1 июля |
||
Математика |
Русский язык |
Каб.язык |
1.Обведи в кружок двузначные числа: 3, 12, 5, 8, 19, 11, 6, 20, 21, 9, 34, 10 2. Реши примеры 9-6= 10-3= 7-6= 10-8= 8-4= 4-4= 7-5= 9-5= 10-5=
2. Реши задачу: Дети учатся в школе 4 месяца до Нового года и 5 месяцев после Нового года. Сколько всего месяцев дети учатся в школе?
|
Спиши, вставляя пропущенные буквы: Ч..сы, ч. вство, ч . шка, душ . стый, щ . вель, ч . й, площ . дка, угощ . ть, ж . вотное, пруж . на. ч . чело. Напиши слова по образцу: светло – светлый весело - _____________________ хорошо - ____________________ быстро - _____________________ вежливо - ____________________ прилежно - ___________________
Литература Прочитать . Читателю. Р. Сеф. |
1. КъифтхыкӀ. Псалъэхэм къэт хьэрфжэр хэвгъэувэж. ЦӀыкӀухэр псори йоджэ. Ахэр пщэдджыжькӀэ п1aщӀэу школ...м мак1уэ„ Абыхэм . ..джэным жыджэру щӀадзэж.. .щ.
Eджэн. Хъумп1эц1эджхэр. Кхъуэщыным фо т1эк1у илът. Фом хъум-п1эц1эджхэр ежат. Ахэр кхъуэщыным кърахужащ. Кхъуэщыныр к1апсэк1э лъа-гэу ф1адзащ. Зы хъумп1эц1эдж кхъуэщы-ным къинат. Ар к1апсэмк1э унащхьэм дэк1уеящ. Ит1анэ блынымк1э къехыжащ. Абык1э адрей хъумп1эц1эджхэми к1уа-п1эр къащ1ащ. Фор псори ирашхык1ащ. |
2 июля |
|||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб. язык |
|||||||||||||||||||||
1.Зачеркни неверные равенства: 4+5=9 4+3=8 9+1=11 3+4=7 3+1=4 8-5=4
2.Сравни (>,<,=): 6….2 6+2….6+1 5+3….4+4 4….4 3+2….4+2 1+7….6+1 3. Заполни таблицу:
|
1.Измени слова по образцу. Выдели орфограмму. Малыш – малыши камыш – этаж – стриж- карандаш-
2.Расставь ударение в словах: Школа, лампа, песня, дело, каталог, лопата. Литература Прочитать. Считалки и небылицы. |
1.Диктант тхын. Тхылъ, джэду, тепщэч, пкъо, лэжьа, сурэт, жея, ӀэшрыӀ, шейщӀэт, псысэ, нартыху, шы, купкъ, лъэдий, баш, пщафӀэ, сэхуран, джей.
Анэдэлъхубзэ 2. Еджэн. Мэрак1уэхьэ. Махуэр хуабэщ. Хьэуар къабзэщ. Ц1ык1ухэр мэрак1уэхьэ к1уащ. Ахэр мэз лъапэм нэсащ. Мис мэрак1уэ тхьэмпэхэри. Тхьэмпэ щ1агъхэм мэрак1уэр къыщ1облэбл. Ц1ык1ухэм тафэм зрагуэшащ. Зэк1э матэ ц1ык1ухэм ирадзэр мащ1эщ. Нэхъыбэр яшх. Къахьынур ит1анэ къащыпынущ. |
3 июля |
||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
1. Сосчитай: 9-6= 10-3= 7-6= 10-8= 8-4= 4-4= 7-5= 9-5= 10-5= 2. Реши задачу: На клумбе распустились 6 жёлтых роз, а красных роз на 2 меньше. Сколько красных роз распустилось на клумбе?
|
1.Спиши предложение. Выдели гласные и согласные. Дедушка Мальчики Миша и Серёжа жили у деда. Они помогали деду сушить сеть. Дедушка учил мальчиков ловить рыбу. Ребята любили работать с дедом.
Литература Прочитать «Сказка по лесу идёт.» Ю. Мориц. |
1.Псальэхэм фыкъеджэ пычыгъуэкӀэ зэпывуд. ПхъащӀэ, щакӀуэ, гъэмахуэ,еджащ, хьэцыбанэ, насып, насыпыфӀэ, сурэт, бдзэжьей, псынэ.
