Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2
Оценка 4.9

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2

Оценка 4.9
Аудио +1
docx
английский язык
9 кл
13.10.2019
Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2
Progress Check 9th form V - II.docx
Progress Check 9th form, 1st term. ___________________________________________  Variant II. Reading Test. Read the text and complete it with following phrases: a) b) c) d) have a hat with holes in it very keen on travel guide book to help you robbed poor countries  e) The richer Victorians were ____________________ and exploration. They travelled  the world to stop themselves from being bored at home. The ruined African wildlife to bring back  lion skin rugs, and they ____________________________________ of their historical treasures to  fill the British museums. Most travelers had servants to make life abroad as comfortable as life at  home. But if you were brave enough to face foreign parks alone, there were  _________________________________. f) The Victorian scientist, Francis Galton, published a book in 1855 called “The Art of  Travel”. In the book he gave advice to will­be travellers. Here are some remarkable pieces: “If you feel unwell as you travel to foreign countries, drop a little gunpowder into a  glass warm, soapy water and drink it. It will tickle the throat, but clear the system. If you want to keep your clothes dry in a tropical storm, take them off and sit on them  g) h) i) until the rain stops. If you want to stop your brain from overheating with hard work,  ___________________________ to let your air circulate”. Vocabulary Test. Test One. Use the words in the box in their appropriate forms to complete the  j) k) l) sentence. m)  thrill       couple      sink    groan    reunion    nightmare          embrace        wrinkled n) o) The situation on the roads that night was the worst driver’s______________________. The pain was very strong, the soldier laid and ______________loudly. We were going to spend our holidays in Italy. Everybody was ______________by news. The old lady’s _________________face still looked attractive. I couldn’t help admiring her. p) q) Who are you (waiting/awaiting) for? Jenny is (quite/quiet) a grown up person now. The (journey/voyage) from Moscow to St. Petersburg on a Sapsan train was extremely  Test Two. Choose the appropriate words to complete the following sentences. 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. 1. 2. comfortable and very convenient. If we do the job (altogether/together), we are sure to finish it on time. r) s) Test Three. Complete the phrasal verbs in sentences with the appropriate function  words from the box. at                in              off             on               out  t) u) I’d like you to drop _______ and have a talk with my little son. Victor is a rally good athlete – he hasn’t dropped _____________ of the game, and has  become a winner. 3. 4. Could you drop me _______ the corner? I’m meeting my brother there. I’d been looking for the book for some time when I suddenly dropped _________ it in my  local bookshop. v) w) x) af) Test Two. Use the appropriate forms of the verbs to be (to) and need to complete the  1. Both my mother and 2. Either their parents or 3. Either a wolf or  4. Neither you nor a) a lizard is a mammal. b) your friends will be able to help us. c) my sister are interested in cooking. d) their grandparents will be at home. Grammar Test. Test One. Match the two parts of the sentences to complete them. y) z) aa) ab) ac) ad) sentence. 1. 2. 3. 4. I don’t think he ____________ to explain the situation, we quite understand the problem. How awful, she says she ______________________ ne anymore. Dogs _________________ be kept off the grass. I know she _______________ your help. ae) Test Three. Choose the appropriate forms to complete the sentence. ag) ah) ai) aj) ak) al) am) Write a letter to you your friend about your dream travel. What places do you want to  1. She needn’t (have bought/buy) so much food. Only few people have come. 2. You shouldn’t (have said/say) such unpleasant things to her. Now she is offended. 3. You shouldn’t (have shouted/shout) at little children. You may frighten them.  4. You should (have come/came) a bit earlier. Now we are late for the bus. Writing Test. visit? What attractions do you want to see? 110­120 words. an) _____________________________________________________________________ ___________ ao) ________________________________________________________________________________ ap) ________________________________________________________________________________ aq) ______________________________________________________________________________ ar) ________________________________________________________________________________ as) ________________________________________________________________________________ at) ________________________________________________________________________________ au) ________________________________________________________________________________ av) ________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ aw) _____ ax) ________________________________________________________________________________ ay) ________________________________________________________________________________ az) ________________________________________________________________________________ ba) ________________________________________________________________________________ bb) ________________________________________________________________________________ bc) ________________________________________________________________________________ bd) ________________________________________________________________________________ be) ________________________________________________________________________________ bf) bg) bh) bi) bj) bk) bl) bm) V. Listening Test. bn) bo) bp) bq) br) bs) bt) bu) bv) bw) bx) by) bz) ca) cb) cc) cd) ce) cf)

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-2
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
13.10.2019