По английскому языку "My day" 4 класс
Оценка 4.8

По английскому языку "My day" 4 класс

Оценка 4.8
Аудио
docx
английский язык
4 кл
01.04.2017
По английскому языку "My day" 4 класс
Date: Form: 4 “B” Theme: My day. Aims of the lesson: • to teach pupils to ask the questions and to answers it, to know words, phrases ; • to develop skills of speaking, writing, reading; • to arouse interest in learning English, to be active. Visual aids: interactive board, phonetic drill, the clock.
4.docx
The school after named Sh. Ualihanova Theme: Teacher: Kunassova E. Form : 4 “b” Date: Form: 4 “B” Theme:      My day. Aims of the lesson: • • • to teach pupils to ask the questions and to answers it, to know words,  phrases ; to develop skills of speaking, writing, reading; to arouse interest in learning English, to be active. Visual aids: interactive board, phonetic drill, the clock. Warming up. ­ Good morning, pupils. ­ Good morning, teacher. ­ How are you? ­ Fine, thank you. ­ Who is on duty today? ­ Who is absent? Checking up the homework. Phonetic drill The clock Tick­ tock, tick­ tock It’s merrily sing the clock It’s time for work, It’s time for play. Tick­ tock, tick­ tock It’s merrily sing the clock Presentation Pupils, look at the board. Our new theme is “My day”.  New words: What time is it?­ Cағат неше болды? get up –  тұру to do morning exercises­ таңертеңгілік жаттығу жасау to have breakfast­ таңертеңгі ас in the morning­ таңертең my day­  менің күнім half­ жарты past­ кетті to­ қалды clock­ сағат Monday­ дүйсенбі Tuesday­ сейсенбі Wednesday­ сәрсенбі Thursday­ бейсенбі Friday­ жұма Saturday­ сенбі Sunday­ жексенбі Pupils repeat the question. “What time is it?” and the answer “It’s 8 o’clock” Now look at the board, I show the time on the clock and ask the question  “What time is it?” P1: It is 15 (fifteen) to 2 (two). P2: It is 10 past 10. P3: It is 7 o’clock. P4: It is 10 past 10. P5: It is 1 o’clock. Practice: Read the text. I am Bob. I am a pupil. I get up  at 7 o’clock  in the morning. I usually do morning  exercises at 7 o’clock every day. I usually have breakfast at 8 o’clock. Ex:1  p.42 A.B. Write the times 1.It’s nine o’clock. 2.It’s twelve o’clock  3. It’s two o’clock. 4. It’s six o’clock. 5. It’s eleven o’clock. 6. It’s three o’clock. Let’s relax. Let’s sing a song Ex:7 p.44 A.B. Read and draw the times. 1. I go to the pirate  school  at six o’clock. 2. I get up at five o’clock. 3. I eat chips and ice cream at twelve o’clock. Rounding up Today we have learnt to ask and the answer the question “What time is it?”  Your homework: to learn by heart the rhyme “The clock”. The lesson is over. Goodbye.

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс

По английскому языку "My day" 4 класс
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
01.04.2017