2.Еджэн. Мэ гуак1уэ. Бжьыхьэщ. Мэзым и пщ1ащэр ц1ырхъ хъуащ. Абы дыгъэр т1эк1у къызэпхедз. Дэ мэз щ1агъым дыщ1э-ту док1уэ. Занщ1эу мэ гуак1уэ къыт-1урыуащ. Мыжыжьэу кхъужьей инит1 къэтлъэгъуащ. Абыхэм я лъаб-жьэм кхъужьыр щ1эзщ. Сыту гуак1уэ кхъужь т1ыгъуам и мэр! |
4 июля |
||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык. |
1.Реши: 13-4= 13-8= 12-5= 13-7= 13-9= 12-6= 13-5= 13-6= 12-8= 2.Сравни (>,<,=):
6….2 6+2….6+1 5+3….4+4 4….4 3+2….4+2 1+7….6+1
3. На солнышке грелись 4 утёнка. К ним прибежали 5 гусят. Сколько птиц стало?
|
1. Напишите текст под диктовку Гнёзда. Орёл делает гнездо из толстых сучьев. Он помещает его на сосне. Самое уютное гнездо у синицы. Оно у неё с пухом и мхом. Кукушка кладёт свои яйца в гнёзда других птиц. Литература
Прочитать. У страха глаза велики. |
1.Диктант тхын ЛӀыхъужь, хахуэ, дзыдзэ, щакӀуэ, мэкъуэщ, гуахъуэ, хьэкъущыкъу, псыхъуэ, гъуджэ, лэгъупыкъу. Анэдэлъхубзэ 1.Еджэн Гъэш фермэ. Малил гъэш фермэм щолажьэ. Фермэм жэм куэд тетщ. Пакъэрэ Малилрэ 1эщхэм ф1ыуэ к1элъоплъ. Жэмхэми бэкхъ хуабэ хуащ1ащ. Псыр бэкхъым бжьамийк1э щ1охьэ. Жэмхэр машинэк1э къаш. Езыхэми шэ куэд къащ1ок1.
|
7 июля |
|||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.яык |
|||||||||||||||||||||
1.Заполни таблицу:
2.Вычисли: 10+7= 9+10= 17-7= 18-10= 10+2= 14+1=
6-4= 9-7= 6+2= 4+3= 9-3= 2+4= 10+7= 7+3= 11-10= 6-6=
|
К словам-признакам подбери слова-предметы. Ш..рокая высокая пл..хая, з..леные д..лекий в..здушные ч..совая вкусный тёплая пиши слова. Вставь, где надо, Ь. пул..ка печал..ной
Литетарутура Лиса и журавль. |
КъифтхыкӀ, скобкэхэм дэтхэм щыщу хэтын хуей хьэрфхэр псалъэхэм хэвгъэувэжурэ. Щ а п х ъ э : пщӀантӀэ дахэ, (П, пӀ)щӀантӀэ дахэ, (п, пӀ)къо лъагэ, (п1 п)л1анэпз кӀыфӀ, шы (п, лОц!эгъуэплъ, гуэщ (п, п1)к1эунэ, шху (п, пӀ) цӀагъащӀэ.
Еджэн. Къуагуэ. Ди Сэлим хъумак1уэщ. Абы тыкуэнышхуэр ехъумэ. Сэлим гъуси и1эщ. Ар и хьэ сакъыр арщ. Хьэм и ц1эр Къуагуэщ. Абы и тхьэк1умэхэр пы-упщ1ащ. Къуагуэ щ1ыф1ащари аращ. Къуагуэ зэхимыхыу зыри блэ-к1ыфынукъым. |
|||||||||||||||||||||
8 июля |
|||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||
1.Вставь пропущенные знаки + или -. 10…6…4 = 8 5…4…9 = 10 10…2…3 =5 10…3…4 = 3 6…6…8 = 8 10…7…2 = 1 2. Вычисли. 10 – 9 + 2 = 8 – 2 + 4 = 0 + 5 + 3 = 1 + 8 – 7 =
|
Спиши, подчеркни орфограммы: Дятел. Стоял в лесу дуб. Прилетел к дубу дятел. Он выдолбил в стволе глубокое дупло. Литература Как хорошо уметь читать |
1.Къитхык1. Еджэ. ЖыгыуӀу Мэзым куэдрэ щызэхыбох теуӀуэ макъ. Уадэк!э зыгуэр жыгым теуӀуэ хуэдэщ. Ауэ ар уадэкъым, жыгыуӀущ. ЖыгыуӀум и пЭ быдэмкӀэ жыгым пхъафэ гъурыр треуд. Пхъафэ лъабжьзм щӀэсщ жыгыр зыгъэгъу хьэпӀацӀэхэр» А хьзпӀацӀэхэращ жыгыуӀум ишхыр. ЦӀыхухэр жыгыуӀум мэз дохутыркӀэ йоджэ. ЖыгыуӀухэр хъумэн хуейщ. |
|||||||||||||||||||||
9 июля |
|||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||
1. Сравни (>,<,=): 18…10+3 10…8+10 14…6+4 16…10+6 12…2+10 19…17-10 2.Начерти замкнутую ломаную линию, состоящую из четырёх звеньев.
