I can

Оценка 4.6
Разработки уроков
docx
английский язык
2 кл
28.01.2019
I can
2 сыныпқа арналған мен истей аламын тақырыбындағы сабақ жоспары. Оқушылар бұл тақырып аясында жаңа сөздермен танысып, жануарлардың қандай іс әрекетті жасай алатыны туралы айтып үйренетін болады. жеке және топтық жұмыстар беріледі. және оқушылар тақырыпқа байланысты мен мына ис әрекетті жасай аламын, жасай алмаймын, ұйренуім керек деген тәсіл бойынша бағаланатын болады.
I can.docx
Unit of a long term plan: All about School: 278 Date: CLASS: 2 Lesson title I can… Teacher name: Kulmyrzayeva A Number  absent: Learning objectives(s) that this lesson is  contributing to (link  to the Subject  programme) Lesson objectives Assessment criteria Level of thinking  skills 2L1.Understand a range of short basic supported  classroom instructions. 2S8. Give simple instructions for other to follow. 2UE13. Use can talk about ability and to make  requests and offers use can/can’t to talk about  permission.  All learners will be able to: ­ pronounce correctly  some the new words ­ use the constructions  I can and I can’t in their  speech Most learners will be able to: ­ use the new words ­can talk about ability Some learners will be able to: ­make up sentences with new structure ­ say and react with support to all simple greetings ­give  simple commands ­ identify classroom instructions with support ­talk about ability, make requests and offers and ask  for permission using can and can’t. Application Labor and creativity, lifelong learning. Values links  Cross­curricular links PE Previous learning To revise the previous lessons words and name them  on by “magic mirror’’ by asking question “Can you  sing?, Can you dance?, Can you play the guitar?” Using video ICT skills                                                                                Plan Planned timings Start Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Organization moment. T­S:   teacher greets pupils. Revise the  vocabulary from the previous lesson. Singing  the song “hello” from the previous lesson. Resources Hello song for  kids/children  love to sing Middle  T: introduce the new words                               bird, frog, fish, monkey, jump, fly, swim, climb. Show pictures         Video materials Yes,Ican!  Animals song  for children. ­Pupils repeat after me.  ­Ok. Who wants to read? Please ,Aidana ­ Good job. Next please…. Teacher. What do you think? What about are we going to speak today? S: About animals. T: All right.  Teacher asks pupils what this animals can do? Pupils will give answers. ­Yes ,you are right.  ­Ok  let’s watch a video about animals and  what they can do. Teacher shows video about animals.  Teacher asks some questions about the video.  Can  bird  fly? Can frog jump? Can fish swim? Can monkey climb?  Teacher explains the new words by actions,  learners repeat the actions.  Presentation of the grammar material.            I              Can                           Can’t Play the game “snowman” ( pupils say what  can do and can’t do.) Example: I  can jump.                            I can’t swim.                         I can dance etc. Frontal work. Listen and do. Repeat after  your teacher. Jump like a frog. Climb like a monkey. Fly like a bird. Swim like a fish. Descriptor A learner         ­follows the instructions        ­ repeats the rhyme ­ pronounces the words and expressions   clearly. Work in pair. Give commands to the  classmates and make up the sentences with  the new structure. P1:Fly, like a bird.     P2:   Birds can fly. P1:Climb like a monkey. P2: Monkeys  can climb. P1: Aida, show how fish swim. P2: Fish can swim. P1: Climb a tree P2 : I can climb a tree. P1: jump , like a frog P2: frogs can jump. Descriptor: A learner - Give commands and make  a sentences; - Pronounces words and expressions  clearly. Individual work. Tick  √  or cross X Monkeys  can swim    Frogs can’t  jump       Birds can fly    Fish can’t swim Dogs can climb            End Feedback Thumbs up­side­down. ­If you did all tasks thumbs up. ­If you did some tasks thumbs side. ­If you need help thumbs down. Assessment –  how are you  planning to  Teacher  assesses by  descriptor. Health and safety check Work with the SMART board not more than 10 minutes Use water based markers Additional information Differentiation – how do  you plan to give more  support? How do you  Give commands to the  classmates and make up  the sentences. Differentiation by support. Modal:______ can______ fly,  climb, jump, swim. Reflection Did I stick to  timings?  Use the space below to reflect on your lesson. Answer the  most relevant questions from the box on the left about your  lesson.   Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and  learning)?

I can

I can

I can

I can

I can

I can

I can

I can

I can

I can
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
28.01.2019