Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)
Оценка 4.6

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Оценка 4.6
Разработки уроков
doc
английский язык
2 кл—9 кл
24.01.2018
Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)
Разработка внеклассных мероприятий по английскому языку включает в себя: занимательные кроссворды, знакомство с животным и растительным миром, а также с достопримечательностями Австралии. Разгадывание ребусов и решение логических задач. Повторение лексики и грамматики в игровой форме. Для младших школьников путешествие по Сафари парку, разгадывание загадок, игры.Разработка внеклассных мероприятий по английскому языку
Радченко Л.И., Фадеева Т.П. .doc
Внеклассное мероприятие по теме  «Заседание клуба детективов на Бейкер стрит» Lesson objectives: 1.Pupils will be able to check their own progress in vocabulary. 2.Pupils will develop self­evaluation skills, as a part of study skills. 3.Pupils will practise integrating skills. 4.Pupils will be able to discuss detective stories. Materials: emblems, cards, pictures, portraits of famous detectives. ХОД  МЕРОПРИЯТИЯ Звучит музыка из кинофильма о Шерлоке Холмсе. I. Teacher: “Hi, Detectives! Welcome to our Baker Street Club. Today we’ll try to  investigate some cases, do some puzzles and at the end of our meeting we’ll  know who the best detective is. Now let’s begin our brain training. Look at the crossword and guess the words. a)Ученики разгадывают кроссворд:                1.The English for преступник.                2.To discover a fact or a piece of information.                3.The English for улика.                4.Sherlock Holmes’ profession.                5.To think that somebody is guilty of a crime when there is not enough                    evidence yet.                6.A person who was at the crime scene and saw the crime.                7.People call them to report a crime.                8.James Bond was a secret ....                9.The English for уголовное дело.               10.Action that is against the law.               11.A short, informal name for a police officer.               12.It is in progress in this unit. II. Teacher: “Well, Detectives ... Watch the play “The case of the stolen ruby,” and  say who the thief is.” Ruby рубин Power­ электричество Turn off­ выключать Writer:   It   was   a   cold   winter   moming.Mr.   Kunkel,   the   director   of   the museum, opened the door and saw that a red ruby, was stolen. He called the detective. Detective: «Hey there! What happened? Kunkel: The stolen ruby was a very expensive red ruby. Detective: I would like to interview everyone who was here last night. Kunkel:   Only   Martha,   my   cleaning   lady   and   I   were   here   last   night. Detective: Well first I'll start with you. Can you tell me what you did last time. Kunkel: Well,first I said good night to Martha. Then I turned off all the power. Martha is very honest. Detective:   Could   you   please   tell   her   to   come   here.   I'd   like   to   ask   her about last night. Martha: What's the problem, Detective Jones? Detective: Well, someone has stolen the red ruby. Did you see anything unusual last night. Martha: I saw Judy parking her car when I left. She said she was going to check her computer. Detective:   OK,   thank   you.   Could   please   call   Judy?   I'd   like   to   ask   her some questions. Judy: What happened? Detective: The red ruby was stolen last night. Where were you last night? Judy: 1 came back in office to check my computer, then I went home. Detective: Was there anything unusual? Judy: No, 1 can't remember. Writer:   Detective   Jones   called   the   police   and   told   them   to   send   some policemen to arrest the thief. III.  Once there was a great exhibition of jewelleries in the town. Among all the exhibits there was the most expensive ring with a diamond, which was the rarest in the world. Mr. Black decided to visit this exhibition with his wile.   Coming   to   the   exhibition   they   examined   all   the   exhibits   very attentively.  The   most   interesting   was   the   ring   with  diamond.   Next   day Mr. Black was going to work past the museum. He noticed many people near the police cars. He decided to know what had happened and came into the museum. He came to the director and asked: “What happened?” “The ring with diamond was stolen from our museum. If we don ’t find it, something terrible will happen. I am sure that the police can’t find it. We need a detective. May be you know anybody?” said the director. “You are lucky! I am the best detective in our town. I’ll find the ring. Yesterday I visited the exhibition with my wife and noticed a strange man in black gloves. But it is necessary to examine the crime scene”­ said the detective. Then the detective asked:  “  What do you usually do before closing the museum?”  