2 класс англиский язык
Оценка 4.8

2 класс англиский язык

Оценка 4.8
Документация
docx
английский язык
2 кл—11 кл +1
14.10.2019
2 класс англиский язык
Это материал нужно для учителей.Тема называется around school. New words .Переводы Beginning начало р р р ль р р ои р о о щ щ о рм па пп ьри г лз а п р тш от щь д лб
around-school.docx
Lesson plan Long­term plan unit:3 School: Akkol SOSH Date: 13.11 CLASS: 2 Theme of the lesson:Around school Teacher name: Tatybaeva M. Number  present:  absent: Learning objectives(s)  that this lesson is  contributing to 2.L3recognise with support common names and names of places and  the spoken form of a limited range of everyday and classroom words 2.UE14use basic prepositions of location and position e.g. in, at,  next to, near, on, to describe where people and things are use basic prepositions of time: on, in to talk about days and time use with to indicate accompaniment 2.S3 ask questions in basic exchanges about people, objects and  classroom routines  2.W3 write familiar words to identify people, places and objects Lesson objectives Success criteria Learners will be able to: recognize, matchand write words and pictures recognise basic prepositions of location and position    answer the question Where is..? Learners have met this learning objective 2.W.3, if they canwrite  familiar words to identify 4­5 objects  Labor and creativity Value links Cross curricular links   The world around us, Handicraft ICT skills Previous learning Smart board Classroom objects Plan Planned timings Begining Planned activities (replace the notes below with your planned activities) ORGANIZATIONAL MOMENT Teacher: Good morning! How are you? Learners answer the question How are you?,  looking at the picture. WARMING UP All learners asked to stand up, move and count Learners answer the question: How many  (boards, windows, doors, desks, chairs) are in  the classroom? Resources Let's Count to 100 Song https://www.youtube.      com/watch?v=  SxgCA1qOW20&list=   RDSxgCA1qOW20#t=4 9 Teacher : Go to the board! Go to the window!  Go to the door! Go to the board! Middle REVISION Listen to a song “What's This?” Game: Learners hide one picture of school  rooms. Each learner asks the rest “What's this?”  and the rest guess and answer “It’s a...” For these activities, have initial letters of words.  Learners match words and letters. FORMATIVE ASSESSMENT Learners match words of a school parts and 10  object pictures. Teacher gives instructions to  learners [repeated twice] to write words in  places. BREAK Children sin a song “In On Under” and move PRACTICE Learners use basic prepositions of location and  position.  To check answers get a learner to ask a learner  in another group a ‘Where?’ question about the  completed scene card of a floor plan of the  school.  Teacher holds up flashcard of a ball,  learner asks ‘Ilnara, where’s the ball? Song “What's This?” https://www.youtube.  com/watch?v=       TARreOtrWUg  Cards  Worksheets Song “In On Under” https://www.youtube.  com/watch?v=hx8i­ Wq_jtc Worksheets End Well what did we do in our lesson? ­ Evaluation of the lesson Give the home task Learn the words Children sing a Good bye song Good bye song https://www.youtube.  com/watch?v=  Xcws7UWWDEs H/W: Ex.11 P.37 Additional information Differentiation – how do  you plan to give more  support? How do you plan  to challenge the more able  learners? Assessment – how are you planning to check learners’ learning? Health and safety check ICT links  More support will be   Through formative  given to weaker learners  by giving them a  modified worksheets in  some tasks with greater  support  assessment  Through  observation of the  stage of revision  Health promoting techniques  Breaks and physical activities  used.  Points from Safety rules used at  this lesson.  Use video 10 minutes Reflection Were the lesson objectives/learning objectives realistic?  What did the learners learn today?  What was the learning atmosphere like?  Did my planned differentiation work well?  Did I stick to timings? What changes did I make from my plan  and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? Use the space below to  reflect on your lesson.  Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next  lesson?

2 класс англиский язык

2 класс англиский язык

2 класс англиский язык

2 класс англиский язык

2 класс англиский язык

2 класс англиский язык
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
14.10.2019