All about me
Оценка 4.8

All about me

Оценка 4.8
Рабочие тетради
docx
английский язык
4 кл
11.03.2018
All about me
Развитие фонетического слуха учащихся. Развитие оперативной памяти и концентрации внимания. Развитие творческого воображения и фантазии у школьников. Использование игровых методик на уроках иностранного языка является одним из наиболее эффективных, гибких и универсальных приёмов обучения младших школьников. Игра призвана активизировать процесс обучения, сделать его более продуктивным.lesson plan All about me
English_Grade2_Unit 1_ All about me_Colours_LESSON PLAN.docx
LESSON: Unit 1 All about me Colors Date:  CLASS: 1A, C  Learning objectives(s)  that this lesson is  contributing to Lesson objectives School: # 273 Teacher names: Saginaev Khamit Number present:  absent: 1.L3    recognise with support simple greetings recognise the spoken form of a limited range of basic and everyday  classroom words  1.S3  pronounce basic words and expressions intelligibly  1.S1  make basic personal statements and simple statements about  objects All learners will be able to: listen and repeat the names of all ten colours   Most learners will be able to: recognise and name 7 colours Some learners will be able to:  recognise and name 10 colours Previous learning Greetings and names: greeting phrases: Hello, Hi, How are you?   What is your name? Nice to meet you, I’m fine, My name is …  His/her name is… Plan Planned timings 5 ­10 minutes     Planned activities (replace the notes below with Resources your planned activities) Sing Hello Song (Bea)       Or just sing­song:   Hello, (echo) How are you? (echo) I’m fine (echo) Thank you (echo) Warm up activity ­ To revise the words his/her T. has students stand in a circle and girls and says his/her pointing to a boy  or girl. Then T. can name one S. to practice his/her  when T. points to the picture S. should say his/her.   S can also say This is blue, etc., pointing to an  article of clothing on the person standing next to  him/her (review of red, blue, black, yellow, white) Bea’s Hello Song: Hello (echo) x2 We’re happy here today Hello (echo) x2 In English class today We’ll sing a song And play a game, And learn a lot and  smile when we say Hello (echo) x2 We’re happy here today! Middle 20 minutes MAIN:   T shows colours pink, orange, green, purple, brown and Ss should repeat after the Teacher  T shows the colours and Ss should name  without T’s support   T shows the pictures of colourful numbers  and starts the sentence Ss should finish e.g.:  It is … ,  It is … etc.    Play a game “Tell the colour”   There are flashcards “Colours” on the board,  Students close their eyes & at this moment T.   takes away  one card. Students should find what  colour is missing.  Sing a rainbow song    Teacher demonstrates other colours black,  white, red, brown, grey and Ss should repeat  after the Teacher   T shows the colours and Ss should name  without T’s support   Pair work Learners practice with each other at their desks,  using their coloured pencils, to pronounce  colours intelligibly. Partner A should name a  colour and Partner B raises a pencil of that  colour, then trade.  BE VERY CAREFUL to  place a stronger partner with a weaker partner.  Cards Rainbow song http://www.youtube.com /watch?v=uTDJiPdz3L0 https://www.youtube. com/watch?v=BGa3A qeqRy0 REVIEW:  Have all students raise pencils to review  colours, then come stand in a circle.  Review  “His/Her name is” and then ask them to give a  sentence “this is _____”, providing a color card to  review all ten colours.  Reflection Ss. are given further color cards.   Ss.  should colour and name them to the Teacher (can be  completed at home). End 5 minutes Color cards Additional information Differentiation – how do  you plan to give more  support? How do you plan  to challenge the more able  Assessment – how are you  planning to check learners’ learning? Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links   Create mixed ability  pairs for speaking  activity.  Stronger Students can  support weaker Students  in pair work     through questioning and  the redirecting of  questioning in feedback  activities through observation in  pair work through revising a  covered material in warm up activity   Cross curricular link with Art  and Math  Students in pair work learn to  be patient and helpful

All about me

All about me

All about me

All about me

All about me

All about me
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
11.03.2018