Маросим фолклори ва унинг ўзига хос хусусиятлари
Оценка 4.9

Маросим фолклори ва унинг ўзига хос хусусиятлари

Оценка 4.9
Научные работы
pdf
музыка
Взрослым
11.04.2021
Маросим фолклори ва унинг ўзига хос хусусиятлари
Илмий мақола, маросим фолклори
ОАК. ЎзДСМИ. 79 сахифа.pdf

Y3õeKucn10H Òawqam car-tl,am ca ntaÒaH11¶111 zmcmumymu xaõapnapu

u7Muñ-Ha3apuù, a.ua7uñ-yc.7yóuù, .itaÖHa6uù41mpu4'uñ Y-cypHa1u

õup ñunòa mfpm Mapma Hawp ymunaòu

МУНДАРИЖА

1.                  Иброцим Йулдошев. Навой талцнида џлоллих _ „З

2.                  фал Холикулова. 'Энг хапа Ойлих — аи-затваг ва илм, энг капа мерос — бу яхши тарбня,

1. ТЕАТР ВА КИНО

1. Анв ар Исмоилов.                   узбек                 Кишер Навоий                              сцна

тощнл«дмм Емча ёндашрлар

2. Шамсиддин Усмонов. Классик                сацалаштиришда режиссёрнинг билим ва ёцдашуви . 14

З . Музаффар Караб•ев.                                                                зх—лаппириимннг узит                          т17

4. Фахриддин              Халц мзахи ижци начналарининг садна галкднлари_ „ _

п.

1. Оцилхон Иброщмов. Махтиар т-.тждан

З. Шерзод Умаров. Узах халц чохулари

4.   Азамат Шарипов. Х•$сихалн театр анъаналари_

5.  


Тани Худоев_ Бутро Шашицоми иж—лих анъаналари: гарт ва замонавийлик_

Ш. САНЪАТ ТАРИХИ, ФАЛСАФА ВА НОМОДДИИ МАДАНИИ МЕРОС

1. Дилмурод Пулатов. Уз&ккстон              шап:ланиши ва 49

2. Манзура Юлдашева.   чтения хах фактор развития духовного потенциала             52

З . Ш охрух Абдурасулв. Мдулла                                              садна ва экран галкднлари

4. Камштиддин Умаров, ЖУра&к Т'йчиев. Мишмй маданмт ва миллатлараро муносабатларда

пт. ПЕДАГОГИКА, ПСИХОЛОГИЯ

1.                  Дилмурод Исломов. Шогнрдарнинг

2.                  Лщмила Муминходж:аева. Испсиьзование новых технтлогий в подготовхе специалистов бн&мотечно-информацнонных учрежденкй Узекистана

З . Аб»-рахим Исмаилов, Камола Хидирова. Зннение замысла и интуиции в творческом процессе „ _ 74

4. Хилола Ботирова.Митабгача таълиммуассасаларидамусикднингурни _

V. ЕШ ПДКЩЦ•ОТЧИ

1.                  Иззат Юлдашев. У5гсицй фотьклор саньатн генезисида Зин“ (рацс) амалиёти ва бзиаахосфатсафий—онтатоажасослари) _

2.                  Наташа Юсупова. Аудиовизуальный        как начато новой формы искусства _

З. Маьмуржон Тураев. Театр сцнасида кечинма

МАКТАБГАЧА пЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА МУСИКАНИНГУРНИ

РОЛЬ музыкмьного ОБРАЗОВАНИЯ В ДОШКОЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ

ТНЕ ROLE ОР мим EDUCATlON lN PRESCHOOLS


Т аь.ммют босмчма-босмч олиб бораётгЕп,пвдек, умутсиз таьтимда зьтибор берахж ждатларимиздан бири митабгача хамим щассасаларидр. Бугуми кьнп.шзда ахахпит берииммиз херах б?лг-ан масханлардан бири хам мапабгача таълпа муассаса тарбџлланувш.ларша берила&пан тамим ва тарбм сир змас_ Шу у--—да, В А. ку%даги фт-рлар}пш кепириб Виш жоизцр — ' Муста& тарбил — бу тарбџлси змас, батм 1тсон гарбмсидр“

