Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF" (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)
Оценка 4.7

Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF" (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)

Оценка 4.7
Карточки-задания +2
docx
английский язык
8 кл
29.03.2018
Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF"     (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)
I. Match the words with their translation. 1. ambitious a) капризный 2. jealous b) целеустремленный 3. creative c) надежный 4. honest d) креативный 5. moody e) завистливый 6. reliable f) честный II. Fill the gaps with the right form of the word from the box. • Change the form of the word if necessary. A broad hand with a wide palm and chunky fingers shows widely that this person is (1) _________________ and very (1) rely (2) _____________ . She / he can get bored easily and often (2) confidence comes up with (3) _________________ ideas. She / he is (3) create (4) _____________ to make the ideas work, but likes to make (4) care people agree to do everything the way that she / he likes. These people are quite (5) _______________ and can make (5) ambition an (6) _______________ carrer as firefighters, photographers (6) excellence or news reporters.
дидактич игра юнит 3.docx
Порозова Наталья Алексеевна ­ учитель английского языка МАОУ "Средняя общеобразовательная школа №2" г. Соликамск февраль  2018 г.  место создания ­ МАОУ "Средняя общеобразовательная школа №2" г.  Соликамск класс ­ 8  Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF"     (Дворецкая О.Б. New      Millennium       English       8     класс  )   I. Match the words with their translation. 1. ambitious                  a) капризный 2. jealous                       b) целеустремленный 3. creative                      c) надежный        4. honest                        d) креативный 5. moody                       e) завистливый     6. reliable                      f) честный    II. Fill the gaps with the right form of the word from the box.  Change the form of the word if necessary. A broad hand with a wide palm and chunky fingers shows                widely that this person is (1) _________________ and very                         (1) rely (2) _____________ . She / he can get bored easily and often            (2) confidence comes up with (3) _________________ ideas. She / he is                 (3) create (4) _____________ to make the ideas work, but likes to make          (4) care people agree to do everything the way that she / he likes. These people are quite (5) _______________ and can make               (5) ambition an (6) _______________ carrer as firefighters, photographers            (6) excellence or news reporters. III. Choose the right verb. 1. That could / can’t be Tom. He is in Japan. 2. It was 3 o’clock an hour ago. Your watch must / can’t be right. 3. Let’s tell Mum. She could / might not know. 4. We must / can’t be lost. I don’t believe it! 5. We are not sure but we could / might  go to Australia for Christmas this year. 6. ­ How old is your new teacher?   ­ She looks very young. She could / can’t be over thirty. 7. Tommorrow I can’t / might miss my classes. I will probably go to the dentist. IV. Put the verbs in brackets in the right form to make sentences. Example: ­ Susan’s friends look happy.                   ­ (They / at her party / (enjoy) / themselves).                   ­ They have been enjoying themselves at her party. 1. ­ How beautifully Ann sings!     ­ lessons / for ages / She (take)    ­ ___________________________________ 2.  ­ David / (cook) / for two hours. There is a delicious smell in the kitchen.      ­ It’s something exotic, isn’t it?   ­ _______________________________________ 3.  ­ I wonder why Mary seems so excited.     ­ a pyjama party / for a week. / She (plan)    ­ _________________________________________ 4.  ­ Do you know why Mum looks tired?     ­ She (plant) / all morning. / vegetables     ­ _____________________________________________ 5.  ­ You look upset, Molly. What has happened?     ­ I / for half an hour / haven’t found it yet! / (look) / for my repost / and    ­ _______________________________________________ 6.  ­ Look, Sally, your website’s really beautiful. You’ve done a good job!     ­ I / it / (design) / it for so long!    ­ __________________________________________________

Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF" (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)

Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF"     (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)

Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF" (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)

Дидактические игры по теме "UNIT 3. DISCOVER YOURSELF"     (Дворецкая О.Б. New Millennium English 8 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
29.03.2018