Summative control work (term 4)
Оценка 4.7

Summative control work (term 4)

Оценка 4.7
Контроль знаний
docx
английский язык
2 кл
30.08.2019
Summative control work (term 4)
Материал содержит подробное описание сумативного оценивания за раздел Путешествие 4 четверть. В данной разработке находятся сами работы, описаны подробные цели по всем видам речи. Сумативное оценивание проводится во втором классе согласно требованиям прописанным в методических рекомендациях для региональных и школьных координаторов по суммативному оцениванию.
Long-term plan.docx
Lesson plan Long­term plan Unit 8:  Travel Date:   Grade: 2 School:  Teacher name: Number present: absent: Theme of the lesson: Learning objectives(s) Summative control work (term 4) Strand Learning objective Listening Reading 2.L3 Understand the main points of short, slow and carefully articulated talk on routine and familiar topics such as colour and number 2.R3 Read and follow with  considerable support simple words,  phrases and sentences on familiar  topics Use of  English 2.UE10 Use common present  continuous forms [positive,  negative, question] Writing Speaking 2.W5 Write letters and familiar high frequency words when read aloud or spelt out for learners 2.S3 Use a limited range of basic  words, phrases and short sentences  to describe objects, activities and  classroom routines Lesson objectives All learners will be able to: Type of question/  Task description Tas k № 1 2 3 4 5 Multiple choice task. Learners colour and  draw pictures  according to the  instructions Multiple choice task. Learners read and  underline the  sentences describing  winter Open­ended task. Learners answer the  questions using  present continuous  forms Open­ended task. Learners write the  missing words Open­ended task. Learners describe  objects, activities  and classroom   Name places and use them in the sentence; Most learners will be able to:  Make sentences with names of places; Some learners will be able to Complete all the exercises without mistakes; Success criteria Value links Cross curricular links ICT skills Previous learning Plan Learners have met this learning objective if they can:   Ls will work together as a group showing respect and being polite with each  other. Primary Science PPT The natural environment Planned timings Beginning Planned activities  Resources Checking of the home task. Learners are introduced the success criteria of the lesson. Middle  Presentation Tasks for the Summative Assessment for the Term 4 Listening Task 1. Listen to the teacher and follow the instructions. 1. Colour a starfish into red. 2. Colour a whale into blue. 3. How many jelly fish are there?  Count and circle:  2 1 4. Complete the picture. Complete the fish. 3 [4] Reading Task 2. Look at the picture. Read the sentences. Underline the sentences that describe the picture. 1. 2. 3. 4. 5. 6. Children are going to the lake to swim. It is very cold. Children are playing snowballs, skating and skiing. The weather is very hot. The trees are white with snow. This is the season when the New Year comes. Use of English Task 3. Look at the pictures and answer the questions. Teacher chooses one card for each learner. 1. What season is it? 2. Is the boy playing  with a boat? 3. What colour is the boat? 4. What is he wearing? 1. Is he riding a  bike? 2. What is he  doing? 3. What  colour T­ shirt is he  wearing? Is he driving a  red car? 4. [4] 1. Where is he  standing? 2. Is he fixing a  rocket? 3. What  colour jeans is he wearing? 4. Is he playing  chess? [4] End Teacher gives feedback for learners.  This might be done in oral form. Learners  reflect on their learning: ­ What has been learned ­ What remained unclear ­ What is necessary to work on ­ What was interesting Additional information Differentiation – how do you plan to give more support? How do you  plan to challenge the more able learners? Support for weaker students: working in pairs/groups, individually  Challenges for moreable students: Encouraged to do more writing; assist  weaker students. Differentiation can be by task, by outcome, by individual support, by  selection of teaching materials and resources taking into account  individual abilities of learners (Theory of Multiple Intelligences by  Gardner). Differentiation can be used at any stage of the lesson keeping time  management in mind Differentiation by task, by outcome, by individual support, by selection of  teaching materials and resources taking into account individual abilities of  learners. Reflection Were the lesson objectives/learning objectives realistic? Did all learners achieve the LO?  If not, why? Did my planned differentiation work well?  Did I stick to timings?  What changes did I make from my plan and why? Assessment – how are you planning to  check learners’ learning? Monitoring Checking the task Feedback on the work Working with PPT whole and individual  Health and  safety check ICT links Video,   Health  promoting  techniques Breaks and  physical  activities  used. Points from  Safety rules  used at this  lesson. Use the space below to reflect on your  lesson. Answer the most relevant questions  from the box on the left about your lesson. Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class orachievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson?

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)

Summative control work (term 4)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
30.08.2019