Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)
Оценка 4.9

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Оценка 4.9
Разработки уроков
doc
английский язык
1 кл
05.02.2017
Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)
Краткосрочный план урока по английскому языку на тему "Питомцы" в 1 классе. Составлено по учебному пособию "Smiles". Составлены критерии оценивания , дескрипторы к каждому заданию и образец формативного оценивания. Учебные цели составлены для учеников среднего уровня, поэтому можно свободно их изменить.
Pets.doc
Long­term plan unit: My pets School: Umbetaly Karibayev Teacher`s  name: Farida Eyubova  Number present: Pets  Absent:  Date:   Grade: 1 Theme of the lesson:  Learning  objectives(s) that  this lesson is  contributing to 1.L1   recognise   short   basic   instructions   for   a   limited   range   of   classroom   routines spoken slowly and distinctly  1.L3 recognise with support common names and names of places  recognise the spoken form of a limited range of everyday and classroom words  1.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly  1.S5 use words in short exchanges  All learners will be able to: Lesson objectives  Pronounce the names of pets intelligibly;  Recognise simple greetings;  Recognise basic colours; Most learners will be able to:  Identify colours and size; Some learners will be able to:  Make simple statements using “big, small, black, brown, white, pink” Success criteria Cross curricular  links ICT skills Previous learning Students will have succeeded in this class if they: Make simple sentences using the names of animals, colours and size  Kazakh language , Russian language  (naming things in Kazakh, Russian and English) Biology, Physical Education. PPT, CD, DVD, interactive websites, flashcards Pets                                                                               Plan Planned timings Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Resources         Assessment criterion 1. 1. Pronounce the names of pets intelligibly; 2. 2. Recognize 4 colours from 4; 3. 3. Make simple sentences using colours and size; 4.      Beginning         4 min Get students ready to the class by greeting them. Pupils stand in a circle and greet each other. E.g. Hello!  Pupils sing “Make a circle”. www.youtube.com         4 min Warm­up  Game “Guess my pet” Teacher makes an animal noise/facial expression and have the pupils guess the animal. The first pupil to guess  correctly comes to the front of the classroom and  continues with another animal. Middle            5 min                    6 min                   3 min           6 min    End 4 min                       3 min  1. Listen, point and repeat.  Teacher shows new words on the active board. The pupils  repeat chorally and individually. Then point to their  pencils and say the colour. Ask individual pupils to say the word. Ask the rest of the class.      Descriptor: ­ Listen and repeat the names of colours; ­ Name the colours; 2. Listen and colour.  Pupils listen to the instructions of the teacher and colour  the animals accordingly.  It’s a big black dog; It’s a small brown cat; It’s a big brown rabbit; It’s a small black mouse;  It’s a small pink fish. Descriptor: ­ Listen to the instructions; ­ Colour the animals correctly; Time to dance  Pupils watch the video and dance. 3. Big or small  There are many pictures of animals of different sizes.  Pupils choose the correct variant under the picture: big or  small.  www.youtube.com Descriptor: ­ Look at the picture; ­ Tick the correct answer;        Extension activity. Match the words with the pictures. Formative assessment sheet ­ Draw a big pink fish; ­ Draw a small black fish.        Feedback  Colour the fish   I like the lesson very much – green   I like the lesson a little – yellow  I didn’t like the lesson – red  Additional information Differentiation –  struggling learners  will be given more  prompts to help them  speak.  More able  learners will be  encouraged to make  their speaking more  complex.  Assessment – how are you planning to check  learners’ learning? Formative assessment sheet Health and safety check ICT links Safety regulations are taken into account when planning and conducting a lesson.  There are types of activities that meet the needs of  learners Game Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant  questions from the box on the left about your lesson.   Reflection Were the lesson  objectives/learning  objectives realistic? Did all  learners achieve the LO?  If not, why? Did my planned  differentiation work well?  Did I stick to timings?  What changes did I make  from my plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class orachievements/difficulties of individuals that  will inform my next lesson?

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)

Краткосрочный план по английскому языку на тему "Pets"(1 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
05.02.2017