План урока I can 2 класс
Оценка 5

План урока I can 2 класс

Оценка 5
Занимательные материалы +3
docx
английский язык
2 кл
16.09.2018
План урока I can 2 класс
Данный план урока разработан по обновленному содержанию образования. Все этапы урока строго соблюдены и методически верны. Имеются дифференцированные задания по интересам и потребностям учащихся. Во всех этапах урока используется презентация, наглядности и карточки. По окончании урока с учащимися устанавливается обратная связь.Данный план урока разработан по обновленному содержанию образования. Все этапы урока строго соблюдены и методически верны. Имеются дифференцированные задания по интересам и потребностям учащихся. Во всех этапах урока используется презентация, наглядности и карточки. По окончании урока с учащимися устанавливается обратная связь.
English Grade2 Unit1 All about me I can LESSON PLAN.docx
School:  Auliekol school­ gymnasium named after  S.Baimagambetov. Date: 2AB ­17.09; 2V ­18.09 Grade: 2AB Topic of the lesson:  I can Learning objective(s) that  this lesson is contributing to Lesson objectives Long term plan unit: All about me Teachers‘ names: Kozhagakiyeva Guldana Zhenisovna  absent: Number present: 2.S4 respond to basic supported questions giving personal and factual information 2.UE13 use can to talk about ability and to make requests and offers; use can / can’t to talk about permission 2.L2 recognise with considerable support an increasing range of  common personal questions All learners will be able to:        Say what they can do with considerable support  Write 3 sentences what they can do  Most learners will be able to:   Say what they can do with little support  Write 5 sentences what they can do Some learners will be able to:    Say what they can do without support  Write 8 sentences what they can do Value links Previous learning Cross – curricular links Use of ICT Health and safety Time Beginning (W/I) 5 min Life­long learning, Cooperation Active verbs, greetings PE, Knowledge of the world Projector The teacher will do a safety check to eliminate potential hazards before the lesson  starts. The teacher will be familiar with the emergency procedures.  Planned activities Greeting, Warm up, Objectives & Daily Question Resources As students are entering the classroom, remind them to open their copybooks and  write down the date and the topic. It isn’t necessary at this stage to write down the learning objective – it can be reviewed orally. Write the following in the middle of the board: Day, Month, Date, Year I can Can you run like a fox? Yes, I ________ No, I ________        I can say what I can do        I can write what I can do  Greet learners and tell them that they have 2 minutes to finish writing the  date, topic.  Circulate and ensure that learners have written the date and topic of the  On the board https://www.yout ube.com/watch? v=ZWu5P7OuMI E lesson.  Encourage learners to answer the question  Sing a song “ Can you…?” Middle (W/I) 15 min Middle (W/I/) 15 min End (W/I) 5 min Practice “Can” PPT 1  Show PPT slides to revise active verbs  One by one show pictures and have learners to answer the questions in  positive and negative form.   Give each student a picture to practice modal verb can.. (In pairs learners practice asking and answering questions like Can you  swim? –Yes, I can.. No, I can’t. going around the class)  As learners took their places ask them to write practiced sentences into  their copybooks Reflect, Revisit Learning Goals & Check with Questions   Have one learner re­read the learning goals for the day  Ask students to reflect on if they feel they have achieved the learning goals & what they liked/didn’t like about the lesson  Action verbs pictures PPT2 White board Differentiation – how do you plan to give more support?  How do you plan to challenge the more able learners? Additional information More support:   Students may have individualized support during the speaking and  writing activity More­able learners:   Encourage these kids to ask extra students and write sentences using more complex structures Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: Assessment – how are you planning to check learners’ learning? Students will be assessed informally  as they move about doing the  speaking activity. Students will be  assessed through the writing activity. What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals that will inform my  next lesson?

План урока I can 2 класс

План урока I can 2 класс

План урока I can 2 класс

План урока I can 2 класс

План урока I can 2 класс

План урока I can 2 класс
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
16.09.2018