Условия и материал для детей был подобран на доступном для них уровне, соответствовал их психологическим особенностям и был рационален для решения поставленных целей и задач. Дети были активны, внимательны, чувствовали себя комфортно. Все это подтверждают результаты их деятельности. Использовала интеграцию.Презентация к уроку кабардинского языка на тему: "Ударение" (2 класс)
МУНИЦИПАЛЬНОЕ КАЗЁННОЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ
СРЕДНЯЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СП ВЕРХНИЙ АКБАШ
ТЕРСКОГО РАЙОНА, КАБАРДИНО – БАЛКАРСКОЙ РЕСПУБЛИКИ
Аф1эунэ Лиуан
«Адыгэбзэ»
Си бзэ дахэу адыгэбзэ,
Си бзэ дахэу уэ си нэху!
Уэращ си анэдэлъхубзэр –
Сф1эбэмащ1эщ
Сыпсэлъэху!
Си насыпти уэ узи1эщ,
«Нур» журналым сыкъоджэф,
Папи мами сопсэлъэф!
Лэжьыгъэ 1.
1. ы, у, 1у, ж, ы, г (жыгыу1у)
2. д,э,хъу, б,ж,э,н (бжэндэхъу)
3. р,къу,а,гъ (къуаргъ)
4. п,а,щ,э,хъу,ц1 (пц1ащхъуэ)
5. гъу, а, з, у,б,ж,э,б (бзугъуабжэ)
Лэжьыгъэ
2.
б- п, в – ф,
гъ – хъ, д – т,
дз – ц, ж – ш,
жь – щ, л – лъ.
Лэжьыгъэ 3.
Ди хьэл – щэн дахэхэр зи
ф1ыщ1эр ди нэхъыжьхэрщ. Дэ
сыт щыгъуи нэхъыжьхэм я
жы1эм дода1уэ. Дэ ахэр
ф1ыуэ долъагъу. Иугъащ1э ди
нэхъыжьыф1хэм!
Ди нэхъыжьыф1хэр.
Ди хьэл – щэн дахэхэр зи
ф1ыщ1эр ди нэхъыжьхэрщ дэ
сыт щыгъуи нэхъыжьхэм я
жы1эм дода1уэ дэ ахэр ф1ыуэ
долъагъу иугъащ1э ди
нэхъыжьыф1хэм.
Уынагъуэ ц1ыхуыгъэ
гъуынэгъу
Ребусым
щыгъэпщк1уа
псалъэр къэщ1эн:
Унэ лэжьыгъэ 147, нап. 62.
пычыгъуэхэм псалъэ
къыхэфщ1ык1ыж;
зы псалъэр хэту псалъэуха
зэхэфлъхьэ.
Къуныжь Хьэ1ишэт Адыгэбзэ
Адыгэбзэр си псэкъым,
Адыгэбзэр си нэкъым,
Си псэм хуэдэр си анэрщ,
Си нэм хуэдэр си адэрщ.
Адыгэбзэр псысэкъым,
1ейуи сыгупсысэркъым –
Ар си нит1ым я нэщи,
Ар схэлъ си псэм и псэщи.