Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."
Оценка 4.7

Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."

Оценка 4.7
Разработки уроков
docx
английский язык
1 кл
28.05.2017
Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."
Разроботка урока для учащихся 1 класса составлен на основе учебника "Smiles 1"автор учебника Jenny Dooley and Virgina Evans.Цель данного урока- развитие социокультурной компетенций учащихся знакомство жизни английских семей. На уроке использованы информационно- комуникационные технологий, системно-деятельности подход работы в группах и индивидуально.Разроботка урока для учащихся 1 класса составлен на основе учебника "Smiles 1"автор учебника Jenny Dooley and Virgina Evans.Цель данного урока- развитие социокультурной компетенций учащихся знакомство жизни английских семей. На уроке использованы информационно- комуникационные технологий, системно-деятельности подход работы в группах и индивидуально.
1 класс Microsoft Office Word.docx
All about my world.           School­lyceum: №35 My friend. My friend’s family. 13.04.2017    14.04.2017                Teacher name Shadieva Fatima   Class: 1 Number present: absent: Learning objectives that this lesson is contributing to  1.L1 recognize short basic instructions for a limited range of  classroom routines spoken slowly and distinctly        1L2 recognize  with support a limited range of basic common personal questions  spoken slowly and distinctly                                      1R1 recognize  sound and name the letters of the alphabet 1R4 use the alphabet to  place the first letters of word in alphabetical order.                                 1.UE7 use personal subject and object pronouns  to give basic personal information.                                                                               1.S3  pronounce familiar words and expressions intelligibly       1.S5 use  words in short exchanges Lesson objectives All learners will be able to:                                                                    ­To understand the  new words.                                             ­Colouring Most learners will be able to:                                                      ­ Use  the new words in structure                                                                              Some learners will be able:                                         ­to read the  sentences                                                            ­to talk about their  friend’s family members. Previous learning Ask the pupils to present their projects from the previous lesson.  Extra materials                  Plan Start 5 min  Flashcards                      Pictures. Planned timings Resources  Warm up activity   To consolidate new language focus This is my friend, Danna.  To consolidate new words: friend, name,  family, mummy, daddy, sister, brother Letter Nn, Oo, Pp, Qq                                                  Smiles name tag Track  28 CD2                                                                                                                      Middle 25min Activity 1. Listen, point and read. Track 28 CD2    The pupils listen, point to the pictures and read out  the texts.  Home work Reflection  End 5min Activity 2. Draw a picture of your friend’s family.  Present it to the class.   Activity book. Ex. 1 p.69  Find and numbe                                                                                   Letters Nn, Oo, Pp, Qq. Chinese Whispers!  You whisper a school item to the fist child, who whispers it to the child sitting next to him/her and so on. The last child calls out  the word Teacher: Four! Class : (shouting) Four! Teacher: Nine! Class: (whispering) Nine! Formative assessment                                               Teacher and pupils count “Well done!”, “Good” and  “Try again!” cards and stickers There smiley faces are on the board. (happy and sad)  T. suggests choosing any smiley face. .     Additional information Differentiation – how do you  plan to give more support?  How do you plan to challenge the more able learners? Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links

Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."

Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."

Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."

Разработка урока английского языка на тему " My friend. My friend's family."
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
28.05.2017