Термок

  • Занимательные материалы
  • rtf
  • 30.09.2018
Публикация на сайте для учителей

Публикация педагогических разработок

Бесплатное участие. Свидетельство автора сразу.
Мгновенные 10 документов в портфолио.

Участие учеников в постановке спектаклей на англ.яз позволит добиться таких результатов: Первый уровень результатов – приобретение социальных знаний о ситуации межличностного взаимоотношения, освоение способов поведения в различных ситуациях. Второй уровень результатов – получение школьниками опыта переживания и позитивного отношения к базовым ценностям общества (человек, семья, родина, природа, мир, знания, труд, культура). Третий уровень результатов – получение школьниками опыта самостоятельного общественного действия (умение представить зрителям собственные проекты, спектакли, постановки), в том числе и в открытой общественной среде.Первый уровень результатов – приобретение социальных знаний о ситуации межличностного взаимоотношения, освоение способов поведения в различных ситуациях. Второй уровень результатов – получение школьниками опыта переживания и позитивного отношения к базовым ценностям общества (человек, семья, родина, природа, мир, знания, труд, культура). Третий уровень результатов – получение школьниками опыта самостоятельного общественного действия (умение представить зрителям собственные проекты, спектакли, постановки), в том числе и в открытой общественной среде.
Иконка файла материала The_Little_House.rtf
The Little House Mouse: Oh! What a nice house! …Knock­knock! …Who lives in  the house? … Nobody! I think I'll come in. Frog:   Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog. May I live in your house? Mouse: Yes. Come in, please. Rabbit: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:    Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. May I live in your house? Mouse, Frog: Yes. Come in, please. Fox: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. Fox:   Hello, I'm a fox. May I live in your house? Mouse, Frog, Rabbit: Yes. Come in, please. Wolf: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. Fox:   Hello, I'm a fox.  Wolf: Hello, I'm a wolf. May I live in your house? Mouse, Frog, Rabbit, Fox: Yes. Come in, please. Bear: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. Fox:    Hello, I'm a fox.  Wolf:   Hello, I'm a wolf. Bear:   And I'm a big Bear. May I live in your house? Mouse: Oh, no! Frog:   You are too big!  Rabbit, Fox, Wolf: You can't live in the house! Help, Help! The Little House Mouse: Oh! What a nice house! …Knock­knock! …Who lives in  the house? … Nobody! I think I'll come in. Frog:   Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog. May I live in your house? Mouse: Yes. Come in, please. Rabbit: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:    Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. May I live in your house? Mouse, Frog: Yes. Come in, please. Fox: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. Fox:   Hello, I'm a fox. May I live in your house? Mouse, Frog, Rabbit: Yes. Come in, please. Wolf: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. Fox:   Hello, I'm a fox.  Wolf: Hello, I'm a wolf. May I live in your house? Mouse, Frog, Rabbit, Fox: Yes. Come in, please. Bear: Knock­knock! Who lives in the house? Mouse: Hello, I'm a mouse.  Frog:   Hello, I'm a frog.  Rabbit: Hello. I'm a rabbit. Fox:    Hello, I'm a fox.  Wolf:   Hello, I'm a wolf. Bear:   And I'm a big Bear. May I live in your house? Mouse: Oh, no!Frog:   You are too big!  Rabbit, Fox, Wolf: You can't live in the house! Help, Help!