My family and friends (1grade, english)
Оценка 5

My family and friends (1grade, english)

Оценка 5
Разработки уроков
docx
английский язык
1 кл
03.12.2017
My family and friends (1grade, english)
Бұл разработака 1 сыныптарға арналған, яғни 1 сыныптарға ағылшын тілінен менің отбасым және достарым жайлы тапсырмалар және ойындар, Біріншіден онда амандасу бар, Екіншіден тақпақтар бар, орта бөлімде отбасыға байланысты жаңа сөздер мен тапсырмалар бар, және аяғында гуд бай өлені барMy family and friends
English Grade 1 Unit 3 My Family and Friends In my house LESSON PLAN (1)20.11.17.docx
LESSON 5:  Unit 3  My  Family and Friends “In my house.” School: №58 Date:20.11.17 Teacher name: Beisembekkyzy A CLASS: 1 “a” “ә” Learning  objectives(s) that this lesson is contributing to Lesson objectives Number  present:  absent: 1.UE11   use there is/are to make short statements 1.S3  pronounce basic words and expressions intelligibly 1.L3 recognise with support simple greetings recognise the spoken form of a limited range of basic and everyday  classroom words All learners will be able to:  pronounce basic words and expressions intelligibly Most learners will be able to:  use there is/are Some learners will be able to:  make their own sentences applying there is/are Success criteria Learners have met the learning objective (1.UE11 ) if they can: use there is/are to make short statements Plan Planned timings Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Resources Beginning 10  minutes (W) ORGANIZATION  MOMENT/Greetings  1. Sing a song “My Family” 2. Teacher pays children`s attention  to the house on the board. This is a big house. There is a chair.   There are two windows. Nursery Rhymes My Family  Songs with lyrics http://www.youtube.com/watch? v=Y0tGsrr1yN4 Poster of the house PPT https://www.google.ru/search? newwindow=1&biw=1887&bih=9 57&tbm=isch&sa=1&q=PICTUR E+OF+A+HOUSE+FOR+KIDS Middle      25 minutes (IW) DEMONSTRATION Introduction of the parts of a house. Teacher hands out worksheets to color  and write the name of each room PPT Worksheet #2       Teacher points to a chair saying:  There is a chair. Teacher points to chairs saying: There are chairs.  And she asks children to guess  what these words mean.  Example: There is a ruler. There  are rubbers. http://depositphotos.     com/8094250/stock­         illustration­cartoon­family­icon­ set.html Teacher hands out Worksheet #2 to  practice objects in a house using structure there is/are. PHYSICAL ACTION Sing a song: Clap your hands, listen to  the music, turn around, and jump up high. GROUPWORKING  In groups children draw a house and  there should be different objects or people in the house which are familiar for  learners. After finishing their task,  learners demonstrate their house for  another group using there is/are. End  5 minutes (W) Reflexion Can you name the objects which you  have at your house? SINGNING Sing a song  “Good bye” Posters, crayons, feltips. Worksheet #1 https://www.google.ru/search? q=draw+a+house+worksheet Song http://tune.pk/video/1795672/nurs ery­rhymes­clap­your­hands Worksheet https://www.google.ru/search? q=draw+a+house+worksheet The Goodbye Song for Children http://www.youtube.com/watch? v=Xcws7UWWDEs Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links  Environment  Art Assessment – how  are you planning to  check learners’  learning?  through  questioning and the redirecting of  questioning in  feedback activities  through  observation   Additional information Differentiation – how  do you plan to give  more support? How  do you plan to   more support can be given during  elicitation,  instruction and   questioning phases  of the lesson by  nominating learners  to  answer items  relating to more  high frequency  vocabulary to build  confidence through  participation. Reflection Were the lesson  objectives/learnin Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. g objectives  realistic?  What did the  learners learn  today?  What was the  learning  atmosphere like?  Did my planned  differentiation  Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next  lesson?

My family and friends (1grade, english)

My family and friends (1grade, english)

My family and friends (1grade, english)

My family and friends (1grade, english)

My family and friends (1grade, english)

My family and friends (1grade, english)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
03.12.2017