Суммативное оценивание 1 класс
Оценка 4.6

Суммативное оценивание 1 класс

Оценка 4.6
Раздаточные материалы
docx
английский язык
1 кл
31.03.2017
Суммативное оценивание 1 класс
суммативное оценивание 1 класс за раздел путешествие. дети в конце четверти делают суммативку и оценивается по 1 баллу. Так же родители дается рубрика для заполнения. Можно увидеть на каком уровне ребенок изучил тему. Аудио дети слушают и на листке оценивании выбирают правильный ответ.суммативное оценивание
summative assestment 1.docx
Name:________________                                 class___________ Listening Task 1. Listen to the teacher and put the  number (1, 2, 3) in the boxes. Use of English Task 4. Match the pictures to the questions. Teacher reads the instructions twice. Listen, please!                                is №1. Bring me your books, please!         is №2. Open the door, please!                   is №3. Task 2. Listen to the teacher and follow  instructions. 1.       What? 2.                                                     Which? 3.                                                      How? Teacher reads the instructions twice. Color the bus yellow. Write №7 on the door of the bus. Task 3. Listen to the teacher and circle the  correct picture.                                  [b]                                 [tr] 4.  Assessment criteria follow basic classroom instructions  spoken slowly and  distinctly identify the phonemes and phoneme  blends; ask basic  questions with which,    Where? Task Descriptor Mark A learner 1 2 3 4 what, where and how Total marks Rubrics for providing information to parents on the  results of Summative Assessment for the Cross curricular unit “Travel” Learner’s name: ________________________ Assessment criteria Follow basic classroom instructions  spoken slowly and distinctly Identify the phonemes and phoneme blends Ask basic questions with which, what,  where and how Level of learning achievements Low  Middle  High Experience s challenges  in following  basic teacher’s  instructions Experience s challenges  in recognising phoneme and  phoneme  blends Experience s challenges  in using wh­ questions. Makes  mistakes in identifying  the order of instructions / following instructions Makes  mistakes in identifying phoneme/ phoneme  blends Makes  mistakes in matching  which/ what /  where questions.  Correctly  follows most  teacher’s instructions Fully  recognises phoneme  and phoneme  blends Confidentl y uses wh­ questions Rubrics for providing information to parents on the  results of Summative Assessment for the Cross curricular unit “Travel” Learner’s name: ________________________ Assessment criteria Follow basic classroom instructions  spoken slowly and distinctly Identify the phonemes and phoneme blends Ask basic questions with which, what,  where and how Level of learning achievements Low  Middle  High Experience s challenges  in following  basic teacher’s  instructions Experience s challenges  in recognising phoneme and  phoneme  blends Experience s challenges  in using wh­ questions. Makes  mistakes in identifying  the order of instructions / following instructions Makes  mistakes in identifying phoneme/ phoneme  blends Makes  mistakes in matching  which/ what /  where questions. Correctly  follows most  teacher’s instructions Fully  recognises phoneme  and phoneme  blends Confidentl y uses wh­ questions 1.UE5 use interrogative pronouns which, what, where, how to ask basic questions; use the question: What colour is it? Level of thinking skills: Knowledge and  comprehension Application Assessment criteria: Follow basic  classroom instructions spoken slowly and distinctly Identify phonemes and phoneme blends Ask questions with which, what, where and  how; what colour is it Duration: 15 minutes Summative Assessment for the Cross  curricular unit “Travel” Learning objectives: 1.L1 recognize short  basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly 1.L5 recognise the sounds of phonemes and phoneme blends

Суммативное оценивание 1 класс

Суммативное оценивание 1 класс

Суммативное оценивание 1 класс

Суммативное оценивание 1 класс

Суммативное оценивание 1 класс

Суммативное оценивание 1 класс
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
31.03.2017