КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Оценка 4.9

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

Оценка 4.9
Разработки уроков
docx
английский язык
2 кл
31.05.2017
КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Краткосрочное планирование урока по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова, К.С. Бобровская, О.П. Трофимова Алматы "Атамұра" Седьмой урок из учебника. Спряжение глагола to be в отрицательных предложениях - полная и сокращенная формы. Рефлексия. Оценивание. Индивидуальная, парная, групповая формы работы. Критерии успеха.
7.docx
Long­term plan unit: Unit 2: Professions LESSON 7: We aren’t pilots School: #3, Kievka Утверждаю: заместитель директора по  УР Date:  Teacher name: Kupriyanchik V.I. CLASS: 2 Learning Objectives(s) that this lesson is  contributing to Lesson Objectives Development skills in writing, reading, speaking and listening Number present:  absent: All learners will be able to: do 30 % of tasks correctly  Most learners will be able to: do 60 % of tasks correctly Some learners will be able to: do 80 % of tasks correctly    Previous learning This is my job Planned activities  Resources  Class organization. Checking up homework  u [ʌ] [ju:] (W) Listen, point and repeat Plan Planned  timings Beginning (25 minutes) Middle (15 minutes)         (W) Listen and tick Sun, nut, cup, bus, music, tube, pupil, cube (W) Listen point and repeat Manager, policeman, dancer, actress, pilot (W) Remember. To be. Full and short forms. I am not ­ I’m not, you are not – you’re not, he is not – he’s   not, she is not – she’s not, it is not – it’s not, we are  not – we’re not, they are not – they’re not (P/G) Write and say. Write – am not, is not, are not. (W) Listen and circle. Personal information. (W) Listen and sing the song “Photograher” (I/f – thumb signals ) Write: I am not ­ I’m not, you  are not – you’re not, he is not – he’s  not, she is not –  she’s not, it is not – it’s not, we are not – we’re not,  they are not – they’re not (I)Listen and write. Missing words.  Homework  Match u [ʌ] [ju:]  Write. Missing letters.  Learn words and grammar PB p. 28, ex. 1 CD track 20 PB p. 28, ex. 2 CD track 20 PB p. 29, ex. 4 CD track 21 Pupil’s book p. 29 Pupil’s book p. 29, ex 5 Pupil’s book p. 30, ex 6 PB p. 31, ex 7 CD track 22 Workbook p. 15, ex. 3 Workbook p. 16, ex. 4 Workbook p. 15, ex. 1 Workbook p. 15, ex. 2 End (5 minutes) Feedback Грусть ­ sorrow Бермудский треугольник – Bermuda Triangle Вдохновение ­ inspiration Радость ­ joy Просвещение ­ enlightenment Тревога ­ anxiety Удовольствие ­ pleasure Недоумение ­ bewilderment Ожидание ­ expectations Неопределенность ­vagueness Additional information Differentiation – how do you plan to give  more support? How do you plan to  challenge the more learners?   Pair/ group work; teacher’s support; Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? Success criteria for FA;   Observing;  Feedbacks; Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links  Cross­curricular links  with Social study and  professions  ICT links: use tracks  Students in pair work  learn to be patient and  helpful  the value of following  interest;  Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant  questions from the box on the left about your lesson.   Reflection Were the Lesson  Objectives/Learning  Objectives realistic?  What did the learners learn  today?  What was the learning  atmosphere like?  Did my planned  differentiation work well?  Did I stick to timings? What  changes did I make from my plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson?

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014

КСП по английскому языку на тему "We aren’t pilots" (2 класс) Т.Д. Кузнецова Алматы "Атамұра" 2014
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
31.05.2017