|
1. Вставь пропущенные буквы: М…дведь, за…ц, л…сица, уч…ник, д…журный, т…традь, учит…ль, портфел…, п…нал Литература Осень. |
КъифтхыкӀ. Скобкэхэм дэтхэм щыщу тэмэмыр псалъэхэм хэвгъэувэж. Нобэ (уы, у) рысыбзэ урок диӀэщ. Усэр (гуы, гу) кӀэ зэдгъэщӀэнущ, Щхьэ (гъуы, гъу) бжэр ззӀуахри (уы, у) нэм жьь! къабзэ къыщӀрагъахуэ. |
10 июля |
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||
1.Вспомни состав числа. Заполни таблицу:
2.Вставь пропущенные числа: 3+…=12 14-…=9 …-9=5 8+…=12 6+…=14 15-….=9 13-…=5 17-…=8 …+6=11 |
Спиши слова, раскрывая скобки. (Н,н)аш (Г,г)ород (Д,д)ед (И,и)ван Литература
- Осень
наступила.» А. Плещеев |
Псалъэухахэр къитхыкӀ. Еджэ. Къалэ гъунэм элеватор ин щытщ. Абы гъавэр щагъэкъабзэ, щагъэгъущ. Элеваторым пэмыжыжьэуунҝшхуэ щащӀащ. Ар къатитху мэхъу. Унэшхуэм лэжьакӀуэхзр щопсҝу. Элеваторым еджакӀуэхэр экскурс макӀуэ. |
|||||||||||||||
11 июля |
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб. язык |
|||||||||||||||
Сосчитай, запиши ответы: 8+5= 18-9= 4+9= 11-7= 14-8= 6-5= 9+4= 17-8= 10+9= Мама испекла 4 булочки, а пирожков на 2 меньше. Сколько пирожков и булочек испекла мама?
______________________________
|
Подчеркни буквы, написание которых надо проверить: Дожди, трава, поля, дождь, гнездо, шарф, грибы, снег, флаг, снега, стрижи, гриб, гора, дрозд, ёж .
Литература «Осень. Обсыпается весь наш бедный |
Фыкьеджэ. Скобкэхэм дэтхэм щыщу дэтхэнэра тхын хуейр! (йу, ю)дэ, (Йу, Ю)рэ, (Ӏе, э)кскурс, (йа, я)слъэ, (йо, ё лкэ? (Ӏе, э)тажеркэ, и (йу, ю)нь, (Ӏе, э)кзамен. |
14 июля |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
КАБ.ЯЗЫК |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1.Реши задачу: В русском языке 10 гласных букв (назови их), а звуков на 4 меньше. Сколько гласных звуков в русском языке?
2.Исправь ошибки: 13-4=8 13-8=5 12-5=6 13-7=6 13-9=4 12-6=6 13-5=7 13-6=8 12-8=5 |
Напиши слова, которые называют детенышей животных. Образец: лиса- лисята Волк, заяц, медведь, галка, кролик, елка, утка. Подбери проверочное слово: гл…за, н…га, л…шадка, х…лмы, з…ма, в…лна, зм…я, ст…бы.
Литература Прочитать «Сухие листья.» В. Брюсов. |
Къитхык1. Еджэ. Нэхъыф1 дыдэ. Губгъуэ хуитхэм гъавэр щобагъуэ. Жыг хадэхэр гъатхэ дыгъэм погъагъэ. Къалэ уэрамым ц1ыху нэщхъыф1эхэр щызэблок1. Къурш щхьэ хужьхэр ды-гъэм полыд. Псы уэрхэр зэпеуэу йо-жэх. А псори здэщи1эр ди хэкурщ. Ар псом нэхъри нэхъыф1щ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 июля |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заполни таблицу:
|
Допиши гласную букву, чтобы получилось слово: Вес…ло, уч…ник, д…ревня, с…рока, …зык, м…дведь, в…робей, д…журный. Литература
– Как хорошо уметь читать |
Диктант тхын. Пы1э, хъарбыз, Налшык, хадэ, балыджэ, гуахъуэ, шынакъ, лъэмыж, пхъэӀэщэ, трактор, сыхьэт, шыщ1э. |
16 июля |
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||
Вспомни состав числа. Заполни таблицу:
У Коли было 18 карандашей. 9 карандашей он отдал брату. Сколько карандашей осталось у Коли? _________________________ |
Подбери проверочные слова и вставь пропущенные буквы:
Дроз. . . – Стри. . . – Гри… - Обе. . . – Сосе. . . – Сне… - Ду. . . – Сапо. . . – Стол…- Моро… - Шала… - Моря… - Гру… - Сугро… - Пиро… - Литература
–«У лукоморья дуб зелёный.». |
Диктант тхын. Партэ, бэлъто, фошыгъу, мафӀэ, къанжз, хьэпшыр, тхылъымпӀэ, пцӀащхъуэ^ жьынду, Ӏэбжьанэ. Еджэн. Ди унэр. Дэ ди унэр унэщ1эщ. Уэрамымк1и пщ1ант1эмк1и щхьэгъубжэ хэлъхэщ. Пэшхэр нэхущ ик1и хуитщ. Пщэф1ап1эм псыр бжьамийк1э къыщ1охьэ. Унэ гупэм удз дахэ щыдогъэк1. Гъэмахуэ жэщхэм щхьэгъубжэхэр 1ухауэ щытщ. Апхуэдэу ужеину узыншагъэщ. |
|||||||||||||||
17 июля |
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб. язык |
|||||||||||||||
1.Реши задачу:
В одном домике живут 4 гнома, а в другом – на 2 гнома больше. Сколько гномов живут в двух домиках?
