Test english test
Оценка 4.8

Test english test

Оценка 4.8
Разработки уроков
doc
английский язык +1
Взрослым
12.01.2019
Test english test
INSECTS THE REMEMBER AFTER ME тема нашего урока для детей дошкольного образования про насекомых и животных для детей 5до6лет развивает мышление от вопросов до ответый материалы для детей дошкольного образования про насекомых и животных для детей 5до6лет развивает мышление от вопросов до ответый
CELTAapplicationtask.doc
INTERPRESS IH ALMATY CELTA APPLICATION TASK Please complete the tasks as neatly, as carefully and as fully as you can as it is one of the factors   we   take  into  consideration   when  making   a  decision  about  your   application.   Please remember that you may be asked to deal with the points discussed in this task at greater depth in the interview. Doing   language   research,   using   and   referencing   grammar   and   vocabulary   materials   is   an integral part of the CELTA course. We recommend using the reference materials so you could provide detailed answers to all the questions.  Practical English Usage (new edition) ­ Michael Swan (O.U.P.)  English Grammar in Use – Raymond Murphy (Cambridge University Press)  Grammar for English Language Teachers ­ Parrott, M. (Cambridge University Press)  Oxford Guide to English Grammar ­ John Eastwood (O.U.P.) Name ___________________________     Date of application ________________________ PART 1 – LEARNING 1. How would you characterize yourself as a learner?  2. What helped you personally to learn a new language? What could you take from this experience into teaching? PART 2 – TEACHING  1. How would you get shy students talking in class? 2. How would you help students understand the meaning of new vocabulary items? 3. What are the advantages and disadvantages of correcting students’ mistakes? 4. How important are listening and reading when learning a foreign language? Please note that severe penalties are applied if plagiarized work is detected. These will range from loss of marks to disqualification and a ban on re­entry for a period of up to three years. PART 3 – TEACHER TALK Re­write the following sentences in a way that an elementary learner might understand. 1. If you wouldn’t mind opening your books to page 23, please. 2. What I’d like you to do now is to take your seats and note down the new words I’ve written on the board. 3. What might you ask someone if you wanted to find out how to get to the post office? PART 4 – LANGUAGE AWARENESS Error correction The   sentences   below   were   made   by   language   learners.   Identify   the   error   (grammar   or vocabulary) in each sentence, correct it and say how you would explain the nature of the error to the student who made it. Example: I am driving to work every day. Corrected version: I drive to work every day. Explanation: We use the Present Simple to talk about routine, everyday actions. Example: My teacher gave me useful advices. Corrected version:  Explanation:  Example: She is having green eyes. Corrected version:  Explanation:  Example: If I’ll pass my exams, my parents will be proud of me. Corrected version:  Explanation:  Example: He was wounded in a car accident. Corrected version:  Explanation Please note that severe penalties are applied if plagiarized work is detected. These will range from loss of marks to disqualification and a ban on re­entry for a period of up to three years. Example: It’s a very wonderful restaurant. Corrected version:  Explanation:  Vocabulary  The following pairs of words often cause confusion. What would you say to a student who asked you to explain the difference in meaning between these words?  1. borrow vs. lend 2. imply vs. infer 3. control vs. check 4. overweight vs. fat Grammar Imagine you are explaining language to a student. Explain the difference in meaning between sentence a and sentence b in each pair. 1. a. They’ve been married for 5 years. b. They were married for 5 years. 2. a. I used to live in Almaty. b. I’m used to living in Almaty. 3. a. I should write to him. Please note that severe penalties are applied if plagiarized work is detected. These will range from loss of marks to disqualification and a ban on re­entry for a period of up to three years. b. I should have written to him. 4. a. I don’t feel like eating out. b. I don’t like eating out. Pronunciation List the number of syllables and mark the stressed syllable in the following words: Example: photo – 2 syllables 1. photograph photographic photographer 2. politics politician political Look   at   the   conversation   below   and   comment   on   at   least   2   pronunciation   problems   that students might have (e.g. sounds, connected speech, stress patterns, intonation). A: Do you come from Astana? B: No, I work in Astana.  A: How long have you been working there? B: For about three years now. I confirm that I completed this task on my own. Signed (sign by hand or type in your full name) ___________________________ Date ___________________ Please note that severe penalties are applied if plagiarized work is detected. These will range from loss of marks to disqualification and a ban on re­entry for a period of up to three years. Please note that severe penalties are applied if plagiarized work is detected. These will range from loss of marks to disqualification and a ban on re­entry for a period of up to three years.

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test

Test english test
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
12.01.2019