Контрольная работа по родному языку (5 класс, родной язык)
Оценка 4.9

Контрольная работа по родному языку (5 класс, родной язык)

Оценка 4.9
Контроль знаний
pdf
родителям
5 кл
01.05.2019
Контрольная работа по родному языку (5 класс, родной язык)
Контрольная работа по родному языку в 5 классе состоит 11 заданий. На выполнение работы дается 60 минут. При выполнении работы не разрешается пользоваться учебником, рабочими тетрадями, иными справочными материалами. Советуем выполнить задания в том порядке, в котором они заданы. Советуем выполнить все задания.
Тыва дыл хыналда ажыл 5 класс.pdf

Утверждено приказом школы “____”________  ________ г Тыва дылда 5-ки класска хыналда ажыл.

Өөреникчиниң  ады:  ________________________________________________________

Ай,хүнү:

1.Бердинген   сөзүглелге  аттан  тывыңар. Хөй сектер орнунга чогуур үжүктерни, бижик демдектерин  немеп  дүжүрүп  бижиңер.

     Адыг оглу  чиңгистерлиг, узун  узун  ы...штарлыг (я,яа)  өзе...и (нн,н)  өрү  ушкан ды...ар (т,тт) кырлап, будуктар  шывадап, өөр...нинден (ээ,э)  өпеңейндир  девий  аарак базып чоктап  чыткан.

   Адыг оглу ынчаар то...ар(йа,я) дээш  иж...нинден (ээ,е) элээн ырап келгенин  боду эскербээн.

     Арыг...а(д,т) ырлашкан  куштарның үнү, ы...ш (я,йа) ү...ээр(т,тт) ...оргаларның(т,д) торулааштары, салгынга арыгның  шиилээн  ...аажы(д,т)  адыг  оглунга  чамдыкта тааланчыг даа, чамдыкта коргунчуг  даа, чамдыкта   элдептиг  даа  болуп чораан.

Сөзүглелдиң ады:________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

2.Бердинген домактарда  кол сөстерни  ушта бижиңер, кайы чугаа кезээ-биле илереттинген-дир чанынга скобка иштинге айтыңар.

            Хүн  орайтады  үнүп турган.Соок  күштелген.Хүннүң  херелдери  черни  чылыдып тур.Часкы  суглар  орук  дургаар  хөөреп  бадып  чыдыр.

Харыызы:__________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

3.Домактарны  утказының  аайы-биле хуваап бижиңер.

1. Эргим номчукчу, чогаалчылар-биле ужуражыксаар силер бе? 2. Оларның-биле ужуражыры ындыг-ла берге эвес. 3. Ылаптыг адрезин айтып берип болур мен. 4. Ол чаңгыс-ла сөстүг – Библиотека. 5. Узуп ижер суг дег, херек угаан, билиг далайы – ном! а) медээ домаа.

б) айтырыг домаа.

в) кыйгырыг домаа.

 

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

4.Сөглекчи  кезээде  домактың кайызынга турарыл?

а) эгезинге.                                                в) сөөлүнге.

      б) ортузунга.                                             г) кайызынга-даа турар.

5.Домакты кежигүннериниң аайы-биле сайгарыңар.

Бистиң кайгамчык делгем чуртувусту болгаш бүгү делегейни ном-биле кады эргиир силер. (С.Я.Маршак).

Харыызы:_________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

6.     Бердинген  домакта онаарының падежинде  чүве  адын  ушта бижиңер.

            Торга кандыг-даа  чарт  сыраны  хаайы-биле  чара  шааптар.

Харыызы:_______________________

7.     Үннери  үжүктериниң  санындан  хөй  сөстү  адаанга ушта бижиңер.

            Саттынган, хая, будук, чечек,дуюу.

Харыызы:______________________

8.     Бердинген  схемага  чижектен  тып бижиңер. Ол сөс-биле бөдүүн, медээ

домаандан чогаадыңар.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ 9. Бердинген  шүлүктен  хамаарылга  кожумактыг  чүве аттарын ушта бижиңер.

Белээвис.

Күзеливис чылыг сөзүн,

Күжүвүстүң  кылган ижин Ажыл-ишчи  чонувуска

Ажы-төлдү  бараалгадыыл.

Демдеглелде  бижиттинген

Демдек шупту дөрттер, бештер,

Делгем төрээн  чуртувуска

Делгеп  туткан  белээвис ол.


Харыызы:_________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

10. Бердинген  сөстер  тус-тузунда кайы одуруггга  хамааржыр-дыр.

1.Аъттың, кижиниң, эжимниң;          а) укталган  демдек аттары;

          2.Аъттыг, эмниг,дүжүттүг;                б) хамаарыштырарының  падежинде  чүве аттары;

3.  Хептер, номнар, даглар;               в) хөйнүң санында чүве аттары.

1

2

3

 

 

 

11. Сээң  чоок  кады ойнаар эжиңниң  төрүттүнген  хүнүнде  байыр  чедирген чагаадан  бижип көрем.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

         __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Хыналда  ажылдың  үнелели:

Онаалгазы

баллдары

1.1. Сөзүглелге тааржыр атты тып каан

1 балл

1.2. Сөстерни шын киирген, бижик демдектерин шын салган:

Орфографтыг  частырыглар эрттирипкен болза

Бижик демдектерин салбаан болза

2 балл

1

1

2.Кол сөстерни ушта бижээш, чугаа кезектерин шын айтып каан болза

Кайы бирээзин чедир кылбаан болза

2 балл

1

1

3.Шуптузун шын салып каан, бир шын харыы 1 балл болур

5 балл

4. Шын харыы в)

1 балл

5. Домакты кежигүннер аайы-биле шын сайгарган.

Бир-ийи частырыг бар болза

3-тен хөй частырыг бар болза балл салбас

2 балл

1

0

6. Шын харыы: сыраны

1 балл

7.Шын харыы:хая

1 балл

8. Чижээ: эмчилер

1 балл

9.Харыызы:күзеливис, сөзү,күжүвүс, ижи,

чонувуска,чуртувуска,белээвис. Бир сөске-ле бир балл салыр

7 балл

10. Шын айыткан болза

1-2-зи шын эвес болза 1 балл

2 балл

1

11. Башкы көрүп тургаш салыр.

3 балл

Ниити балл

28 балл

“5”

 

“4”

 

“3”

“2”

25-28

19-24

 

18-13

 

12 баллдан куду

Утверждено приказом школы “____”________ ________ г

Утверждено приказом школы “____”________ ________ г

Бердинген домактарда кол сөстерни ушта бижиңер, кайы чугаа кезээ-биле илереттинген-дир чанынга скобка иштинге айтыңар

Бердинген домактарда кол сөстерни ушта бижиңер, кайы чугаа кезээ-биле илереттинген-дир чанынга скобка иштинге айтыңар

Бердинген шүлүктен хамаарылга кожумактыг чүве аттарын ушта бижиңер

Бердинген шүлүктен хамаарылга кожумактыг чүве аттарын ушта бижиңер

Онаалгазы баллдары 1

Онаалгазы баллдары 1
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
01.05.2019