Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса
Оценка 5

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Оценка 5
Контроль знаний
docx
английский язык
6 кл
29.06.2018
Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса
Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для 6 класса, предназначены для определения уровня знаний английского языка учащихся 6-го класса, построены на основе изученного грамматического материала за курс I семестра. Учебник: Н.И.Быкова, Д.Дули, М.Д. Поспелова ,В.Эванс Английский язык Spotlight 6 класс: учеб. для общеобразовт. организаций М.:Просвещение,2016Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для 6 класса, предназначены для определения уровня знаний английского языка учащихся 6-го класса, построены на основе изученного грамматического материала за курс I семестра.
многоуровневые тестовые задания для учащихся 6 класса.docx
Тест по английскому языку 6 класс предназначен для определения уровня знаний   английского   языка   учащихся   6­го   класса,   построен   на   основе изученного грамматического  материала за курс I семестра. Учебник:  Н.И.Быкова, Д.Дули, М.Д. Поспелова ,В.Эванс  Английский язык. 6 класс: учеб. для  общеобразовт. организаций М.:Просвещение,2016 Текст задания  ВАРИАНТ 1  Уровень 1 1. Underline the correct item A) There is a fireplace in the living room B) There is an fireplace in the living room C) There is some fireplace in the living room D) There is any fireplace in the living room 2. Underline the correct item A) Meg has got a new flat. Her flat is spacious B) Meg has got a new flat. Our flat is spacious C) Meg has got a new flat. His flat is spacious D) Meg has got a new flat. Theirs flat is spacious 3. Underline the correct item A)  8:20 ­ twenty past eight  B) 8:20 ­ twenty to eight  C) 8:20 – half  past eight  D) 8:20 ­ twenty minutes to eight 4. Underline the correct item A) Always wear a seat belt when you travel at a car. B) Always wear a seat belt when you travel on a car. C) Always wear a seat belt when you travel in a car. D) Always wear a seat belt when you travel by a car. 1. Form adjectives from the following words using –ful, ­ing, ­able or –ic. Уровень 2  e.g. disgust – disgusting  1) wonder ­ ........................ 2) fantasy ­ ......................... 3) enjoy ­ ............................ 4) excite ­ ............................ 5) interest­………………... 2. Put the words in the correct order to make sentences.  e.g. to/Peter/going/the/festival/is. Peter is going to the festival. 1) is/wearing/what/she? .....................................................................................   2) is/drums/not/Cynthia/today/playing/the........................................................  3) watching/not/Susan/is/a/film. ........................................................................ 4) you/enjoying/your/holiday/are? ....................................................................... 5) the/eating/is/why/not/sandwiches/he?................................................................ 1.Read the text and answer the questions.  Уровень 3   My name is Fran and I’m ten years old. My best friend is Susan and she's twelve  years old. Susan is very smart and can do a lot of things. Susan can play the guitar  and the piano. She is very good at sports. She can swim very well and she can sail  a boat. I can't swim very well and I can't sail a boat. Susan cooks lunch for herself  and her little brother every day. I can't cook because my mum says I'm too young.  There is one thing that Susan and I can't do. We can't drive a car!  e.g. Who is ten years old, Susan or Fran?  Fran 1) How old is Fran’s best friend? .............................................................................  2) Who cooks lunch every day? ...............................................................................  3) What can Susan play? ............................................................................... …….. 4)What can’t Susan and Fran do? ..............................................................................  5) What sport can’t Fran do? ..................................................................................... Текст задания  ВАРИАНТ 2  Уровень 1 1. Underline the correct item A) There aren't a paintings on the wall B) There aren't an paintings on the wall C) There aren't some paintings on the wall D) There aren't any paintings on the wall 2. Underline the correct item A) Mark has got a new flat. Her flat is spacious. B) Mark has got a new flat. Our flat is spacious. C) Mark has got a new flat. His flat is spacious. D) Mark has got a new flat. Theirs flat is spacious. 3. Underline the correct item A)  9:20 ­ twenty past nine  B)  9:20 ­ twenty to nine  C)  9:20 – half  past nine  D)  9:20 ­ twenty minutes to nine  4. Underline the correct item A) Never carry a second person in your bike. B) Never carry a second person on your bike. C) Never carry a second person at your bike. D) Never carry a second person by your bike. 1. Form adjectives from the following words using –ful, ­ing, ­able or –ic. Уровень 2  e.g. interest – interesting  1) disgust ­ .................. 2) wonder ­ .................. 3) excite ­ ..................... 4) enjoy ­ ...................... 5) fantasy ­ ................... 2. Put the words in the correct order to make sentences.  e.g. to/Peter/going/the/festival/is. Peter is going to the festival.  1) are/wearing/what/they? ...................................................................................  2) watching/not/Brian/is/TV ................................................................................  3) is/guitar/not/Susan/today/playing/the ............................................................... 4) they/enjoying/their/holiday/are? ……………………………………………… 5) the/eating/is/why/not/sandwiches/he?................................................................ Уровень 3 1. Read the text and answer the questions.     My name is John and I’m eleven years old. My best friend is Stan and she's thirteen years old. Stan is very smart and can do a lot of things. Stan can play the drums and the electric guitar. He is very good at sports. He can play football very well and she can swim. I can't play football very well and I can't swim. Stan cooks lunch for himself and his little brother every day. I can't cook because my mum says I'm too young. There is one thing that Stan and I can't do. We can't drive a car! e.g. Who is eleven years old, Stan or John? John  1) How old is John’s best friend? ..................................................................... 2) Who cooks lunch every day? ....................................................................... 3) What can Stan play? ............................................................................... …. 4)  What can’t Stan and John do? ..................................................................... 5)  What sport can’t John do? ...............................................................................

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса

Многоуровневые тестовые задания по английскому языку для учащихся 6 класса
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
29.06.2018