Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3
Оценка 4.9

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3

Оценка 4.9
Аудио +1
docx
английский язык
9 кл
13.10.2019
Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3
Progress Check 9th form V-III.docx
Progress Check 9th form, 1st term. ___________________________________________  Variant III I. Reading Test. Read the Text and complete with the following phrases. There ia one phrase that you don’t have to use. a. to be heard above the noise b. men were more important that women c. and cooked by 18 girls d. where pupils could not afford the ingredients e. as people used to do in those days Victorian England In Victorian England it was believed that boys should be treated differently from girls and that  1._______________. This showed in the schools. In 1870, women teachers were paid 58 pounds a year, but men were paid 94. Boys’ lessons included  farmwork, gardening, shoemaking, drawing and handicrafts. Girls lessons included housewifery (swapping,  dusting, making beds, bathing a baby), needlework and cookery. Cookery lessons were difficult in poorer schools 2. _________________. An inspector once made a report  on a class of girls who had lesson on roasting meat. One single chop was prepared 3. ______________________.  Lessons were often just learning things by heart, then repeating them.  There were often as many as 70 or 80 pupils in one class. The teacher would have to shout or even scream  4.___________________________of the children.  II. Vocabulary Test Test One. Use the words in the box in their appropriate forms to complete the sentence. clatter       confuse        flow       annual           rough           tears          bare              tremble 1. 2. 3. 4. From the kitchen I could hear loud ___________________of dishes. Nick tried to explain the situation, his voice ________________with emotions. Her hands were __________________ with constant washing. His words __________________________me, I didn’t know what to say. Test Two. Choose the appropriate words to complete the following sentences. 1. 2. 3. Columbus’s (trips/travels) to Central America have made the sailor famous. I’d (rather/better) have a cup of coffee. All the children (besides/except) Kim agreed to visit the picture galary. Kim said he has already  been there. 4. All (ill/sick) people were sent to a hospital. Test Three. Complete the sentences with the words from the box. to                     off                around               through    1. 2. 3. 4. Children are quick to see_______________ a teacher’s manner to his true character. You must see_______________ your spelling, it’s really not good enough. Ben had planned a steak dinner for himself after seeing Jackie ______________ at the airport. You ought to have you eyes seen ________by a doctor. III. Grammar Test. Test One. Match the two parts of the sentences to complete them. 1. Either English or  2. Neither his son nor 3. Neither she nor 4. Both the Internet and a) his daughter was at the funeral. b) her husband gave their agreement. c) Spanish is spoken here. d) dictionaries can supply you with this facts. Test Two. Use the appropriate forms of the verbs to be (to) and need to complete the sentence. 1. 2. 3. 4. – Must I pay right now? – No, you ___________. You can do it later. The tablets ____________ to be taken three times a day. Sarah ______________do her homework before she goes to her dance class. The President _____________ visit Italy last week. Test Three. Choose the appropriate forms to complete the sentence. 1. You could (have given/give) me a call. 2. I should (have worn/wear) a warm jacket. It’s awfully cold outside. 3. Children should (have helped/help) their parents. I would rather say they must. 4. I needn’t (have explained/explain) anything to them, I’m sure they understand it. Writing Test. Write a letter to you your friend about your dream travel. What places do you want to visit? What  attractions do you want to see? 110­120 words. ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________ V. Listening Test.

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3

Диагностическая работа по английскому языку для углубленного изучения В-3
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
13.10.2019