|
Спиши, вставляя, где надо, мягкий знак: Девоч?ка, пис?мо, васил?ки, точ?ка, бол?шой, бол?ница, туч?ка
Литература Сказка о рыбаке и рыбке. |
Щ а п х ъ э: псалъэжь — псалъэ . псалъэжь — . фалъэшхуэ - . вагъуэшхуэ - ... . джанэщӀэ - ... . махуэф! - . бажэжь - ... Еджэн. Лъагъунлъагъу. Дзадзу и шыпхъур Тинэщ. Тинэ Москва щолажьэ. Дзадзурэ и анэмрэ абы лъагъунлъагъу хуэк1уащ. Ахэр зэрык1уар кхъухьлъатэщ. Дзадзу кхъухьлъатэм ит1ысхьэн ф1эф1т. Езыр т1эк1уи шынэрт. Ауэ щ1эшынэн щымы1эу къыщ1эк1ащ. Ахэр тыншу нэсащ. Тини ягъэгуф1ащ. |
|||||||||||||||
18 июля |
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб. Язык. |
|||||||||||||||
1.Вспомни состав числа. Заполни таблицу:
2. Восстанови записи: 8-5=….+…. 9-5=….+….. 9-5=….+…. 6+3=….+….. |
1.Подчеркни гласные буквы в словах. Акация, улыбка, магазин, иней, сковорода, страна. 2.Подчеркни согласные буквы в словах. Июнь, листья, машина, рюкзак, касса, чайник. Литература – Лебедь, Рак и Щука. |
Къитхык1. Еджэ. Бабыщ анэм къришащ бабыщ шыр къом. Ахэр, тхьэкӀумэкӀыхьым и кӀэм ещхьу, щабэт, сэхуран гъэгъам хуэдэу, гъуэжьт. Абыхэм зы фӀыцӀэ цӀыкӀу закъуи яхэтт. Зэгуэрым бабыщ анэм мурад ищӀащ и бынхэр псым ишэу есыкӀэ яригъэщӀэну. Шырхэм псы ялъэгъуатэкъым. Абыхэм ящӀэртэкъым. есыкӀэ. Анэм бабыщ шырхэр джэдзщым къыщӀишащ. Бабыщ быныр пщӀантӀэм ззрыдэхри псым кӀуащ. |
|||||||||||||||
21 июля |
|
||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб язык |
|||||||||||||||
1.Вставь пропущенные числа:
3+…=12 14-…=9 …-9=5 8+…=12 6+…=14 15-….=9 13-…=5 17-…=8 …+6=11 Мама испекла 4 булочки, а пирожков на 2 меньше. Сколько пирожков и булочек испекла мама?
|
Прочитай проверочные слова и вставь пропущенные буквы. Зубы – зу… , берега – бере…,пляжи – пля… дубы – ду…, клады – кла… поезда – поез…, лаза – гла… Литература
– Старый
дед и внучек. |
Псалъэ къэс псалъэуха къыхэфщ1ыкӀ. ПсыфкӀэ, Хьэсанш, хъыдан, доскар, елъэщӀ. Удз, щӀекӀэ, Данэ псы, гъэгъам. Унэ Мурат, бжэндэхъу, зэреӀулӀ. |
22 июля |
|||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб яз. |
|||||
Дополни рисунок:
|
1.В каких словах букв больше, чем звуков? Выпиши их.
Пень, семья, ночь, варенье, коньки, деревья, метель.
Литература
–
Филипок. |
Къитхык1. Налшык зоопаркым (А, а)слъэн исщ. Си ныбжьэгъу (А, а)слъэнрэ сэрэ дызэбгъэдэсу доджэ. Нобэ (С, с)урэт тхынымкӀэ урок диӀэщ. Си анэ (С, с )урэт дэрбзэрщ. |
|||||
23 июля |
|||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||
1. Вставь пропущенные числа:
12-…=9 …-6=5 3+…=9 4+…=12 10-…=8 …+7=15 1+…=7 … -3=7 3+…=11 Начерти отрезок длиной 4 см.
|
Составь предложения. Спиши. тропа, лесок, через, вела, прямая, сосновый. Литература – «Хорошее» |
ЩӀакхъуэ (сыт хуэдэ?)…., бостей (сыт хуэдэ?) ... , щӀымахуэ (сыт хуэдэ?) ... , псыежэх (сыт хуэдэ?)..., тхылъ (сыт хуэдэ?) .... . |
|||||
24 июля |
|
||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб язык. |
|||||
Катя вышила 9 платков, а Оля на 3 платка меньше. Сколько платков вышили девочки?
