Checkpoint 4
Оценка 4.8

Checkpoint 4

Оценка 4.8
Разработки уроков
docx
английский язык
2 кл
26.10.2018
Checkpoint 4
1.S2 ask questions in basic exchanges about people, objects and classroom routines 1.S4 respond to basic supported questions about people, objects and classroom routines 1UE10 use have got to make short statements and ask questions. 1.S5 use words in short exchanges All learners will be able to: pronounces topic words and expressions intelligibly Most learners will be able to: use have got to make short statements and ask questions; Some learners will be able to: demonstrate their model: My pets using the structure: it is …..
конспект.docx
Long­term plan unit: Basic vocabulary Date:  School:   Teacher name:   Grade: 1 Theme of the lesson ACTIONS Number present:  absent: Learning  objectives(s) that this lesson is contributing to    1.R1 Recognize initial letters in names and places 1.L1 Recognise short instructions for basic classroom routines spoken  slowly and distinctly 1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly Lesson objectives Success criteria Value links Cross curricular  links ICT skills Previous learning Plan Planned timings Beginning 8­10 min All learners will be able to repeat letters and words. Some learners will be able to recognize and name some letters, numbers,  objects and actions. A few learners will be able to combine adjectives and words to create  phrases. Students will respond correctly to oral assessment for at least 3 of the 4  questions.   Positive behaviours: Students will take turns speaking and listen to each  other (Vocabulary words apply to all subjects) none Numbers, colours, these objects:  bag, pen, pencil, book (desk, chair) Planned activities (replace the notes below with your Resources planned activities) T calls s to gather in circle with pens/pencils/cards,  reviews/revises as follows:                               UP/DOWN: sing Grand Old Duke of York             SHOW ME: colours, numbers, some objects                LETTERS L, R, S, T, F, with bodies (letters we will  focus on this week) Student flashcards, pens, pencils Middle   T introduces new words using PPT: listen, read,  PPT 8­10 min   2­4 min 8­10 min End 3­5 minutes write, sing, say and look.When each word is  introduced in the PPT; the Ss will repeat the word  after the teacher. Teach Ss an action to accompany  each word, such as putting hand to ear for listen,  opening a “book” with hands and moving head back  and forth for read, etc.  Review each initial sound of  these words (r for write is okay for right now)  Activity Break: Movement song :We’re Following  the Leader (use only the first part if desired) Purpose: introducing the word, but not being assessed today.  Assess learning with rest of PPT. (Rehearse  beforehand) Have students hold up  1, 2, 3, 4 fingers  to select correct answer (note children who get more  than 2 answers wrong, adjust followup lesson  accordingly), then name or describe final objects. Video: Ошибка! Недопустимый объект гиперссылки. Give children a blank piece of paper, tell them to draw a picture that they can describe in our next class, using  some of the words we have learned. Blank paper for each  student/ Next lesson continue following the same activities and  slides on the PPT Additional information 2 Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? 1. Oral assessment  during the lesson. Health and safety check ICT links 2. Written/drawn  assignment with  Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most  relevant questions from the box on the left about your lesson.   More able learners will be  invited to combine words  into phrases as we practice. The homework will reflect  the level of the student’s  learning. Reflection Were the lesson  objectives/learning  objectives realistic? Did all  learners achieve the LO?  If not, why? Did my planned  differentiation work well?  Did I stick to timings?  What changes did I make  from my plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or achievements/difficulties of individuals  that will inform my next lesson? 3

Checkpoint 4

Checkpoint 4

Checkpoint 4

Checkpoint 4

Checkpoint 4

Checkpoint 4
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
26.10.2018