Famous People

  • Разработки уроков
  • ppt
  • 21.04.2017
Публикация на сайте для учителей

Публикация педагогических разработок

Бесплатное участие. Свидетельство автора сразу.
Мгновенные 10 документов в портфолио.

Публикация является частью публикации:

Иконка файла материала прентация к уроку.ppt
Great people and legend Образец подзаголовка                                                                                           Учитель английского языка МБОУ СОШ №1 г­к Анапа Якушина Оксана Николаевна  20.11.16
“A groundhog would hog “A groundhog would hog “A groundhog would hog “A groundhog would hog all the ground he could all the ground he could all the ground he could all the ground he could hog, if a groundhog could hog, if a groundhog could hog, if a groundhog could hog, if a groundhog could hog ground.” hog ground.” hog ground.” hog ground.” Образец подзаголовка  20.11.16
Over to you! Which of these people  impresses you the most? Think of another famous  person from history who  impresses you. Complete the  sentence. .....really impresses me  because..... 20.11.16
2 3 5 1 4 6 20.11.16
Label the pictures with the verbs. studied designed painted Listen and check, then say. invented sketched 20.11.16
about him? What else would you like to know? Write four questions about what he did. Listen and read the text to see if you can answer your Leonardo da Vinci did all the things in Ex1. What do you know Read again and mark the sentences T(true), F(false) or questions. NS(not stated).F F Ns T Ns F 20.11.16
B finish C finishing Choose the correct item. 1 When did you … this picture? A finished 2 Who  … that invention? A created B did create C create 3 … writing on the table! A stop 4 My sister … painting last year.       A tryed B tried 5. Why did he …. so early? A died 6 A did achieve B was achieving C achieved 7. At five we … in the garden. A were walking B waked C walking 8. … did that girl go last night? A When B How long C Where 9.   It was raining ….. A yesterday B all day  C   last week 10…. cities have you visited  in the UK? 20.11.16 A What B Which  C   How B dyed C   die . What … he … in his life? B stopped C   stopping  C   trying
Basic Lexis. Match the words Talented intelligent curious lifetime achieve incredible survive consider engineer industry accurate canal system  construct based on detailed 20.11.16   добиваться талантливый точный интеллигентный рассматривать любопытный Основанный на Продолжительность жизни промышленность выжить конструировать невероятный подробный инженер Система каналов
Образец подзаголовка
Образец подзаголовка • Raise your hands • Jump up high • Wave your hand • And say “Goodbye”!