Презентация по английскому Исследование рынка
Оценка 4.6

Презентация по английскому Исследование рынка

Оценка 4.6
Презентации учебные
ppt
английский язык
Взрослым
10.02.2017
Презентация по английскому Исследование рынка
There is no doubt that market research brings numerous benefits which are directly related to a company’s overall success. The main benefit of market research is that it helps companies detect and identify opportunities in the market. Using the various market research methods and strategies, is a secret many businesses use to get people’s attention and create a recognizable brand.
marketing research.ppt

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
Market Research Methods  and Strategies

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
 There is no doubt that market research  brings numerous benefits which are  directly related to a company’s overall  success. The main benefit of market  research is that it helps companies  detect and identify opportunities in the  market. Using the various market  research methods and strategies, is a  secret many businesses use to get  people’s attention and create a  recognizable brand.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
Why is market research  important for every business?  Market research is very useful for any business – it  provides major benefits which include maximizing the  return of investment and making profitable decisions.  Market research provides the possibility to see a  company’s products from a different point of view. This  helps entrepreneurs react in accordance with market  trends and changes. It also helps them in making  important decisions for the future. Today’s market  research methods and strategies differ from the ones that  were used by companies a few years ago. The  changes occurred as a result of technological  development and gave a different shape to market  analysis. Today, while many businesses are trying to  expand globally and present themselves to a wider  audience, consumers expect an improved brand  experience.  So, how do the market research methods and strategies  adjust to these new trends and ever­changing  marketplaces? Here’s a closer look at the key trends in  market research for this year.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
Market research is  becoming more active  In the past years, many companies used passive  methods and strategies to collect data about their  consumers. These passive methods include product  reporting applications, website statistics and similar  ways to identify consumer behavior. Nowadays,  companies are increasingly shifting towards active forms  of data collection, such as market surveys.  As a result, market researchers are able to get more  accurate information from a closely targeted audience.  So, market surveys, and especially mobile surveys, will  play a key role in the world of market research in 2015.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
 Businesses demand highly relevant information  about the market to detect opportunities for  more profit. They are well aware of the  importance of a well conducted survey, hence  they are very interested in the sample  audience, methods of research, etc. These  elements are very important to companies since  they base their key strategic decisions on the  given data.  Once market research is completed and  information is gathered, it is evaluated by a  variety of metrics to prove its value. Such  metrics include the reliability of the research  platform, effectiveness of the survey design,  etc.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
Mobile market research  Mobile market research is crucial when it comes to  new and effective research methods. Market  researchers now have to consider how often, when  and where individuals use smartphones in order to  better understand their purchasing behavior.  According to the latest surveys, mobile optimization  plays a huge role in market research. People check  their smartphones countless times per day for many  different reasons, like messaging and voice calls.  Therefore, proper mobile optimization of your  research tools is highly advisable.  Going mobile requires researchers to create concise  and simple market surveys, which is nothing like the  old­school market research practice. A short survey  can result in more accurate results than a long and  complex survey.  Many companies still create market research  strategies that are desktop­friendly, but in most  cases, that’s not how individuals view them. Scrolling  back and forth through a never­ending survey can  make users quit before they complete it.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
Search engine market research  Search engines also play an important role in efforts for  effective market research. One of the modern and effective  online research methods is the method of studying the  search engine keywords. By studying keywords,  companies acknowledge which terms people  typically enter to find their products or services online.  The method of researching keywords is useful when  predicting changes in the market conditions. It also shows  changes related to product demand. Therefore, search  engine marketing tools can provide clear directions about  the keywords that a company can use in a brand or  product marketing strategy.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
Behavior analysis  One of the most popular modern behavior  analysis tools is Google Trends. It provides  market researchers with useful information on  the keywords which are used the most. This is  an insight­based research method which can  help companies make important decisions about  things such asmarket entry and seasonal offers,  based on consumers’ interests and preferences.  Taking into account that over 80% of Internet  users use social media on a regular basis, social  media market research has recently become a  popular research method. Social media  monitoring tools use social media sites, blogs,  search engines, social platforms such as  Facebook, Twitter, Google and LinkedIn to  gather consumer data.  The main advantage of these new market  research methods is that companies can create  complete consumer behavior profiles. This is due  to frequent information sharing and storytelling  by users of social networks.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
The importance of effective  market strategy  Having an effective market research strategy is essential for informing  and guiding business leaders during the decision­making process. All  successful market strategies are based on market research since  that’s how business leaders become aware of new business  opportunities. There is no substitute for knowledge. Only well­ conducted, targeted market research will present detailed information  on consumers and their preferences.  Market research helps decision makers understand how to target their  potential consumers without wasting resources on individuals who  aren’t interested in their products. With an effective market research  strategy that includes effective research methods, business  leaders learn how to measure up against competing companies. They  also learn about upcoming trends in the market and how to react.

Презентация по английскому Исследование рынка

Презентация по английскому Исследование рынка
 Having a strategy means having a plan for  success. It includes budgets, deadlines, and a  plan on how to approach target consumers. A  successful market strategy will assist business  leaders in choosing the right mix of market  research approaches in order to increase profits.  Understanding consumers and their needs, and  knowing how to persuade them to buy certain  goods is crucial for a strategy to work.  Modern, technology­based methods and  strategies that include social media and search  engine research certainly provide a great deal of  valuable data. However, the combination of  new, modern methods and traditional methods  of research is the most useful strategy to identify  the consumers’ needs on the market.
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
10.02.2017