КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Оценка 4.7

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

Оценка 4.7
Разработки уроков
docx
английский язык
2 кл
31.05.2017
КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Краткосрочное планирование урока по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова, К.С. Бобровская, О.П. Трофимова Алматы "Атамұра" Девятый урок из учебника. Повторение. Алфавит. Цвета. Цифры. Вопросы и ответы о себе. Рефлексия. Оценивание. Индивидуальная, парная, групповая формы работы. Критерии успеха.
9.docx
Long­term plan unit: Unit 2: Professions LESSON 9: Revision./Test School: #3, Kievka Утверждаю: заместитель директора по  УР Date:  Teacher name: Kupriyanchik V.I. CLASS: 2 Learning Objectives(s) that this lesson is  contributing to Lesson Objectives Development skills in writing, reading, speaking and listening Number present:  absent: All learners will be able to: do 30 % of tasks correctly  Most learners will be able to: do 60 % of tasks correctly Some learners will be able to: do 30 % of tasks correctly    Previous learning Are they famous? Planned activities  Resources  Class organization. Checking up homework  (W) Listen and tick. Revision of the words of units 1 and 2 (W/G/f – 2 stars and 1 wish) Listen and read  Player, goalkeeper, team, boots. The text “Football” The 1st  group – “Aktobe The 2nd group – “Astana” The 3rd group – “Shakhter Karagandy”  Pupil’s book p. 36, ex. 1 PB p. 37, ex. 3 CD track 26 Pupil’s book p. 38, ex. 4 Pupil’s book p. 38, ex. 5 Pupil’s book p. 38, ex. 6 Pupil’s book p. 39, ex. 7 Pupil’s book p. 39, ex. 8 Pupil’s book p. 39, ex. 9 Workbook p. 19, ex. 1 Workbook p. 20, ex. 2 Workbook p. 20, ex. 3 Plan Planned  timings Beginning (25 minutes) Middle (15 minutes) (W) Write: ABC (W) Write: Colours (W) Match: numbers  (P) Write. Personal information (P) Choose. These/those (P) Write. What’s your mother’s job? What’s your father’s job?         (W) Write. Make words from letters. (I) Read the text Homework  Write about your favourite footballer. Draw.  Learn words and grammar End (5 minutes) Feedback Additional information Differentiation – how do you plan to give  more support? How do you plan to  challenge the more learners?   Pair/ group work; teacher’s support; Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? Success criteria for FA;   Observing;  Feedbacks; Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links  Cross­curricular links  with Social study and  Sport  ICT links: use tracks  Students in pair work  learn to be patient and  helpful  the value of following  interest;  Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant  questions from the box on the left about your lesson.   Reflection Were the Lesson  Objectives/Learning  Objectives realistic?  What did the learners learn  today?  What was the learning  atmosphere like?  Did my planned  differentiation work well?  Did I stick to timings? What  changes did I make from my plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "Revision./Test" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
31.05.2017