Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)
Оценка 4.7

Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)

Оценка 4.7
Контроль знаний +3
docx
английский язык
6 кл
27.11.2017
Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)
Данная тестовая работа содержит 5 заданий, что удобно при оценивании. В первом нужно поставить глагол в скобках в нужную форму. Во втором вставить предлоги и перевести предложения. Третье проверяет знания темы дорожных знаков и безопасности на дорогах. Пятое задание - ответить на вопросы после текста
test_module_4.docx
1 Put the verb in brackets into the correct Present Simple form. 1. Mr.Jones ___________ History at our school. (teach) 2. What time ___ you _______ lunch? (have) 3. My sister ______ ____ _______ breakfast in the morning. (not/eat) 4. What days ___ Henry _______ his grandparents? (visit) 5. My friends ______ ______ _______ football at weekdays. (not/play) 2 Fill in: in, on, by, of. Translate 1. Walk _____ the pavement.  _______________________________ 2. We go to school _____ foot.  _______________________________ 3. Don’t learn out _____the window.  _______________________________ 4. He’s traveling _____ the 8 o’clock train.  _______________________________ 5. She is afraid of traveling _____plane.  _______________________________ 6. Be careful____ the roads.  _______________________________ 3 Fill in the gaps with CAN or CAN’T. 1.You _____ turn right. 2. You _____ go on foot. 3.You _____ turn left. 4. You _____ drive at 60 mph. 4 Match the words and translate  1. parking  2. traffic  3. yellow  4. zebra  5. racing  6. seat  7.  bike  8. door  A. driver B. belt  C. lanes  D. crossing  E. handles F. signs G. lines H. zone  1. _________________________________ 2. _________________________________ 3. _________________________________ 4. _________________________________ 5. _________________________________ 6. _________________________________ 7. _________________________________ 8. _________________________________ 5 Read the text and answer the questions.  My name is Fran and I’m ten years old. My best friend is Susan and she's twelve years old. Susan is very smart  and can do a lot of things. Susan can play the guitar and the piano. She is very good at sports. She can swim very  well and she can sail a boat. I can't swim very well and I can't sail a boat. Susan cooks lunch for herself and her  little brother every day. I can't cook because my mum says I'm too young. There is one thing that Susan and I  can't do. We can't drive a car! ● How old is Fran’s best friend? ...............................................................................  ● Who cooks lunch every day? ...............................................................................  ●  What can Susan play? ...............................................................................  ●  What can’t Susan and Fran do? ...............................................................................  ●  What sport can’t Fran do? ...............................................................................

Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)

Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)

Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)

Тестовая работа по модулям 3 и 4 (Spotlight-6)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
27.11.2017