Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников
Оценка 4.9

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Оценка 4.9
Книги
doc
классное руководство
9 кл
26.04.2017
Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников
Публикация является частью публикации:
«Склонение существительных по падежам» Открытый урок по родному %28кумыкскому%29 языку.doc
Открытый урок по родному (кумыкскому) языку На тему : «Склонение существительных по падежам» Тема : «Атлыкъланы гелишлеге гёре тюрлениши.» Мурад: Яшланы тема булан таныш этмек. Тил байлагъын оьсдюрмек. Ана тилибизни сюймеге чакъырмакъ. Алатлар : ребуслар, кроссвордлар, карточкалар. Дарсны барышы. 1)Яшланы дарсгъа къуршав . Биз бугюн сизин булан ачыкъ дарс оьтгеражакъбыз.Дарсыбызны темасы: «Атлыкъланы гелишлиге гёре тюрлениши». Мурадыбыз: Сизин янгы тема булан таныш этмек.Тил байлыгъыгъызны оьстюрмек. Ана тилге бакъгъан сюювюбюзню артырмакъ. Яшлар, мен бизин дарсыбызны А. Жачаевни шу сёзлери булан башлама сюемен. Мен къумукъман ,Къумукъ тюзде тувгъангъа, Къумукъ ана чайкъагъангъа гьайлегим, Ёлакъ бетим къумукъ ана жувгъангъа. 2)Уьйге ишин тергев. Сизге уьйге не берилген эди? Сизге не англашылмады? 3)Бир-нече яшгъа карточкалар бермек. (Къалгъан яшлар булан гечилген темаланы такрарлав) 4)Фронтальный опрос . Атлыкъ деген недир? Ишлик диген недир? Сыпатлыкъ? Жумланы баш уьюрлерин айтыгъыз. Жумланы экинчи даражалы уьюрлерин айтыгъыз. Яшлар бавгъа гирдилер.(иеси,ер гьал, хабарлыкъ) 5)Синтаксис разбор. Къызлар арив опуракъ гийдилер. (иеси,белгилев, Толумлукъ,хабарлыкъ) (Гьар жумлагъа бир яшны доскаъа чыгъарып Синтаксис разбор этдирмек ва авузу булан айтдырмакъ. 6)Фонетически разбор. Янгур-я-нгур (Й)-тутукъ,янгырав,къатты. (а)-соз,эринсиз,къалын. (нг)-тут,янгырав,къатты. (у)-соз,эринли,къалын. (р)-тут,янгырав,къатты. 4-гьарп,5-аваз. Яшланыкарточкаларын жыймакъ. Къумукъ тилде нече гелиш бар,оланы Такрарламакъ. 7)Янгы теманы уьстюнде ишлев. Баш г.ким?не? ай,ел,тав,кёк. Еслик г.кимни?нени? айны.елни,тавны,кёкню. Багъым г.кимге?негер? айгъа,елге,тавгъа,кёкге. Тюшюм г.кимни?нени?не? айны,елни,тавны,кёкню. Ер г.кимде?неде? айда,елде,тавда,кёкде. Чыгъым г.кимден?неден? айдан,елден,тавдан,кёкден (атлыкъланы гелишлеге гёре тюрлендиргенде оланы нечик къошумчалары бола.Яшланы оьзлени доскагъа чыгъарып атлыкъланы гелишлеге гёре тюрлендирип гьар гелишде атлыкъланы нечик къошумчалары барны айтдырмакъ) Тапшурув 127(авуздан) Охувчуну(охув-тамур,чу-сёз этеген къошумча,ну-сёз тюрлендирген къошумча) 8)Ребуслар.Кроссвордлар. (яшлар булан ребуслар,кроссвордлар чечмек) (яшланы къыйматлав) 9)Натижа чыгъарыв. -Биз бу дарсда не этдик? -Къайсы тема булан таныш болдукъ? -Сизге не англашылмады? -Гьар гелишде атлыкъланынечик къошумчалары бола? (яшланы къыйматлав) Уьйге иш. Тапшурув 137(тапшурувну этеген кююн англатаман.

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников

Создание ситуации успеха в учебной деятельности школьников
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
26.04.2017