Урок №16 Тема: Рабочий день. Модульный тест №2

  • Контроль знаний
  • docx
  • 20.06.2017
Публикация на сайте для учителей

Публикация педагогических разработок

Бесплатное участие. Свидетельство автора сразу.
Мгновенные 10 документов в портфолио.

Урок №16 Тема: Рабочий день. Модульный тест №2 Цель: Определение уровня сформированности умений и навыков по изученному модулю 2. Контрольная работа по теме «Мой рабочий день» Модуль 2 Spotlight 4 1. Составьте английские предложения и запишите их в тетрадь: (Например: He / She is a pilot.) 1)_____________________________________________________________ 2)_____________________________________________________________ 3)_____________________________________________________________ 4)_____________________________________________________________ 2. Составьте английские предложения и запишите их в тетрадь: (Например: A clown works at a circus. He makes people laugh.) 1. A pilot / airport / fly the airplane. _____________________________________________________________________________ 2. A baker / baker’s / bake bread and make cakes. _____________________________________________________________________________ 3. A vet / animal hospital / help sick pets. _____________________________________________________________________________ 4. An actor / theatre/ play the roles. _____________________________________________________________________________ 3. Запишите правильные предложения в тетрадь:
Иконка файла материала 16.docx
Урок №16 Тема: Рабочий день. Модульный тест №2 Цель: Определение уровня сформированности умений и навыков по изученному модулю 2. Контрольная работа по теме «Мой рабочий день» Модуль 2 Spotlight 4 1. Составьте английские предложения и запишите их в тетрадь: (Например: He / She is a  pilot.) 1)_____________________________________________________________ 2)_____________________________________________________________  3)_____________________________________________________________  4)_____________________________________________________________ Составьте английские предложения и запишите их в тетрадь:  (Например:  A  clown 2.  works at a circus. He makes people laugh.) 1. A pilot / airport / fly the airplane.  ________________________________________________________________ _____________ 2. A baker / baker’s / bake bread and make cakes. _________________________________________________________________ ____________ 3. A vet / animal hospital / help sick pets. ________________________________________________________________ _____________ 4.  An actor  / theatre/ play the roles._____________________________________________________________ ________________ 3.   Запишите правильные предложения в тетрадь: 1)  А) The waiter often serves food and drinks. B) The waiter serves often food and drinks. 2) A) How do you often watch cartoons? B) How often do you watch cartoons? 3) A) We usually go to the theatre ones a week. B) We go to the theatre usually ones a week. 4) A) Does Tim help his father to fix the car always? B) Does he always help his father to fix the car? 5) A) Ann never drinks tea with lemon. B) Ann doesn’t never drinks tea with lemon. 4. Прочитайте список обязанностей Бреда, что ему необходимо сделать или нет. Запишите  формы глаголов has to / doesn’t have в тетрадь:  feed his puppy V 1) Bred _________________  feed  his puppy. buy some eggs X 2) Bred _________________  buy  any eggs.   go to the cinema X 3) Bred _________________    go tothe cinema. 4)  Bred _________________    help  in the garage.                  5.       Прочитайте расписание дел и совместите их с правильным временем. Запишите в  тетрадь цифровой код (например: 1b, 2 c…): Fred’s diary Hospital 2.30 Music school 5.15 1. What time does Fred visit to the doctor? 2. What time does Fred  play the violin? 3. What time does he eat food? 4. What time does the boy watch TV? a) At six o’clock. b) At half past two. c) At quarter past five. d) At quarter to eight. 1) ____, 2) ______, 3) ______, 4)_____ 6.   Прочитайте текст, запишите ответы на вопросы в тетрадь: (What does Aunt Emma  do? She’s a policewoman.)   Aunt Emma is thirty­six. She is pretty and slim.   Aunt Emma is a policewoman. She works at the police office in Chester. Aunt Emma wears a uniform when she works. She catches criminals (преступники). She helps a lot of people. In her free time aunt Emma likes singing andplaying volleyball. I think my aunt Emma is great! 1. Where is my aunt from?  _______________________________________________ 2. Where does she work? ________________________________________________ 3. Does she wear dresses at work?__________________________________ 4. What are her hobbies? ________________________________________________

Посмотрите также