The director answered:  “First, all visitors leave museum, the guard   controls   all   the   exhibits   and   the   cleaning   lady   washes   the   tloor. Then I close the museum myself.”  Then the detective came to the place where the ring had been before. “It’s very strange,”­ he thought.  “Where is this puddle from?­ he asked, pointing to the puddle on the lloor before the shelf. It was very hot during the day and at night and nobody could leave these steps. Next day the detective decided to visit the museum again. He examined everything very attentively and noticed some steps in the corridor. “It is a clue!”  ­ he thought and went along the corridor. I le came to the bucket with dirty water. He understood everything. Then the detective invited the director, the guard and the cleaning lady. “I know who the thief is”­ said the detective and began his story. “First 1 thought that the thief is guard because he was in the museum all night and could steal the ring, but then I saw some steps on the floor and came to the bucket and pushed it and then I saw a ring with diamond in the water. Here is this ring,”  and the detective gave the ring to the director. After that he turned to the cleaning lady and asked: “Why did you do this?” The cleaning lady told everything. IV. Teacher: “Dear, Detectives! We’d like to know about your new investigations.” (ученики рассказывают свои  собственные  истории в картинках) V. Teacher: “Now, Detectives, you’ll get a piece of paper, guess the code  and read  the words.” a) 5  22  9  4  5  14  3  5 b) 1  12  9  2  9 c) 3  12  21  5 d) 9  14  22  5  19  20  9  7  1  20  5 e) 19  21  19  16  5  3  20 f) 23  9  20  14  5  19  19 (каждая цифра соответствует букве английского алфавита) VI. Teacher: “Detectives! Let’s watch the second play “The Diamonds” and answer  the question “Why do you think the millionaire disappeared?” A: An elegant man entered a famous jewellery shop. M: I want to buy a diamond for my wife’s birthday. The price  doesn’t matter. J: Here they are. Choose, please. M: Well, I’ll buy this one, which costs 3 thousand dollars. J: Ok. Take, please. Good­bye. M: Good­bye. A: A week later. M: My wife liked the diamond so much and she wanted another one just like this. But it had to be exactly the same size and quality, as she wanted to make a pair of earrings. J: I would say it’s impossible to find an exact diamond. And even if  we could find it, it would cost you a lot of money. M: I promise to pay you 20 thousand dollars for the matching diamond. A: The jeweller put an advertisement in a newspaper. Many people came to him, but nobody had a diamond that was right. But one day a beautiful young lady came into the shop. And she showed the perfect diamond to  the jeweler. L: I hate the idea of parting with this diamond. I inherited it from my mother, and my mother inherited it from hers. But I really need  money. J: Very well. I’ll pay you 10 thousand dollars for this diamond. L: Thank you very much. Good­bye. A: The jeweller phoned the millionaire’s hotel. But the millionaire  could not be found. He disappeared. VII. Teacher: “Look at this picture attentively, read the story and gess: “Who is the  criminal in this case?”                     “A Burglary.” VIII. Teacher: “And now, Detectives, let’s check who the best Detective is.”  ( ученики отвечают на вопросы анкеты “The Best Detective”.) IX. Звучит музыка из кинофильма о Шерлоке Холмсе. Teacher: “Now our meeting is over. Thank you very much that you visited our club and took an active part in our work.   LET’S  TRAVEL  AUSTRALIA! Цель: Заинтересовать учащихся в изучении английского языка как средства  знакомства с англоязычными странами. Задачи: 1.Развитие навыков говорения и аудирования в процессе     творческого общения учеников на основе изучаемой темы.               2.Развитие монологической речи.               3.Расширение кругозора по теме. Оборудование: Проекты учащихся по определенным направлениям об  Австралии, карточки, картинки. I.Оргмомент. Сценка «В туристическом бюро» Ход урока ­ Hello ­ Hi ­ What can I  do for you? ­ Mm... I’d like to travel. ­ What place would you like to visit? ­ ­ May be  Australia? Do you know anything about Australia? ­ Oh, no. ­ We have some leaflets about Australia. See them, please and choose one of  I don’tknow. What can you advise me? them. II. Teacher: The first leaflet is about the geographical position of Australia. Проект учащихся о географическом положении Австралии. Teacher: Now let’s take a quiz. Choose the right variant. QUIZ: 1.The east coast was discovered by: a)Captain Cook, b)Admiral Nelson, c)the  Americans. 2.Australia is ____ speaking country. a)an English, b)a French, c)a German. 