Календарно - тематическое планирование
Оценка 4.9

Календарно - тематическое планирование

Оценка 4.9
Документация
docx
английский язык
4 кл
31.03.2018
Календарно - тематическое планирование
Календарно - тематическое планирование (КТП) по английскому языку для учащихся 4 класса ). Данное календарно - тематическое планирование составлено на основе государственной программы и учебников казахстанского издания. Включает в себя темы, лексические единицы изучаемых тем, грамматические конструкции по данным темам
4 класс 2016-2017.docx
№ Lesson Date Vocabulary grammar Communicative task Календарно­ тематическое планирование Английский язык   4 класс 1 Hello again! Form, Great Britain, here, place 2 My hobby 3 My hobby 4 Ben’s hobby.  Origami 5 Ben’s hobby. 6 My father’s hobby 7 My grandmother’s  hobby  8 Let’s play 9 One day Collecting things, hobby, free time,  musical instruments, nature,  painting, photography, quilling,  rollerblading, video games Art, healthy, mounting climbing,  practice, skate park, strong Boat, come from, cut, fold, glue,  origami, square  Brush, domestic, feed, horse riding,  take care, tradition Ago, collecting, last, present, stamp, stamp album, yesterday Ballet, cool, show, special Busy, different, fun, hopscotch,  jacks, marbles, rope, skipping,   stone, tag, tic­tac­toe Review of the verb "to be", Present Simple,  there is/there are To review greetings, questions and how to  give basic information about yourself Present Simple To learn different hobbies children have. Present Simple to discus different hobbies children have Present Simple. Verb  "to be". To learn different hobbies you have. Revision. To learn different hobbies your friends  have. Past Simple. Positive   forms. Past Simple. Irregular  verbs Revision. To learn about collections To learn about grandmother’s hobby To review vocabulary and grammar of the  last unit. To check the children's knowledge. Past Simple. To learn to talk about daily routines Unite s t s e r e t n i   y M s d n e i r f   d n a   y l i m a F 1 2 3 4 5 1 2 3 4 10 I want to be  healthy. Hygiene Brush teeth, comb hair, have a bath,  have a shower, sad, smell Past Simple   Negative forms To learn about hygiene. h 1 t l a e h y M 2 3 4 1 11 12 13 14 I want to be  healthy. Food Sport The Olympic  Games At the family  doctor’s office 2 15 Unusual jobs 16 Let’s play 17 My Kazakhstan r o t c o d a       e b o t   t n a w   I y r t n u o c   y M 3 1 2 3 4 5 Bread, fridge, ingredient, lettuce,  pickles, sandwich meat, too much Activity, ancient, Australia,  cheerful, China, energy, foot, Japan,  kick, name, rule Past Simple    To learn to talk about healthy food Past Simple   Question forms. To learn to talk about sports.  Family doctor, greet people, medical school, nurse, patients, pulse,  receptionist, temperature  Chew, chocolate taster,  everybody,  gum, gum taster, magician,  profession, taste, window cleaner,  writer Connect, East, gas, million,  nationality, North, oil, minerals,  rich, road, South, state language,  stretch, unique, West  Industrial, noisy, quit  Revision. To learn new words about Olympic Games Revision. Past Simple  To learn to describe what do you want to be? Revision. To learn to describe  an unusual job. Revision. Irregular verbs To review vocabulary and grammar of the  last unit. To check the children's knowledge. To learn to describe some facts about  Kazakhstan. Comparative   adjectives. To learn new words about travelling, to be  able to say how to get to  different places. Better, mill, post office, town,  wooden, worse Comparative   adjectives. Become, exciting, mean, present  name Comparative   adjective  form of  long adjective  To learn how  to describe the statements. To learn to talk about capital city: Astana. To  know some main sightseeing places. Place where I live Better or worse? Astana  1 8 1 9 2 0 2 1 Travelling  around  Kazakhstan Border, capital city, cosmodrom,  skating rink, space, village  Superlative form of  adjectives. To know some main sightseeing places. 1 2 3 4 5 1 2 Great Britain London Great Britain’s  cities Travelling  around  Britain Let’s play Our planet and  continents Countries 2 2 2 3 2 4 2 5 2 6 2 7 2 8 3 29 Sea animals  4 30 Birds y r t n u o c   g n i k a e p s ­ h s i l g n E   e h T   d n u o r A d l r o w   e h t Castle, crowded, includes, island,  UK Superlative form of  adjectives. To learn new words about travelling, to be  able to say how to get to  different places. Across, behind, coronation, double­ decker bus, in front of, opposite,  parliament, traditional  Superlative form of  long adjectives. To learn to talk about capital city: London.  To know some main sightseeing places. Adult, bagpipe, one way ticket, port, return ticket, station, sport club Revision. To learn to talk about capital cities. To know  some main sightseeing places. Lake, monster, poet, royal Past Simple   Negative forms To describe places you visited Revision. To review vocabulary and grammar of the  last two units. To check the children's  knowledge. Canyon, continents, desert, forest,  jungle, ocean, steppe, volcano Reflexive pronouns  To learn new vocabulary related to the our  planet Egypt, hotel, Italy, mummy, Russia,  souvering, stay, trip, pyramids,  United States  Revision. Reflexive  pronouns Clownfish, deep, dolphin, grey,  huge, jellyfish, tine, orange, orca,  purple, seahorse, sea lion, shark,  smart, star Beak, duck, feathers,  flamingo,  goose, hen, neck, kiwi, ostrich,  peacock, pelican, pink, relative,  turkey, wild,  Information in wh­ questions Information in  positive sentences  To learn new phrases about countries To learn some vocabulary about sea animals. To learn some vocabulary about birds 1 31 The weather in  England Anyone, anytime, anywhere,  conversation, easy, hard day, phrase, weather forecast Future Simple To learn how to describe the weather today  and tomorrow 2 32 The weather in  England Hope, maybe, then,  think Future Simple  ‘will+verb’ To learn how to describe the weather today  and tomorrow 3 33 Let’s play 4 34 The weather in  Kazakhstan.  Summer Revision. Revision. To review vocabulary and grammar of the  last two units. To check the children's  knowledge. To learn to describe weather during the  children holidays. n o s a e s   e t i r u o v a f   y M

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование

Календарно - тематическое планирование
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
31.03.2018