Заполни пропуски в ряду чисел. ..., 11, 12, ..., ..., 15, 16, ..., 18, ..., 20, 21, ..., 23, ..., 25. Литература прочитать
- Котёнок.
О братьях наших меньших. |
Спиши слова. Вставь букву А или Я ворч..ние
вороч..ешь |
Диктант тхын. Зэманыр
къэзыгъэлъагъуэ предмет. Джэдым |
25 июля |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
Реши задачу: В букете было несколько тюльпанов, из них 4 красные, остальные жёлтые. Сколько всего цветов в букете?
8-6= 6+3= 6-3= 9-3= 2+3= 9-2= 3+4= 8-5= 19-9= 10+6=
|
Прочитай слова: Щ…ка, к…р…ндаш, м…ш…на; ч…десный, з…бастая, сп…ртивная. Спиши слова. Вставь букву Ы или И упавш..й снеж..нка Литература
- Кто кем становится? А. Шибаев. |
Хьэрф дэхуахэр хэвгъэувэж. |
28 июля |
|
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
||||||||||||||||
1.Вспомни состав числа. Заполни таблицы:
2.Вставь пропущенные числа: 11-…=9 …-8=5 3+…=9 6+…=12 13-…=8 …+7=15 1+…=4 … -3=9 3+…=11 Литература |
Спиши. Подчеркни одной чертой слова, отвечающие на
вопросы КТО? ЧТО?, двумя слонёнок шарики |
КъифтхыкӀ. Скобкэхэм дэт хьэрфхэм щыщу Налшык зоопаркым (А, а)слъэн исщ. Си ныбжьэгъу (А, а^слъэнрэ сэрэ дызэбгъэдэсу доджэ. Нобэ ( С ,с)урэт тхынымкӀэ урок диӀэщ. Си анэ ( С , с)урэт дэрбзэрщ |
||||||||||||||||
29 июля |
|
|||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
||||||||||||||||
Заполни таблицу:
На клумбе росли гвоздики. Когда 2 гвоздики сорвали, на клумбе осталось 16 гвоздик. Сколько гвоздик было на клумбе сначала? |
Спиши слова. Раздели их на
слоги. Укажи в скобках, сколько в них букв и сколько Ухо , хобот Ребята
и утята апельсин |
Фыкъеджэ„ |
30июля |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
Реши задачу:
Один художник нарисовал 6 апельсинов, а другой – на 4 больше. Сколько апельсинов нарисовали оба художника?
1.Вычисли, запиши ответы: 12-8= 10-5= 7+6= 15-9= 4+8= 9-3= 8+3= 9+4= 13-8= |
Спишите, вставляя пропущенные буквы. дубы – дуб тетради – тетра… отряды – отря… голуби – голу… сапоги – сапо… сугробы – сугро…
Гололё(т,д), педаго(к,г), сре(с,з), пудин(к,г), но(с,з), йо(т,д), подры(ф,в), абрико(с,з), ёр(ш,ж), натюрмор(т,д).
Литература
- Страшный рассказ. Е. Чарушин. |
Къитхык1. Къеджэ. Дэ
ПсыкӀэху къуажэм дыщопсэу. Гъатхэ каникулымшкол автобусымкӀэ
Тырныауз къалэ экскурс дыкӀуат. |
2 августа |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб. язык |
1.Зачеркни неверные неравенства: 13 -5=9 20 -1=19 7+7=15 20-9=2 16 -6=10 6+6=12 13+5=18 5+7 =12 19-9=10 2.Выучить таблицу умножения 2. |
1. Спишите слова. разделите их на слоги. Лук, лапа, паук, стирка, вилка, медведь, коньки, телевизор, Зоя, стройка, чайка, магнитофон, лень.
Литература - Музыкант.