3.Australia has an area of: a)8mln.square km., b)9mln. square km., c)10mln. square km. 4.The Commonwealth of Australia consists of: a)5 states, b)6 states, c)7 states. 5.How many big ports are there in Australia? a)there are 5, b)there are 7, c)there    are 9. 6.What is the greatest river? a)Murray, b)Mackenzie, c)St.Lawrence. 7.The main occupation in Australia is: a)agriculture, b)industry, c)culture. III. Teacher: And now, children, listen to some facts from the history of Australia.   Проект учащихся об исторических фактах Австралии. Teacher: Which word is being described? 1.The system of special waterring dry  fields. 2.A Union of independent states. 3.Producing butter, milk, cheese. 4.Bulls, cows, sheep. a) dairying b) cattle c) irrigation d) commonwealth IV. Teacher: Very well. The next information is the info about the cities of Australia.      Проекты ребят о городах Австралии. ­ собирают разрозненные части карточек с названиями городов. Ade, la, ide, Bri, sb, ane, Ca, nbe, r, ra, Mel, bou, rne, Sy, dn, ey, P, er, th. ­ Находят на план­карте Австралии города и прикрепляют к ним карточки с  названиями городов. Adelaide, Brisbane, Canberra, Perth, Sydney, Melbourne, Darwin, Hobart. V. Teacher: Well. Do you know anything about people living in Australia? Do you  (hear ) know the word “aborigines”?          Проект о коренных жителях Австралии. Teacher: Thank you for your story. Do you like to guess crosswords? Let’s do it. 1.e s 5.t u e o c 2.m r u a u 3.s t r l r y i y r d s p a n t t y e s s u y 4.d e 6.k 8.a 9.t a b a n o s g 7.u r m a l i a r u g n o r i i o u n a e 1. evergreen tree 2. the longest river 3. the largest city 4. the driest place in Australia 5. people, who like travelling 6. animal, which carries its baby in its own bag 7. the rock, which changes its colour 8. a native man, who lives in Australia 9. the largest island near Australia    VI. Teacher: Do you know any interesting places in Australia?       Проекты учащихся о достопримечательностях Австралии. Teacher: Now let’s do the second part of the quiz: 1.Australia is: a)an Upside­down World, b)a New World, c)an Old World. 2.What is the capital of Australia? a)Sydney, b)Wellington, c)Canberra. 3.On the coat­of­arms we can see: a)the koala and the echidna, b)the ostrich and  the dingo, c)the emu and the kangaroo. 4.The original inhabitants are: a)Eskimos, b)Aborigines, c)Indians 5.The native trees of Australia are: a)oak and maple, b)eucalyptus and bottle tree,  c)pine and fur tree. 6.New Year in Australia is in the middle of: a)summer, b)winter, c)spring. 7.The climate is suitable for activities like: a)surfing and sailing, b)skiing and  sailing, c)ski jumping. VII. Teacher: But the most interesting in Australia is its wildlife and nature.       Проекты учащихся о животном и растительном мире Австралии. Teacher: The next task is to match the WC and PC  1.К картинкам с изображением животных Австралии подобрать  соответствующие названия; 2.По отдельным частям тела угадать название животного. VIII. Teacher: And the last info is about sport...           Проект учащихся о развитии спорта в Австралии. Teacher: And now, pupils, some facts about Australia.   Do you know...? ...that the word “kangaroo” appeared in 1770? On their voyage of discovery to  Australia Captain Cook’s sailors captured a young kangaroo. They had never seen  such animals and they asked the Aborigines about its name. The natives did not  understand the sailors’ language and they said “What did you say?” many times.  So, the question sounded like “kangaroo”. ...why Australian farmers use many fences? They often travel many miles to check  fences. The fences keep the sheep in, they also keep out rabbits which eat valuable  pasture; the fences protect soil erosion. ...that Lake George is known as the “disappearing Lake”? Its water level rises and  falls depending on the amount of silt (sand, mud) brought by streams. ...that emus live in the state of Victoria? Emus are flightless birds with small  wings. The emu uses his legs as defence, can run long distances very quickly, and  is a strong swimmer. ...that there are about ninety spicies of shark in Australia? The most popular  bathing beaches are netted which does not allow shark attack. ...that Australian aborigines can make fire without matches? They can make it by  rotating a pointed stick in a hole in another piece of wood. ...that the black swan is the emblem of Western Australia? The bird was first  sighted in 1697 by a Dutch explorer. The Swan River at Perth is named after the  bird. ...that Sydney’s buses and ferries carry nearly 200 million passengers a year:     =more than 11 times the total population of Australia!     =nearly four times the population of Britain.     =three quarters of the population of the United States of America. В конце урока вновь сцена в «Туристическом бюро»: ­ Well, did you like the information?  