Урок "Colours"1 класс
Оценка 4.7

Урок "Colours"1 класс

Оценка 4.7
Презентации учебные +1
docx
английский язык
1 кл—7 кл
11.06.2017
Урок "Colours"1 класс
Цель данного урока: научить учеников распознавать цвета, практиковать правила дорожного движения. На уроке используется постер:The Pretty Colours!", флэшкарточки, технические средства обучения. Ученики слушают и поют песню "The Colours song" трэк 13 .С помощью этой песни ученики практикуют правила дорожного движения.Урок 1класс. Английский язык
1 класс (24).docx
Lesson plan  Before beginning, refer to your medium term plan. Your lesson plans should be developed from this,  making any adjustments necessary in the light of recent teaching and learning.  LESSON: Сolours. Size Date: 27 01 17 27 01 17  CLASS:1Б 1В  Learning objectives(s)  that this lesson is  contributing to  Lesson objectives    Language objective School: № 17 Teacher name: Loi Marina Villevna  Number present:  absent:   To consolidate colours and size. L5 All learners will be able to: to identify colours and size   Most learners will be able to: name colours and size         Some learners will be able to: to read the sentences and act out the  dialogue               Learners can:    Key words and phrases: black, brown, white, pink, big, small    Useful classroom language for dialogue/writing:  Discussion points: pets   Can you say why…? Can you say what animal is it?    Writing prompts:     Colours. Size Planned activities (replace the notes below with your planned activities)  Resources  Previous learning  Plan  Planned timings  Start    The theme of the lesson. The teacher says a colour. The   pupils point to the corresponding crayon/ coloured pencil. The  pupils listen to the Where’s the  rabbit? song and sing it.    . The teacher puts the My pets! poster on the board and points to each animal and present them. The pupils repeat. Then points to each animal in random order and asks the pupils to say the word. The pupils listen to the track 50 CD1 and repeat. The teacher sets the scene by asking the pupils questions. T: Look! What pets are therein the magic school? Cl: Rabbits, birds, a cat, a frog, a tortoise and a dog! T: yes! The pupils listen to the track 51 CD1 and follow along. The pupils look at the pictures, read the dialogue and tick the right picture. The pupils listen to the track 52 CD1 and circle the correct pictures. The pupils listen to the track 53 CD1 and sing the song. The groups sing the assigned verses.    The teacher puts the My Pets! poster and says: I spy with my  little eyes beginning with “p’. the pupils look and try to guess  the animal  31 Middle End  Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2)   Additional information  Differentiation – how do you  plan to give more support?  How do you plan to challenge the more able learners?    To give support to weak  pupils Assessment – how are you  planning to check learners’  learning?    Formative assessment::  claps, smiles,   Cross­curricular links  Health and safety check  ICT links  Values links     Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant  questions from the box on the left about your lesson.    Lesson objectives were realistic. Learners learnt to identify colours size. The learning atmosphere was collaborative. Pupils feel  comfortable at the lesson. The strong pupils read the sentences and act out the dialogue Reflection  Were the lesson  objectives/learning  objectives realistic?   What did the  learners learn  today?   What was the  learning  atmosphere like?   Did   my   planned differentiation work well?   Did   I   stick   to   What timings? changes   did   I make from my plan and why?

Урок "Colours"1 класс

Урок "Colours"1 класс

Урок "Colours"1 класс

Урок "Colours"1 класс

Урок "Colours"1 класс

Урок "Colours"1 класс
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
11.06.2017