В. Бианки. |
Къитхык1.Къеджэ Си нанэ дыщэ! |
3 августа |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
1.Реши задачу:
В корзине было 10 грибов. Из них 3 белых, 5 лисичек, а остальные подосиновики. Сколько подосиновиков? 1) 2) Ответ: 2.Начерти квадрат со стороной 2 см.
|
Спиши без ошибок. У человека должно быть доброе сердце, а у дерева – хороший корень. Подумай, какую букву в слова надо вставить. Напиши. Гр(о,а)за, н(о,а)ра, в(о,а)лна, з(е,и)мля, л(е,и)цо, тр(а,о)ва
Литература Игра. Д. Хармс. |
Алфавитыр тхын. |
4 августа |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
Заполни пропуски. 16 см=…дм…см 1дм 2 см =…см 19 см=…дм…см 1дм 7 см =…см 20 см=…дм…см 1дм 1 см =…см Выучить таб.умнож.3 |
Подбери для слов каждой строчки проверочное, запиши, поставь ударение, вставь пропущенные буквы: ____________ - зв…зда, к зв…зде ____________ - г…ра, у г…ры ____________- гр…бы, за гр…бами ____________ - ч…сы, у ч…сов ____________ - сл…ды, по сл…дам Литература
– Маршак Что это было? Д. Хармс. |
Фыкъеджэ псалъэхэм, макъ жэжуахэр хэвгъэувэжурэ. |
5 августа |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
1.Реши задачу: У Маши всего 19 открыток. В руке она держит 8 открыток, а остальные открытки у неё в кармане. Сколько открыток в кармане у Маши? Решение: Ответ: 2.Вычисли: 10 +7 = 17-9= 16-8= 20-3 = 14 -7= 12-5= 3+9 = 7+8 = 5+8 =
|
Прочитай, из слогов составь слова, запиши, поставь ударение: ка, бел нок, зво у, ник, че за, ча, да ка, ре ре, та, бя
Прочитай проверочные слова и вставь пропущенные буквы: Зубы – зу… берега – бере… Пляжи – пля… дубы – ду… Клады – кла… поезда – поез…
Литература
- Чудаки. Ю. Владимиров. |
Къитх. 1элъ..щ1, къуаргъ, шэнт, жэпкъ, урок, жэшыбг, |
6 августа |
|
|
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
Выучить табл. Умнож. 4 и 5
Литература
- «Зимним холодом пахнуло.» И. Бунин.
|
1.Напиши слова по образцу: светло – светлый весело - _____________________ хорошо - ____________________ быстро - _____________________ вежливо - ____________________ прилежно - ___________________ 2.Раздели слова
на слоги. Какие слова нельзя переносить? Спиши их.
|
Нл..шык, чы..быш, лъа..ц1э, М..осква, ф..шыгъу, Къитхык1. |
9 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
1.Сравни. 10+3…10+5 10+0…10+1 10+6…10+8 10+9…10+2 10-3…10-5 10+7…10+4 Начерти один отрезок длиной 5 см, а второй на 3 см короче. Сравни их.
|
Вставь пропущенные буквы устно подбирая проверочное слово: гл…за, н…га, л…шадка, х…лмы, з…ма, в…лна, зм…я, ст…бы. Напиши два слова на это правило: ______________________________________ Литература «Чародейкою Зимою.» Ф. Тютчев.«Поёт зима — аукает.» С. Есенин. |
Абгъуэ, абрагъуэ, аргъуей, ахъшэ Диктант тхын. |
|||||||||||||||||||||||||
10 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
|
|||||||||||||||||||||||||
Выучить табл. Умнож. 6
8-6= 6+3= 6-3= 9-3= 2+3= 9-2= 3+4= 8-5= 19-9= 10+6=
|
Спиши текст, разделив его на предложения. Я иду по лесу вдруг слышу стук дятла его называют санитаром леса Поставь ударение. Малина, яблоки, земляника, ежевика, рябина, смородина, вишня, груши, снегопад, буря, утро, буран, дождик.
Литература - Берёза. С. Есенин.
|
Гуащэ Ӏуэху ищӀэну фӀэфӀщ. Абы унэр къепхъэнкӀ, пхъэнкӀийр иредз. Тыкуэным макӀуэ. ШкӀэр псы ирегъафэ. Ахэр Ӏуэхушхуэщ. Пщыхьэщхьэми Гуащэ 1уэхуншэу щысыфынукъым. Абы етӀуанэ махуэм школым здихьыну хьэпшыпхэр егъэхьэзыр. Гуащэ Ӏуэхугъуэ куэд зэрищӀэфым анэр щогуфӀыкӀ. |
|||||||||||||||||||||||||
11 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
Вычисли: 10+2= 15-5= 19-10= 11-10= 10+7= 13-3= 15-10= 14-4= 11-1=
Выучить табл. Умнож. 7 |
Спиши слова, которые нельзя переносить. Подчеркни гласные буквы. Утро, жизнь, окунь, поэт, песня, змея, Оля, Ольга, осы, ёлка, ели. Запиши предложения звуками. Идет сильный дождь Больной маленький Кузька лежит под крыльцом. Ольга завязала щенку больную лапу. Мальчики принесли хлеба и молока Литература - Новогодняя быль. С. Михалков
|
Диктант тхын. Тхылъ, тхылъылъэ, тхылъышхуэ. |
|||||||||||||||||||||||||
12 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык. |
|||||||||||||||||||||||||
Вспомни состав числа. Заполни таблицу:
Выучить табл.умнож 8 |
Н а п и ш и т е текст под диктовку, выделите ь – как показатель мягкости согласного. Стоят сильные морозы. Пень закрыт снегом. Ольга и Кузьма взяли коньки. Коньки скользят по льду. Вот большая гора. Школьники везут санки. На санках красивая резьба. Литература- «Улицей гуляет.» С. Дрожжин. |
Диктант тхын. Шыр псы йофэ. 2. Бгым псынэ цӀыкӀу
къыщӀож. |
|||||||||||||||||||||||||
13 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
1.Дополни до 12.
