?
No, it isn’t.It is ...grey.

Is it brown? Yes, it is. It is brown

Is it brown? Yes, it is. It is brown

Is it brown?
Yes, it is. It is brown.

Is it yellow? -No, it isn’t.It is yellow

Is it yellow? -No, it isn’t.It is yellow

- Is it yellow?
-No, it isn’t.It is yellow.

Is it red? -No, it isn’t.It is…

Is it red? -No, it isn’t.It is…

Is it red?
-No, it isn’t.It is…

Is it pink? -No, it isn’t. It is…

Is it pink? -No, it isn’t. It is…

Is it pink?
-No, it isn’t. It is…

Is it blue? -Yes, it is. It is blue

Is it blue? -Yes, it is. It is blue

Is it blue?
-Yes, it is. It is blue.

Is it black? - No, it isn’t. It is white

Is it black? - No, it isn’t. It is white

Is it black?
- No, it isn’t. It is white.

What colour is it? It is…

What colour is it? It is…

What colour is it?
It is…

Is it gold? - No, it isn’t. It’s green

Is it gold? - No, it isn’t. It’s green

Is it gold?
- No, it isn’t. It’s green.

Let’s Revise the ABC B b -[b]

Let’s Revise the ABC B b -[b]

Let’s Revise the ABC

B b -[b]
Dd-[d]
Kk-[k]

L 1 -[l] Mm -[m] Nn -[n]

L 1 -[l] Mm -[m] Nn -[n]

L 1 -[l]
Mm -[m]
Nn -[n]

I) Name the letter: Tt -[t] Ss-[s]

I) Name the letter: Tt -[t] Ss-[s]

I)Name the letter:
Tt -[t]

Ss-[s]

I) Name the letter: Gg-[g] Yy - [i] и[j]

I) Name the letter: Gg-[g] Yy - [i] и[j]

I)Name the letter:
Gg-[g]

Yy - [i] и[j]

New words

New words

New words

New words hear

New words hear

New words

hear

New words Draw paint

New words Draw paint

New words

Draw

paint

New words play

New words play

New words

play

New words run

New words run

New words

run

New words sit

New words sit

New words

sit

New words stand

New words stand

New words

stand

New words eat

New words eat

New words

eat

New words dance

New words dance

New words

dance

New words ride

New words ride

New words

ride

New words Drink (water)

New words Drink (water)

New words

Drink (water)

New words sing

New words sing

New words

sing

New words lift

New words lift

New words

lift

New words see

New words see

New words

see

New words give

New words give

New words

give

New words take

New words take

New words

take

New words smell

New words smell

New words

smell

New words Walk

New words Walk

New words

Walk

New words kick

New words kick

New words

kick

New words read

New words read

New words

read

New words jump

New words jump

New words

jump

New words help

New words help

New words

help

WHAT Can YOU DO? I CAN….

WHAT Can YOU DO? I CAN….

WHAT Can YOU DO?

I CAN….

У нашего Незнайки пока не всё получается, не всё запоминается, но он старается!

У нашего Незнайки пока не всё получается, не всё запоминается, но он старается!

У нашего Незнайки пока не всё получается, не всё запоминается, но он старается!

А Вы все стараетесь, ребята?

Старайтесь обязательно и тогда станете такими же умными и прилежными как

Старайтесь обязательно и тогда станете такими же умными и прилежными как

Старайтесь обязательно и тогда
станете такими же умными и прилежными как Знайка и будете в школе учится на «5» и «4»!

Let’s Sing a Song “I am So Happy!”

Let’s Sing a Song “I am So Happy!”

Let’s Sing a Song “I am So Happy!”

THANK YOU for a GOOD WORK!

THANK YOU for a GOOD WORK!

THANK YOU for a GOOD WORK!

Thank YOU for a Good Job ! GOOD-

Thank YOU for a Good Job ! GOOD-

Thank YOU for a Good Job !

GOOD- BYE!

Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
15.12.2024