Have you chosen the route? ­ Yes, of course. I liked everything. But I must advise with my family. I’ll do it  and tell you my decision. КВН Путешествие  по сафари парку. Цели мероприятия: 1.Обобщение и систематизация знаний учащихся. 2.Повышение мотивации учащихся к изучению английского языка. 3.Тренировать навыки устной речи. 4.Тренировать навыки чтения. 5.Тренировать навыки письма. Перед игрой проводится предварительная работа: формирование команд и выбор капитанов (по желанию детей). Ребята также придумывают  названия команд (например, “Tigers”, “Wolves”, “Bears”, “Lions”),  делают эмблемы. Членами жюри являются старшеклассники. В самом начале игры дети  представляются друг другу, приветствуют своих соперников: “Hello, we  are Tigers. Ведущий: Hello, children! We are in the safari park. What animals can you  see here? Конкурс №1. «Знаете ли вы животных?» Представители от каждой команды по очереди произносят названия  животных: a fox, a monkey и т.д. Побеждает тот, кто последним назовет  животное, победитель получает 5 очков. Конкурс №2. «Расшифруй названия животных». GOD (dog)                  OMKENY (monkey)           NOIL (lion) DANPA (panda)           GERTI (tiger)                    REBA (bear) TAC (cat)         BEZRA (zebra)        OMUSE  (mouse)    SOHRE (horse) Победитель получает 3 очка. Конкурс №3. «Где живут животные». Now children, answer the questions: Where do .... live? Представители от каждой команды должны прикрепить карточку с  названием страны напротив животного, которое там живет. Bears                                                 America Kangaroos                                         Russia Elephants              live in                   Australia Lions                                                  China Tigers                                                 India Конкурс №4. «Отгадай слово». Необходимо подставить в слова недостающую букву, чтобы получить  новое слово. l e a f p a n d a s l e e p a n i m a l c r o c o d i l e h u n g r y l i o n e l e p h a n t w a k e u p k a n g a r o o Конкурс №5. По порядку впиши в каждый отрезок змеи слово, которое начинается с  конечной буквы предыдущего слова. panda   animal   lion Конкурс №6.                         Составь рассказ о животном и прочитай (расскажи) по  плану: My favourite animal’s a ... It’s ... It has got ... It eats ... It lives in ... It can ... Конкурс №7. «Загадки о животных». 1.It is a domestic animal. It likes fish. (a cat) 2.It is a wild animal. It likes bananas. (a monkey) 3.It is very big and grey. (an elephant) 4.This animal lives at home or in the street. It is a man’s friend. (a dog) 5.This animal likes grass. It is a domestic animal. It gives us milk. (a cow) 6.Кто забрался в мой сапог и фырчит там … ( a hedgehog ). 7.Hedgehog, hedgehog,  съешь пирог, там внутри сидит … ( a frog ). 8.Не нужны мне бег и бокс. Я хитра. Ведь я … ( a fox ). 9.Опрокинув на пол банки, в уголке сидит … ( a monkey ). 10.Почему­то влез на шкаф и застрял там … ( a giraffe ). 11.Нацепив на хобот бант, танцует польку … ( an elephant ). 12.Вот удивится мистер Браун: его пиджак надел … ( a lion ). Конкурс №8. «Послушайте и запомните, как долго живут домашние  животные». rabbits – 5 years                         cows – 25 years sheep – 12 years                         pigs – 25 years cats – 13 years                            horses – 30 years dogs – 15 years                           camels – 40 years goats – 15 years Дети затем отвечают на вопросы  How long do .... live? За каждый правильный ответ – 1 очко. Конкурс №9. «Веселые художники». Ученик, закрыв глаза, рисует животное (кошку и т. д.). Ведущий  называет основные части тела: Draw a head, please. Draw a body, please.  Draw a tail, please. Etc. Если рисунок получился, то команде присуждается 5 очков. КВН можно закончить играми: Игра №1. Члены обеих команд становятся в круг. Ведущий – в центре  круга. Он называет вперемежку домашних и диких животных. Когда  дети слышат название домашнего животного, они хлопают 1 раз, когда  они слышат название дикого животного, то хлопают 2 раза. Тот, кто  ошибается, выбывает из игры. Победительницей считается команда, в  которой останется больше игроков. Игра №2. Ученики загадывают животное, а учитель путем наводящих  вопросов пытается отгадать: 1.Is it a domestic animal? 2.Is it big? 3.Has it got a long tail? 4.Is it black? 5.Does it live in a house or in a farm? Далее идет подведение итогов, награждение победителей и участников.

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по Сафари парку" (2 класс)

Презентация по английскому языку на тему: "Путешествие по Австралии" (9 класс), "Заседание детективов на Бейкер стрит" (8 класс), "Путешествие по  Сафари парку" (2 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
24.01.2018