2. Реши задачу. Тетрадь и ручка вместе стоят 9 рублей. Сколько стоит тетрадь, если ручка стоит 4 рубля?
Выучить табл.умнож 9
|
Подбери для слов каждой строчки проверочное, запиши, поставь ударение, вставь пропущенные буквы:
____________ - зв…зда, к зв…зде ____________ - г…ра, у г…ры ____________- гр…бы, за гр…бами ____________ - ч…сы, у ч…сов ____________ - сл…ды, по сл…дам Литература
- Путаница 6 |
Къеджэ. Къитхык1. 1.Щыхьыр Ӏуащхьэм нэс жащ. 2. Гуэлым деж бдзэжьеящэхэр
щысщ. 3. Тхылъ щхьэкӀэ умыгузавэ, |
|||||||||||||||||||||||||
16 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
Вставь пропущенные числа: 3+…=12 14-…=9 …-9=5 8+…=12 6+…=14 15-….=9 13-…=5 17-…=8 …+6=11 Повторить табл.умнож. 2 и 3
|
И з с л о в каждой строчки составьте предложение. Напишите. Мама, аквариум, с, рыбкой, Виталику, подарила. У, жил, Виталика, Мурзик, котенок. Котенок, серый, и, пушистый, был. Очень, любил, Мурзик, рыбку, смотреть, на. Литература - Кот и лодыри 26 |
Диктант тхын. Щхьэл, нанэ,
къаз, бэлътоку, щакӀуэ, шофёр, джанэ, Быцэ, жэмыш, бжэндэхъу,
шкӀахъуэ, инженер, |
|||||||||||||||||||||||||
17 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
Переведи:
16 см=…дм…см 1дм 2 см =…см 19 см=…дм…см 1дм 7 см =…см 20 см=…дм…см 1дм 1 см =…см
Повторить табл.умнож 4 и 5 |
И з м е н и т е слова так, чтобы они обозначали один предмет. Подчеркните мягкие согласные.
Медведи, журавли, кони, голуби, лоси, буквари, пеньки, хорьки, стебельки, деньки, зверьки, огни, тетради, угли. Литература. Мой секрет 32 |
Еджэн тхын. Мэзыр сэбэпышхуэщ. Мэз здэщыӀэм уэшх нэхъыбэрэ къыщошх. Жыгхэм
хьэуар ягъэкъабзэ. Мэзым |
|||||||||||||||||||||||||
18 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
1.Исправь ошибки:
10– 4 = 5 10 – 8 = 2 10 – 5 = 6 10– 7 = 3 10 – 9 = 2 10 – 6 = 4 10– 5 = 4 10 – 6 = 8
2.Дополни до 17.
Повторить табл.умнож 6 и 7
|
Подчеркни твердые согласные синим цветом, мягкие – зелёным. Выпиши из текста по 5 слов (предмет, признак, действие) Вчера наш класс с Анной Геннадьевной ходил на экскурсию в лес. Красив осенний лес. Деревья стоят зеленые, желтые, багряные. Мы собирали красивые листья. Сегодня ребята делают коллекцию из них. Завтра мы напишем рассказ об осени на уроке русского языка. Литература - Верёвочка 40 |
Фыкъеджэ. 5.Зэгуэр Чыщбэч псыежэх цӀыкӀум Ӏусу щытащ Ашэбей къуажэшхуэр. |
|||||||||||||||||||||||||
19 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
Реши задачу. Для украшения классной комнаты к празднику надули 11 красных шаров и 9 синих. На сколько больше красных шаров, чем синих?
