Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"
Оценка 4.7

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Оценка 4.7
Исследовательские работы +1
pptx
Междисциплинарный 3
Взрослым
15.08.2018
Сахановски-молд.яз.pptx

Мотто: «Тотул едукэ: оамений, лукруриле, феноменеле, дар ын примул рынд ши ын чя май маре мэсурэ, оамений

Мотто: «Тотул едукэ: оамений, лукруриле, феноменеле, дар ын примул рынд ши ын чя май маре мэсурэ, оамений

Мотто: «Тотул едукэ: оамений, лукруриле, феноменеле, дар ын примул рынд ши ын чя май маре мэсурэ, оамений. Принтре ачештя примул лок ыл окупэ пэринций ши едукаторий»

Антон Семьонович Макаренко,
«Картя пентру пэринць»

Форме ши методе де колабораре а педагожилор ку пэринций

Форме ши методе де колабораре а педагожилор ку пэринций

Форме ши методе де колабораре а педагожилор ку пэринций



Кондукэтор штиинцифик
Кучеряну Стела Георгиевна,
кандидат ын штиинце психоложиче,
катедра манажементулуй педагожик
ши де психоложие, ынвэцэмынтулуй професионал

Сахановски Валентина Алекандровна
Локцииторул директорулуй пентру лукрул едукатив
ИМЫ «Шкоала медие де културэ женералэ №3
дин орашул Дубэсарь»

Обьектул черчетэрий : прочесул интеракциуний педагожиче

Обьектул черчетэрий : прочесул интеракциуний педагожиче

Обьектул черчетэрий: прочесул интеракциуний педагожиче. Аспектул обьектулуй черчетат: формеле ши методеле де колабораре а педагожилор ку пэринций; Скопул черчетэрий: де а стабили формеле ши методеле ефективе де колабораре педагожилор ку пэринций ын едукация елевилор.

Форме де колабораре а ынвэцэторилор ку фамилия:

Форме де колабораре а ынвэцэторилор ку фамилия:

Форме де колабораре а ынвэцэторилор ку фамилия:

Формеле колективе сынт:
адунэриле де пэринць;
конферинцеле пентру пэринць;
кестионаря;
университэциле куноштинцелор педагожиче;
лекторате ку пэринций, сусцинуте де спечиалишть;
зиуа ушилор дескисе;
серателе де ынтребэрь ши рэспунсурь;
черкуриле пентру пэринць;
консултацииле педагожиче пе диферите теме;
маса ротундэ пентру пэринць;
мэсурь екстрашколаре (сэрбэторь, компетиций, екскурсий);
клубуриле пентру пэринць;
диспутул педагожик;

Формеле индивидуале сынт:
конворбириле индивидуале;
консултацииле индивидуале;
кемэрь ын скрис, кареспонденца;
ынсэрчинэриле педагожиче индивидуале;
Визите ла домичилиу;
оформаря газетелор де перете, унгерашул пентру пэринць;
лекцииле дескисе;
активитэць нонформале (екскурсий, акциунь спортиве, конкурсурь, моменте фестиве, аниверсэрь етч.)
конворбириле копиилор ку пэринций ын ролул унуй оаспете а класей.

Методеле апликате конверсацие сау дезбатере метода екземплулуй, екзерчициу, апробаря, дезапробаря; метода асалтулуй де идей (браинстормингул), обсервация, студиул де каз, конвинжеря,демонстрация, стимуларя, моделаря, жокул де рол;…

Методеле апликате конверсацие сау дезбатере метода екземплулуй, екзерчициу, апробаря, дезапробаря; метода асалтулуй де идей (браинстормингул), обсервация, студиул де каз, конвинжеря,демонстрация, стимуларя, моделаря, жокул де рол;…

Методеле апликате

конверсацие сау дезбатере
метода екземплулуй,
екзерчициу, апробаря, дезапробаря;
метода асалтулуй де идей (браинстормингул),
обсервация, студиул де каз, конвинжеря,демонстрация, стимуларя, моделаря, жокул де рол;
метода експунерий, експликация, повестиря, прележеря ку опонент; проблематизаря.

обсерваря ши дискутаря ын груп мик а компортаментелор парентале котидиене ши партикуларе, ын ситуаций деосебите;
информаций деспре активитэциле дезволтэрий копилулуй, деспре проблемеле каре пот интервени, презентате ын форме дидактиче ши лучиде;
апликаря техничилор аутоскопией;
креаря де повешть пентру копий, порнинд де ла проприя експериенцэ;

Импликаря пэринцилор ын прочесул едукационал

Импликаря пэринцилор ын прочесул едукационал

Импликаря пэринцилор ын прочесул едукационал

Модалитэциле де колабораре преферате а пэринцилор ку шкоала

Модалитэциле де колабораре преферате а пэринцилор ку шкоала

Модалитэциле де колабораре преферате а пэринцилор ку шкоала

Шединце ку пэринций – 53
Адунэрь де пэринць – 48
Консултаций ку пэринций – 45
Конворбирь телефониче – 42
Визите ла домичилиу -35
Зиле дескисе – 18

Импликаря пэринцилор ын активитэциле десфэшурате ын шкоалэ

Импликаря пэринцилор ын активитэциле десфэшурате ын шкоалэ

Импликаря пэринцилор ын активитэциле десфэшурате ын шкоалэ.

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Кейс "Исследовательские работы педагогов на молдавском языке"

Черчетэриле ау конфирмат кэ атунч кынд колективул педагожик фолосеште диверсе форме ши методе пентру а имплика пэринций ын активитэць де партенериат ын шкоалэ, резултателе обцинуте…

Черчетэриле ау конфирмат кэ атунч кынд колективул педагожик фолосеште диверсе форме ши методе пентру а имплика пэринций ын активитэць де партенериат ын шкоалэ, резултателе обцинуте…

Черчетэриле ау конфирмат кэ атунч кынд колективул педагожик фолосеште диверсе форме ши методе пентру а имплика пэринций ын активитэць де партенериат ын шкоалэ, резултателе обцинуте де елевь сынт май буне, яр рата ешекулуй школар есте май скэзутэ.

Мулцумеск пентру атенцие!

Мулцумеск пентру атенцие!

Мулцумеск пентру атенцие!

Скачать файл