АДМИНИСТРАТИВНЫЕ КОНТРОЛЬНО – ИЗМЕРИТЕЛЬНЫЕ МАТЕРИАЛЫ
(ПРИЛОЖЕНИЕ К РАБОЧЕЙ ПРОГРАММЕ ПО БАШКИРСКОМУ ЯЗЫКУ КАК ГОСУДАРСТВЕННОМУ ЯЗЫКУ РЕСПУБЛИКИ БАШКОРТОСТАН)
УРОВЕНЬ – НАЧАЛЬНОЕ ОБЩЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
КЛАССЫ – 2-4
2 класс
Административное контрольное списывание за 2020/2021 учебный год
Минең этем.
Минең этем бар. Уның ҡушаматы – Бим. Бим – ҙур эт. Ул көслө, уҫал, бик аҡыллы. Көн дә мәктәптән ҡаршылай, уйнай. Мине ярата, көтөп ала, һағына.(24 һүҙ)
Критерии оценивания
«5» ставится за работу без ошибок
«4» ставится за работу с 1-2 ошибками
«3» ставится за работу с 3-4 ошибками
«2» ставится за работу с 5-6 ошибками
3 класс
Административное контрольное списывание с грамматическим заданием за 2020/2021 учебный год
Контрольное списывание
Беҙҙең ғаилә.
Минең исемем Айҙар. Фамилиям – Хәмитова. Миңә 10 йәш. Мин Өфө ҡалаһында йәшәйем. 3-сө класта уҡыйым.
Беҙҙең ғаиләлә 4 кеше: атайым, әсәйем, һеңлем һәм мин.
Атайымдың исеме Нур. Ул механик булып эшләй. Әсәйемдең исеме Гүзәл. Ул уҡытыусы булып эшләй. Һеңлемдең исеме Айгөл. Ул 1-се класта уҡый.
Ял көнө беҙ ғаилә менән паркҡа, театрға йөрөйбөҙ.
Мин ғаиләмде яратам. (53 һүҙ) (15 б)
Грамматические задания
1. Последнее предложение напишите по слогам. (8 б)
2. Ответьте на вопрос. Һинең исемең нисек?(3 б)
3. Ответьте на вопрос. Һиңә нисә йәш?(3 б)
4. Ответьте на вопрос. Һеңлең нисәнсе класта уҡый?(3 б)
Ключ
1. Мин ға-и-ләм-де я-ра-там.
2. Минең исемем Айҙар.
3. Миңә 10 йәш
4. Ул 1-се класта уҡый
Критерии оценивания
«5» ставится за работу без ошибок
«4» ставится за работу с 1-2 ошибками
«3» ставится за работу с 3-4 ошибками
«2» ставится за работу с 5-6 ошибками
4 класс
Административное контрольное списывание с грамматическим заданием за 2020/2021 учебный год
1. Перепишите текст.
Беҙҙең класс.
Беҙҙең класс бик татыу. Тәнәфестә төрлө уйындар уйнайбыҙ. Зифа апай беҙгә ҡыҙыҡ уйындар өйрәтте. Беҙ бигерәк тә “Энә, еп, төйөн” тигән уйынды яратабыҙ. Еп менән төйөн гел энә артынан ҡалмай йөрөргә тейеш. Ә беҙ уларҙы яңылыштырабыҙ. Шунан яңы энә, еп, төйөн һайлана. Күңелле уйын!
Грамматические задания:
2. Перепишите первое предложение разделив на слоги.
3. Во втором предложении подчеркните основы предложения.
Ключ
№1 Беҙ-ҙең класс бик та-тыу.
№2 Тәнәфестә төрлө уйындар уйнайбыҙ.
Критерии оценивания
«5» - при выполнении всех трех заданий без ошибок.(№№ 1-3)
«4» - при выполнении без ошибок заданий № 1 и № 2 или задания № 3
«3» - при выполнении без ошибок задания № 1
«2» - нет заданий
Материалы на данной страницы взяты из открытых источников либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.