Diagnostic test
Оценка 4.6

Diagnostic test

Оценка 4.6
Контроль знаний
docx
английский язык
7 кл
20.05.2018
Diagnostic test
1) Educational – to give information about the typical day at school in Britain, to teach pupils to use “Present Simple, Modal Verbs. Some/any. Adverbs of frequency. Countable and uncountable nouns: much, many”, vocabulary on topics “Health”, “Food”, “Education” to teach pupils to use the new words in their speech. 2) Developing – to develop pupils’ reading, writing and speaking abilities 3) Bringing up – to bring up pupils to respect their school and each other. Visual aids: board, book, cards.1) Educational – to give information about the typical day at school in Britain, to teach pupils to use “Present Simple, Modal Verbs. Some/any. Adverbs of frequency. Countable and uncountable nouns: much, many”, vocabulary on topics “Health”, “Food”, “Education” to teach pupils to use the new words in their speech. 2) Developing – to develop pupils’ reading, writing and speaking abilities 3) Bringing up – to bring up pupils to respect their school and each other. Visual aids: board, book, cards.
7 кл Diagnostic Test.docx
Бекітемін: ________ Form. Date: 7  Theme: “Diagnostic Test” Aims:  1) Educational – to give information about the typical day at school in Britain,  to teach pupils to use “Present Simple, Modal Verbs. Some/any. Adverbs of frequency. Countable and uncountable nouns: much, many”, vocabulary on topics “Health”, “Food”, “Education” to teach  pupils to use the new words in their speech. 2) Developing – to develop pupils’ reading, writing and speaking abilities  3) Bringing up – to bring up pupils to respect their school and each other. Visual aids: board, book, cards. The procedure of the lesson I. Organization moment: 1) Greeting 2) A talk with the pupil in duty II. III. Checking up the home task Asking vocabulary on themes: Food, Health, and Education. Theme: “Diagnostic Test” 1) Writing.  1. Patrick ....... the whole morning looking for his essay, but still couldn't find it. a) brought  b) had  c) passed  d) spent 2. There are three of us and there is only one book so we'll have to ....... it. a) distribute  b) divide  c) share  d) split 3. You are late again — please try to be ....... in future. a) accurate  b) efficient  c) punctual  d) 4. They had lunch together in the school ....... . a) bar  b) cafe  c) canteen  d) restaurant reliable 5. Little Tom did not like his first ....... at school at all. a) course term Is this ....... water ?  b) period  c) presence  d) 6. a) drink  b) drinking  c) potted  d) swallow 7. A cool drink ....... him after his long hot journey.  a) recovered  b) refreshed  c) d) 8. a) consume  b) eat  c) have  take d) 9. In Mrs Conservative's ....... , it is essential to eat a big breakfast.  a) confidence  b) c) opinion  d) principle 10. My aunt could tell fortunes from tea ....... .  relaxed  rested I usually ....... white coffee for breakfast.  idea  a) buds  b) grounds  c) leaves  d) seeds 11. The meat is rather tough so you have to ....... it for a long time.  a) bite  b) chew  c) eat  d) swallow 12. Mrs Proper always tells her child not to talk with his mouth ....... .  a) full  b) open  c) d) wide together  13. I have been eating honey so my fingers are ....... .  a) dirty  b) sticky  c) wet  d) yellow 1. kidney ­  f 2. lung ­  i 3. liver ­  h 4. heart ­  l 5. brain ­  a 6. intestine ­b   7. appendix ­  k 8. 9. rib ­  e 10.stomach ­  d 11.jaw ­  g 12. throat ­j tonsils ­  c a. organ in the head which controls thought  and feeling b. long pipe leading from the stomach which  takes waste matter from the body c. two small, fleshy organs in the throat d. baglike organ in which food is broken  down for use by the body e. one of twenty­four bones protecting the  chest f. one of a pair of organs which separate  waste liquid from the blood g. one of two bony parts of the face in which  teeth are set h. large organ which cleans the blood i. one of a pair of breathing organs in the  chest j. passage from the back of the mouth down  inside the neck k. short organ of little use which leads off the  large intestine l. organ in the chest which controls the flow  of blood by pushing it round the body 2) Explain new grammar themes “Present Simple, Modal Verbs. Some/any. Adverbs of frequency. Countable and uncountable nouns: much, many” 3) Ask pupils to give some examples on themes V. The end of the lesson 1) Giving home task. Revise material learnt 2) Marking pupils.

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test

Diagnostic test
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
20.05.2018