КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Оценка 5

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

Оценка 5
Разработки уроков
docx
английский язык
2 кл
31.05.2017
КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Краткосрочное планирование урока по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова, К.С. Бобровская, О.П. Трофимова Алматы "Атамұра". Второй урок из учебника. Знакомство. Цифры. Песня про цифры. Личные местоимения. Различные виды упражнений и заданий. Различные виды работ на уроке.
2.docx
Long­term plan unit: Unit 1: My family LESSON 2: Nice to meet you! School: #3, Kievka Утверждаю: заместитель директора по  УР Date:  CLASS: 2 Learning Objectives(s) that this lesson is  contributing to Lesson Objectives Teacher name: Kupriyanchik V.I. Number present:  absent: Development skills in writing, reading, speaking and listening All learners will be able to: do 30 % of tasks correctly Most learners will be able to: do 60 % of tasks correctly Some learners will be able to: do 80 % of tasks correctly    Previous learning Greeting. / Revision Planned activities  Resources Plan Planned  timings Beginning (25 minutes)  Class organization. Checking up home task  (W) Listen, point and repeat a [ei] [æ]  (W) Listen and tick  Cat, dad, bag, hand, name, table, cake, plate (I/ P/G) Listen and repeat. Act. Dialogues  Remember     Personal pronouns I, you, he, she, it, we, they (P/G) Say and write (W) Listen, point and repeat Numbers 13­20 (W) Listen and sing Sing the song:“Teddy and the bees” Middle (15 minutes)   (I) Write. Complete the dialogue.  (I/ f – traffic lights) Write: she/he/it/they/we Homework  Match  Read and colour  Learn words and grammar PB p. 8, ex. 1 CD track  4 PB p. 8, ex. 2 CD track  4 PB p. 8, ex. 2 CD track  5 Pupil’s book p. 10 Pupil’s book p. 11, ex. 5 PB p.11, ex. 6 CD track  6 PB p.11, ex. 7 CD track  7 Workbook p. 5, ex. 2 Workbook p. 6, ex 3 Workbook p. 5, ex 1 Workbook p. 6, ex 4 End (5 minutes)  Feedback Additional information Differentiation – how do you plan to give more support?  How do you plan to  challenge the more learners?   Pair/ group work; teacher’s support; Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? Success criteria for FA;   Observing;  Feedbacks; Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links  Cross­curricular links with Social  study  ICT links: use tracks   Students in pair work learn to be  patient and helpful  the value of following interest;  Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant  questions from the box on the left about your lesson.   Reflection Were the Lesson  Objectives/Learning  Objectives realistic?  What did the learners learn  today?  What was the learning  atmosphere like?  Did my planned  differentiation work well?  Did I stick to timings? What  changes did I make from my plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Nice to meet you!" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
31.05.2017