Повторить табл.умнож 8 и 9
|
З а п и ш и т е предложения так, чтобы получился связный рассказ. Озаглавьте. Вставьте пропущенные буквы. В одном л..сочке ж..ли зайцы на лужайке. Опасный вра.. проник в л..сок! Но вот на б..регу л..сной р..ки поселилась л..сица. На чистом воздухе в л..су они р..звились. Зв..рьки, заприте норки на крючок! Литература
Мы не заметили жука 44 |
Къитх.еджэн. КӀэпхъыр
и гъуэм щопсэу |
|||||||||||||||||||||||||
20 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
1.Обведи в кружок двузначные числа: 3, 1, 10, 4, 15, 13, 8, 6, 41, 7, 2, 19, 5
2.Обведи в кружок двузначные числа: 3, 12, 5, 8, 19, 11, 6, 20, 21, 9, 34, 10 3.Запиши число, которое предшествует числу: …,3,…,5,…,7,…,9,…,11,…,13,…15. |
Вставь пропущенные буквы у или ю: Ч…лок, ут…г, кольч…га, кл…ч, ч…деса, л…тики, хлоп…шка Литература- Затейники 50 |
Къитхык1. Еджэ. Сыт
шей зэрагъавэ хьэкъущыкъум зэреджэр? |
|||||||||||||||||||||||||
23 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
Заполни таблицу:
Повторить табл.умнож. 2 и 3 |
Вставь пропущенные буквы, напиши два слова на это правило. Пуш…нка, верш…на, ж…знь, ш…ло, выш…вка, наж…вка. ______________________________________________________________________Литература - Живая шляпа 54 |
КъифтхыкӀ, Псалъэ къыхэгъэщахэм n1, т1 макъхэр |
|||||||||||||||||||||||||
24 августа |
|
||||||||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
|||||||||||||||||||||||||
Дополни рисунок:
|
Встав пропущенные буквы, напиши проверочные слова: Л…сок – с…сновый – М…рской – д…машний - С…довый – р…чная - Сн…жок – зв…рьки – Б…льной - н…бесный -
Литература- На горке.
|
Къитх. Еджэн. Зэгуэрым
пщӀантӀэм дыщыджэгурт. Дэ къэтлъэгъуащ пцӀащхъуэ
цӀыкӀуит1 пщэфӀапӀэм къыщӀэлъэтыжу. Ар
тфӀэгъэщӀэгъуэн хъуащ, Куэд дэмыкӀыу абыхэм ящӀэр
къэтщӀащ. ПцӀащхъуэхэм пщэфӀапӀэм абгьуэ |
25 августа |
|
|||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
||||||||||||||||||||
1.Вычисли. 1 + 9 + 5 = 10 – 7 + 5 = 8 – 5 + 7 = 9 + 3 + 2 = 2.Сравни: 3+5 … 10-2 17-9 …. 20-6 8+8 ….13+4 20-3 … 10+7 |
Спиши, изменив слова в скобках, как надо по смыслу: Тяжёлый (труды)______________ Пологий (откосы)_______________ Весёлый (взгляды)______________
Литература
- За игрой. В. Берестов 74 |
КъифтхыкӀ. Зэвгъащ1э! ПцӀым
лъакъуэ щӀэткъым. УпщӀэныр ауанкъым. |
||||||||||||||||||||
26 августа |
|
|||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
||||||||||||||||||||
Найди значение выражений.
9 – 3 + 2 = 8 – 4 + 3 = 7 – 3 + 2 = 10 – 4 + 2 = 4 + 5 - 8 = 1 + 9 – 8 = 3+7-6 = 7+7 -9 = Повтори табл. Умножения 2 - 9 |
Спиши текст, вставь пропущенные буквы. Прошёл дожд… Промокла з…мля. Покрылись лист…я капел…ками дождя. Выгнала вода из-под листвы мален…кого сверчка. Литература
- «Гляжу с высоты…» В. Берестов 75 |
Къифтхык1. Хэвгъэувэжа хьэрфхэр щӀэфтхъэ С…рэт
дахэ… . … эрэд же1э. Джэд… шырхэм шэ ираф. Хьэрф у-м и ужькӀэ ызэрамытхыр |
||||||||||||||||||||
27августа |
|
|||||||||||||||||||||
МАТЕМАТИКА |
РУССКИЙ ЯЗЫК |
Каб.язык |
||||||||||||||||||||
1.Сравни. 6…2 6+2…6+1 5+3…4+4 4…4 3+2…4+2 1+7…6+1 2.Дополни до 13.
|
Спиши текст, подбирая слова из скобок. Это (большой, зелёный) магазин. А это (голубой, центральный ) стадион. Там есть (красный, большой) бассейн и (маленькое, футбольное) поле. Там ребята в (красивой, спортивной) форме играют в футбол. Литература
Анна, не грусти!» Н. Булгаков 79 |
КъифтхыкӀ. Скобкэхэм дэтхэм щыщу тэмэмыр псалъэхэм хэвгъэувэж. Нобэ (уы, у) рысыбзэ урок диӀэщ. Усэр (гуы, гу) кӀэзэдгъэщӀэнущ, Щхьэ (гъуы, гъу) бжэр ззӀуахри (уы, у)нэм жьы къабзэ къыщӀрагъахуэ. |
Задание необходимо выполнять с 1 июля (Не раньше и не позже!)
Ежедневно по математике, по русскому язык и кабардинскому языку.
Читать нужно ежедневно, начиная с 1 июля. Заведи тетрадь по математике, русскому и кабардинскому.
© ООО «Знанио»
С вами с 2009 года.