Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)
Оценка 4.9

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)

Оценка 4.9
Занимательные материалы +3
doc
английский язык
4 кл—8 кл
26.03.2019
Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)
LESSON Is it true or false.doc
LESSON: Is it true or false? Date:25.02.2019 CLASS: 8 “B”, 4 “G”, 4 “B” Learning objectives that  this lesson is contributing to School: # 60 Teachers name: Sivagina L.A., Kydyrova G.N. Number present: Absent: L6  understand some specific information and detail of short, supported information or talk on a limited range of general and some curricular  topics; S1  make basic statements which provide personal information on a  limited range of general topics; S3 give short, basic description of people and objects, begin to describe past experiences on a limited range of general and some curricular  topics; Classroom objects: UE11 use has got / have got  there is / are statement and question forms including short answers and contractions UE14 use prepositions of location and position:  at, behind, between,  in, in front of, near, next to, on, under, above to describe where people  and things are, use prepositions of time: on, in, at to talk about days and times and no preposition last week All learners will be able to: pronouns   Most learners will be able to: say  Some learners will be able to: Use  Learners can: pronouns the words and simple statements describing  the story Key words and phrases: friendship, love, respect, joy, happiness,  sweep, castle, nice, soft, beautiful, bad, good, wonderful School things: PB, AB, VG, board, a ball Useful classroom language for dialogue/writing: Discussion points: The story Can you say why…? True/false  Writing prompts: Sentences with there is/there are garmmar   the words and simple statements describing the story Lesson objectives Language objective   the words and simple statements describing the story   the words and simple statements describing the story Previous learning Not used Pla   n Planned timings Planned activities (replace the notes below with your  Start planned activities) Organization moment: The T greets the learners and presents the lesson  objectives. After that the teacher asks the Ss to make a  circle and sing a song ­ “Hello” Resources PB, AB, TB, CD Then they chose the cards with school things and sit at the tables according colours (yellow, green, blue) T – S S ­ T Lead in: Learners revise some key words from a previous  topics (not used) SS Pre­ teaching: Learners need present their groups Drilling: 1.  Learners need look, remember and name the  words: friendship, love, respect, joy, happiness, sweep,  castle 2. Learners need look, remember and name the rule: there  is /there are. Practice: 1. Learners need look at the pictures and words, and make up the story using the information: doll, castle  on the cloud, lady in white, poor girl, road, poor house,  nice, soft, beautiful, bad, good, wonderful 2. Learners need present their stories. 3. Learners need watch a real story. 4. Learners need write differences and similarities. Board (slide 2) Board (slide 3 – 4) Board (slide 5) Board (slide 6) Board (slide 7)   Sheets of paper with  task 5. Learners need say: Is it true or false? It is a happy story. (F)   The girl has many friends. (F)  She is from poor family. (T) Time: Time: Middle Time End Time 6. Learners need make up 1 true or false statement. 7. Learners need answer teacher’s questions: Feed back  Why is the girl sad?  What does she need to be happy? 8. Learners need put the missing letters. 9.  Learners need sing the song “A wonderful life” Additional information Sheets of paper with  task Board (slide 8) Differentiation – how do you  plan to give more support? How do you plan to challenge the  more able learners? Differentiation can be by task,  by outcome, by individual  support, by selection of  teaching materials and  resources taking into account  individual abilities of learners Differentiation can be used at  any stage of the lesson keeping  time management in mind Reflection Were the lesson  objectives/learning objectives  Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? Cross­curricular links Health and  safety check ICT links Values links Use this section to record the  methods you will use to assess what students have learned  during the lesson Health promoting techniques Breaks and physical activities used. Points from Safety rules used at this lesson. Monitor classroom space when sts  start moving around Learners need put smiles to the board: like/don’t like What have I learned from this lesson about the class or realistic? What did the learners learn  today? achievements/difficulties of individuals that will inform my next  lesson?

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)

Интегрированный урок по английскому языку на тему: "Is it true or false?" (4 класс и 8 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
26.03.2019