The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form
Оценка 4.6

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

Оценка 4.6
Разработки уроков
doc
английский язык
2 кл
22.01.2019
The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form
Задачи урока: Учебные: • Обучать школьников навыкам говорения, письма и аудирования на основе уже имеющихся знаний, умений и навыков и совершенствовать их. • Формировать грамматические навыки чтения и говорения на базе • Развивать диалогическую форму общения. • Учить переносить полученные знания в новые ситуации общения. • Обучать запрашивать информацию, отвечать на неё. • Совершенствовать навыки пения на английском языке.
Разработка урока по английскому языку для начальных классов They can see the key.doc
Lesson 1, 2nd form  Date: 9.10.17. The theme of the lesson: They can see the key.  Aims of the lesson: to develop the habits & abilities of the lesson; to teach pupils  understand & like English, use grammar in their speech; to introduce new words,  grammar structures. Задачи урока: Учебные:  Обучать школьников навыкам говорения, письма и аудирования на основе  уже имеющихся знаний, умений и навыков и совершенствовать их.  Формировать грамматические навыки чтения и  говорения на базе  Развивать диалогическую форму общения.  Учить переносить полученные знания в новые ситуации общения.  Обучать запрашивать информацию, отвечать на неё.  Совершенствовать навыки пения на английском языке. Развивающие:  Развивать познавательные процессы, память, воображение, творческие  способности, способность к догадке.  Развивать мыслительные навыки: обобщение, систематизация, логическое  и образное мышление.  Формировать и развивать познавательные умения: задавать вопросы и  отвечать на них, доказывать, рассуждать.  Формировать и развивать культуру общения на уроке. Воспитательные:  Воспитать желание общаться на иностранном языке, получая при этом  удовольствие и радость от общения.  Воспитать доброту и любовь к окружающему миру.  Воспитывать культуру общения на уроке. Методы: продуктивный, репродуктивный, частично­поисковый. Materials: cards with the words, CD, activity book, pupils book. Grammar: Prepositions. Plan of the lesson: 1. Organization moment.   2. The theme of the lesson. 3. Phonetic drill. 4. New words. 5. Listening. 6. Grammar. 7. The rest. 8. Writing. 9. Sing a song. 10.Home task. 11.Total of the lesson. 1. Organization moment.   ­ Hello, children. Sit down, please. Let’s begin our lesson. ­ How are you today? ­ What’s the weather like today? ­ Are you ready? Let’s start! 2. The theme of the lesson. ­ Today at the lesson we’ll learn new words, do exercises, listen & try to understand  the dialogue, sing a song & play a game. 3. Phonetic drill. ­ Look at the blackboard & answer: ­ What can you see at the picture? (answer using  the grammar structure  I can see …)   4. New words. ­ Look at the blackboard and repeat after me: star, tree, key, table, box, chair, ice­ cream, bad, good, horrible. 5. Listening. (pupil’s book) The dialogue:  Bertie’s friends can fly, Bertie can’t fly. Rob & Bob are bad. They can see the key.  The stars are in the box. Bertie: ­Look at my ice­cream! Look at the key! It’s no good. I can’t fly. Rob & Bob: ­Look at the key. The stars are in the box.  Bertie: ­Oh, no! The key! Where is it? Rob & Bob: ­Look! Here the boy! Aha! The key’s under the tree.  Bertie: ­ Oh, no! the pirates! Rob & Bob: ­You horrible boy! Quick! Run! 6. Grammar. ­ Children, answer my question: ­ Where is the key? ­ The is under the tree. ­ Were are Rob & Bob? ­ They are behind the tree. Prepositions    : behind – за                        on – на                       in –  в                       under – под 7. The rest. ­ ­ ­ (stamp your feet, click your tongue, shake one's head, say OK ) If you are happy and you know it clap your hands (2 times) If you are happy and you know it and you really want to show it   If you are happy and you know it clap your hands 8. Do the task. Match & write: 1. The stars are …                                           a. behind the tree. 2. Rob and Bob …                                           b. on the table. 3. The key is …                                               c. in the box. 4. Nora and Brill are …                                   d. under the tree. Choose and write: 1. Where is the key?     _________________________________                                  2. Where are the stars? _________________________________ 3. Where are the pirates?________________________________ 4. Where is the box?   __________________________________ under the tree; in the box; behind the tree; on the ship 9. Sing a song. Where are the stars? On the pirate ship. They’re in the box. On the ship. Where is the key?  It’s under the tree. Quick, Bertie, run! The pirates can see! 10. Home task. ­ At home you must learn the song. 11. Total of the lesson. ­ What have we done at the lesson today? The lesson is over!  GOOD BYE!

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form

The theme of the lesson: They can see the key. Lesson 1, 2nd form
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
22.01.2019