ТЕЗЭ ДЕ ЛИЧЕНЦЭ
Ындеплинитэ: аскултэторул курсурилор де прегэтире
професионалэ де калификаре
суплиментарэ
«Манажер ын ынвэцэмынт»
Ротару Ана Ивановна
Кондукэтор штиинцифик: кандидат ын штиинце
психоложиче, катедра манажементулуй
педагожик ши де психоложие,
ынвэцэмынтулуй професионал
Кучеряну Стела Георгиевна
Актуалитатя черчетэрий
Черинцеле модерне кэтре калитэциле професионале але кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт, детерминате де о стратежие ноуэ де дезволтаре а ынтрежий сочиетэць, каре нечеситэ потенциалул сэу креатив базат пе приоритатя аутоапречиерий умане, капабиле де аутодезволтаре, аутодесэвыршире ши аутоинструире, луынд ын консидераре перспектива дезволтэрий активитэций сале професионале.
Обьектул черчетэрий: потенциалул креатив ка феномен педагожик
Аспектул обьектулуй черчетат аутодесэвырширя професионалэ а кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт.
Скопул черчетэрий: студиеря потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт де ла сат ка темелие а аутосэвырширий професионале.
Ипотеза черчетэрий се базязэ пе пресупунеря кэ прочесул де дезволтаре а потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт ка темелие а аутодесэвырширий професионале ва фи ефичиентэ ын казул ын каре:
- се детерминэ есенца ши концинутул потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт ка темелие а аутодесэвырширий професионале;
- се идентификэ компонентеле потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт, нивелул лор де гравитате;
- се елаборязэ ши имплементязэ ун програм де аутодезволтаре, аутодесэвыршире пе база потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт.
Обьективеле:
1. А дезвэлуи есенца ши концинутул потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт.
2. А идентифика компонентеле потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт, нивелул лор де гравитате.
3. А идентифика нивелул дезволтэрий потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт ши а спечификулуй аутодесэвырширий луй.
4. Анализа резултателор ши формуларя конклузиилор.
Структура тезей
ИНТРОДУЧЕРЕ
Капитолул I. Аспектеле теоретиче але проблемей аутодесэвырширий професионале а кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт пе база потенциалулуй креатив
1.1 Есенца потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй
1.2 Карактеристика прочесулуй дезволтэрий потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй
1.3 Кондицииле дезволтэрий потенциалулуй креатив ка темелие а аутодесэвырширий професионале а кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт
КОНКЛУЗИИЛЕ ПРИМУЛУЙ КАПИТОЛ
Капитолул II. Черчетаря спечификулуй дезволтэрий потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт де ла сат ка темелие а аутодесэвырширий професионале
2.1 Диагностикул потенциалулуй креатив ал кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт де ла сат
2.2 Спечификул дезволтэрий потенциалулуй креатив ка темелие а аутодесэвырширий професионале а кондукэторулуй институцией де ынвэцэмынт де ла сат
КОНКЛУЗИИЛЕ КАПИТОЛУЛУЙ ДОЙ
ЫНКЕЕРЕ
Литература
Анексе
Есенца потенциалулуй креатив
Потенциалул креатив есте нивелул де адаптаре ал потенциалулуй де мункэ ал кондукэторулуй, асочиат ку активитатя ши аутодезволтаря ресурселор, а опортунитэцилор сале ын кариерэ.
Нивелуриле де манифестаре а калитэцилор потенциалулуй креатив
| Нивелуриле де манифестаре а калитэцилор потенциалулуй креатив | ||
Нивелул ыналт | Нивелул медиу | Нивелул скэзут | |
куриозитате | 31% | 55% | 14% |
ынкредеря ын сине | 23% | 72% | 5% |
персистенца | 27% | 58% | 15% |
амбициозитатя | 51% | 32% | 17% |
мемория аудитивэ | 27% | 61% | 12% |
мемория визуалэ | 52% | 43% | 5% |
доринца де а фи индепендент | 36% | 48% | %16 |
капачитатя де а сустраже атенция | 34% | 41% | 25% |
кончентраре | 24% | 58% | 18% |
Калитэциле нечесаре пентру аутодесэвыршире
мотивация интериоарэ асупра сарчинилор професионале, обцинеря ыналтелор резултате ын аутодечизие ши аутомотивацие;
капачитатя де аутодесэвыршире;
ынцележеря концинутулуй ши базелор методиче де аутодесэвыршире.
Компонентеле аутодесэвырширий
доринца де а се скимба, реализаря гындулуй кэ мулт ын вяцэ депинде де ла тине;
о аутоапречиере адекватэ, конштиентизаря реалитэций лор, пунктеле путерниче ши челе слабе але ачестора;
стабилиря унор обьективе реалисте, спечифиче;
аутореализаря, стэпыниря активэ а ноилор модалитэць де компортамент;
рефлекция, о евалуаре адекватэ а проприилор реализэрь.
© ООО «Знанио»
С вами с 2009 года.