Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)
Оценка 4.6

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Оценка 4.6
Конкурсы
docx
воспитательная работа
4 кл
08.02.2018
Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)
Конкурс "Эдир Баатар" (Юный Богатырь )проводится для мальчиков на бурятском языке. Данный конкурс прививает у детей патриотическое чувство - любовь к своей малой Родине. В конкурсно-игровой программе 3 этапа. 1. Моя родословная -знание своей родословной(до 7 колен). 2.Меткий стрелок 3.Интеллектуальный "Знаешь ли ты обычаи и традиции бурятского народа ".
Конкурс Эдир Баатар.docx
МОУ  «Амитхашинская средняя общеобразовательная школа» Конкурса «Эдир баатар»                                               Составила: Дамбиева Ц.Н. 2014 год Номерки     участников   конкурса;   ленточки   с   надписями     «Эдир   баатар», «Сэсэн   баатар»,     «Зоригтой   баатар»,   «Дууша   баатар»   «Мэргэн   баатар», «Хатарша баатар», «Шамбай баатар», «Хусэтэй баатар» Грамоты, призы Оборудование: «Эдир баатар»;  «Сагаан  hараар!  Сагаалганаар!», карточки – вопросы для 3 тура, шарики + корзины для игры  «Меткий стрелок» Музыкальное оформление: Еохор, бурятские мелодии /   Звучит   фонограмма   бур.   мелодии,   девочки   4   кл.   исполняют приветственный танец с хадаками / I. Вед.1 Амар сайн, хундэтэ нухэд, багшанар, турэлхид, хуугэд! Вед.2 Добрый день, дорогие друзья! 1. Муноодэр   манай  hургуулида   Сагаалганда,   февралиин   23да   ,   Эхэ   ороноо хамгаалагшадта  зорюулагдаhан   «Эдир Баатар» гэ h эн мурысоон болохонь. Урда саг hаа хойшо  буряад араднай е hо заншалаа нангинаар сахин, заншалта hайндэроо­ Сагаалганаа ехэ ургэноор тэмдэглэдэг гээшэ. Ямар жэл ерээд байнаб? Тон зуб, хухэ модон морин жэл морилжо ерээ. Морин тон хундэтэй, хэрэгтэй амитан,  буряад зон « Морин – эрдэни» гэдэг, морин тухай олон дуунууд, шулэгууд, оньhон угэнууд  бии.  (уншаха­ хуугэд) «А» узэг – эрдэмэй дээжэ,  Агта морин – малай дээжэ,  Аяга сай – эдеэнэй дээжэ.   Энэ жэлдэ булта бугэдэ hайнаар ажалаа хэжэ, эрдэм номдо оролдосотойгоор hуража , аба эжын hургаал сахижа байгаа hаамнай  морин жэлнай тон дуратай байха. 2. Этот прекрасный праздник пришел к нам из глубины веков. Он олицетворяет собой добро, любовь и чистоту помыслов. Сагаалган вобрал в себя самые лучшие, красивые, мудрые национальные обычаи, традиции. Потому мы так его любим и почитаем. 1. Наhан дээрээ наhа нэмээд байхадаа,  гараhан  энэ жэлдээ, булта бугэдэ амгалан тайбан hууял даа! Алтан  наранай  туяа доро Амар мэндэ ябахамнай болтогой! Yргэн дайдын хурьhэн дээрэ Yнэр баян  ябахамнай болтогой! 2.В праздник Белого месяца  Так у нас повелось,  Людям надо встречаться,  Чтоб светлее жилось,  Чтоб убавилось горя,  Чтоб тучнели стада,  Чтобы небо над взгорьем  Голубело всегда… Праздник Белого месяца, Праздник Вечного месяца, Только доброе ценится,  Только в светлое верится! К вашему вниманию еохор и пожелание учеников 3 «а»класса, членов кружка «Алтан гуур hан» 1. Урдын гуримаар буряад зон эрэ хуниие хундэлдэг, гэрэй эзэн гэдэг,  юундэ? Эрэшуул   (буhэтэйшуул)     ури   хуугэдээ,   гэр   булэеэ,   Эхэ   ороноо   дайсадhаа баатараар     хамгаалдаг   ха   юм.   Тиимэ  hээ     бидэ     абаяа,   ахаяа   хундэлхэ еhотойбди.  Муноо   манай  hургуулиин   тон   шамбай,  бэрхэ,  шуран,  зоригтой, ерээдуй баатарнууд мурысэхэ.  Танай   анхаралда,   10   классай  hурагша,   Будамшуу   мурысоонэй   илагша   – Франци  гурэндэ боло hон «Парижские звезды»гэ hэн гран –прида хуртэ hэн Баясхалан Базаржапов  «Аба» гэжэ дуугаа та бугэдэндэ бэлэг болгон барина 2.   А сейчас приглашаем на сцену наших участников.  (Звучит музыка, на сцену выходят мальчики, по жребию) Поприветствуем наших маленьких батыров. Под № 1 – ___________, под № 2 –___________________,   под   №   4   – _______________, под №5­_______________, под № 6­___________________,   под   №3­______________, под №7­______________, под №8­_________________, под №9­__________, под №10­___________________,  под №11­_______________________   Перед   нами   славные   конкурсанты,   будущие   наши   защитники!   Давайте поаплодируем им за их смелость.  (участники делают круг под музыку ) 1. Муноодэрэймнай     мурысоон   хухюутэй,   зугаатай,   урэ   дунтэй   байг   лэ   гэжэ хусэе! Эдэ хубуудтээ зоригтой, зурхэтэйгоор, шадаха шадабаряа харуулжа, hайхан сэдьхэлтэйнууд  байхыень хусэе! Манай   мурысоонэй   урэ   дунгуудые   гаргаха,   шадабаринуудыень   хараад, элируулхэ, хундэтэ жюри худэлхэ: Барадиева Ц.Б.,  2. В нашем конкурсе 3 тура: 1 тур –Визитка ­ конкурсанты рассказывают о себе, о своей родословной, благопожелание всем присутствующим. 2 тур – творческий номер, участники покажут свой художественный номер. На   следующий,   3   тур   выходят   конкурсанты   3­4классов,«Знаток   обычаеви традиций народа». 1.Яагаа гое наадан бэ?  Буряад зоной наадан, Эбтэй гарааа адхажа,  Эрьен байжа хатарая.  Саашаа, наашаа алхалая,  Согтой еохор хатарая!.    1 классай hурагшанар еохор наадана 1. Зай, мурысоонай нэгэдэхи тур –Минии уг гарбал­ оор тухайгаа, оорынгоо уг гарбал тухайгаа бидэндэ хоорэхэ. Тиигээд  h айхан буряад уреэлнуудые хэлэхэ. Анхаралтайгаар шагнаад hууябди. (выступление участников) Баян буряад нютагтамнай Баатар хубууд байха лэ, Уужам буряад нютагтамнай Уян нугархай басагад байха лэ!  Еохор,2­дахи классай hурагшад  1.Буряад hайхан заншалнай, Бугэдэ зоноо нэгэдуулнэ! Буряад  шулэг, аялга дуунууд, хатар бужэг Бусад холуур зэдэлжэ байг! 2­дохи мурысоон –бэлиг шадабарияа хубууднай харуулхань. (выступление участников) Энэ hайндэрнай хубуудтэ зорюул hан хадань –  «Мэргэн баатаарнууд» гэжэ   наада   наадаябди.   Эндэ   манай   хубууд   абанартаяа   мэргэнээ   харуулха. (метание мяча в цель – 1 бросок папа, 1 бросок ­ мальчик),  (Награждение ­Мэргэн Баатарнууд – 2 очко аба hанууд) 1.Зай, муноо, hуулшын мурысоон ­  «Мэдэнэ гуш, буряадайнгаа заншал» Хун бухэн асуудалда харюусаха – оороо асуудалаа татажа абаха. 1. 12 жэлнуудые нэрлэ. 2. Табан хушуу мал нэрлэ. 3. Урданай буряадуудай гэр байра. 4. Буряад арадай тон ехэ hайндэр. 5. Эрын гурбан наада нэрлэ. 6. hуоор хэгдэhэн эдеэнуудые  нэрлэ 7. Мяхаар хэгдэhэн эдеэнуудые нэрлэ 8. Буряад наадануудые нэрлэ 9. Сагаалганай урдахи удэр юун гэжэ нэрлэдэг бэ? 10.. Эжын турэл ­______________, абын турэл_­_____________ Зуб нэрлэ 11.Мэндэшэлхэ, хундэлхэ еhо заншал нэрлэ  Зай,  муноо    «Эдир   Баатар»  гэhэн   мурысоомнай  тугэсэбэ,  хубууднай  бухы шадалаа гаргажа, оор оорынгоо талан бэлиг, шадаха шадабарияа харуулба. Бултандань  оролдоhонойнь тулоо баярые хургэе! 2.Ехор, ехор, веселей!  Позову я всех друзей.  Мы по кругу все пойдем,  Дружно ехор заведем.  Ехор в исполнении учеников 4 классов. (Жюри – дун гаргалга) II. Подведение итога конкурса  «Сагаа hарын мэндэ!» Мурысоонэй дун – хундэтэ жюридэ угэ угтэнэ. Награждение участников конкурса. Выступление оценивается по 5­бал. системе, по след.критериям:  Артистичность;  Умение держаться на сцене;(сценическая культура)  Выразительность и содержательность выступления;  Знание своей родословной;  Красивое пожелание;  Творческое исполнение худ. номера

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса "Эдир Баатар"(начальные классы)

Сценарий конкурса  "Эдир Баатар"(начальные классы)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
08.02.2018