Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
What can we do
to save the
world?
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Ниагарский водопад
Пустыня Атакама
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Озеро
Байкал.
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
NORTHERN LIGHTS COLISEUM
THE STATUE OF LIBERTY
STONEHENGE
GOLDEN GATE BRIDGE ST.BASIL’S
CATHEDRAL
THE AMAZONE RIVER TAJ MAHAL
MOUNT VESUVIUS GREAT
WALL OF CHINA
THE STATUE OF CHRIST ICY
CANYON
ELBRUS
EIFFEL TOWER
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Match places and their
discriptions:
*It is the most prehistoric monument Big Ben
in England. It is located in Salisbury Plain.
Large number of tourists come to see it.
*It is a clock tower with the biggest
Stonehendge
bell in it named after the first commissioner
of works.
*It is one of the biggest waterfalls. Its noise Golden Gate
bridge
Is heard many kilometers away.
*It is a suspension bridge panning the Golden Great Canion
Gate strait, the one-mile- wide.
*It is one of the oldest national parks in America. Niagara Falls
The Colorado river flows through it.
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
IF YOU DON’T THINK
OF THE FUTURE YOU
WILL NOT HAVE IT.
JOHN
GALSWORTHY
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
CONDITIONAL II
WOULD + V1 --IF----
PAST SIMPLE
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
*They would save animal’s
natural homes.
*There would be no
environmental problems.
*They would throw less waste.
*They would have less litter.
*They would contribute
towards saving the Earth.
*It would be cleaner in towns
and in the country.
*The air would be clean and
fresh.
*They would save forests.
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
ECOLOGICAL
CONGRESS
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
RESOLUTION OF
CONGRESS
1.Keep the country tidy.
2.Keep dogs under control.
3.Take litter home.
4.Water flowers and trees.
5.Throw litter away.
6.Grow flowers and trees.
7.Build bird tables.
8.Leave wild flowers to others
to enjoy.
9.Recycle metal, paper and
glass.
10.Love nature – it is our home.
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Разработка интегрированного урока английского языка с географией по теме "Сохраним памятники природы и культуры
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.