Мапабг-ача таълим муассасаларида мусиа тактими ва тарбм асос№й Оспа ёшщан бошлаб болаларюш шакллантиршп хамда устириб , болиарга Ургаппп

                        ВА                            — 977 Й 115

           мустай утъви (мустјй товутлар баланд-пастмс зтшп ксбшиати);

           тембр утуви (wycm=i товуила— бир-биридан

Фарк млшп)•

           ритм ту*уси (мус}таг-а мос хариат кадам ташлаб чапак чалиб хопфада самаб, хцс зппш ва ифоилаш)

Бсгх-,арюпт муста& кобњлџхглари мустай машЕу.лотларюю барча з.лемент.ларЕЕ1 тата оишрши жащнтамм равшпда

Мактабгача гаьлим муассасиарида омб борилахан   т-аышм ку%цагњларин иборат :

           юмтпзттоћарю1 щсииа бутан устиршщ

Уздсми

           м-рий прир

хт-ту*у-—

к—

• бшал— сид

 

щ-

5•-p ижий

—ихтаари

 

сод. зрт, гатт опттн-—

 

Ур-

• м-рки си— ва бадий фикр

 

Ч-

• мри моулопџ дим

 

ка—

• мусии

 

ид-

рихгла—з лар—з

—й

соз-

• мри

ва Мт, ту— кон—ттр

Мусол щсиий      —и_ мус— т—         a=er тасв— саньат у—         или амшп-а    Ту— к—ииган           ба—-хтезад ужотац ижодий           ва нут—

Устч:ад_ Бунин та—, муснцй ту*усщ усишма фди            Бу           тс— мухи            зтад_

гм мусиий, том—      вЛоди т—об фазштт— офсеат т—     б— Н*осат од—

ритимган

Мкр, ХК«ютамц

Хищвстощ

Турн —nma-

рие пайдо

т—

     Урта              У*ониш

ном-

жмоа (“С*

ж—пн) хи

и:ш-фи фти_п —и_ Уларют, фалс*щ              ва стат ис ”Соф     н— ас— Уда         му—, тасв— с-иыт,              фихрлар з-тши_    У-зт-а бум,      х.» асарда               ва            зь-т——

г., у— ж—оа       о— х.» фикр          хан:         унт          ташмл зтри

             Пифа-ч, Гф—т,                           Сутрот

            файласу— фарта                    Штарн

Хне шкта&-т таышм щассиал»и фа№--анит-ан 59хак, Германияда мактабгача таълм щассишм. дамп тизютга кирма&_ Бола—Чмал«, махаллй хотит жида —ов васи*игци фаолит              Шу би—а,           ва та—ттлар уз бмчасига ма         щ—н_ Мапа«ача та— тизют З б               Затан     кам* оли_ Хајш таниб     ботларда уз фикрини афоптттр билав        шиш шаютнтнриш,    тавтайфлашл 50Ечала—г урни капа. Шу хи,           “тафапур устахонасв“

фипдядд ra икта«ача таышм мажбурй змас_ Унт 2 кабул      —га ира5 зы- мчи гуих, шик гуруњ урт rypyx капа гурухларга $литдд_ З                'Оншир   —шад_ Бу икта—ш- таьлиий вазифаси: бошиюнч мапабга т“флаш,           —и          Ургамш_                тури5дт, хар бир                Уз махсаи сари      Шу дин, Узехвстонтюд ты— тю—да мапабгача татм щассишм»ша тхси Гфезидентииз зьт5ор капа Ушбу змиисјтхоттрт хам к*уришииз щмтн_

Кик*ићию к?рсатипмча, ион (куй, ашула) уч т булии: жи—й (тули куй), мусика ттуши (ннма), дмр уср (ритм) ва шор мусикд карщ бу вокм щсиадр_

(отб куй), пни чому ку— шеь— Улчоы-а         укиш_ Адони хат“ (чаланган куй), мни            тт—р, ритм ше—т-

иохди

      Щсихашув«                                          а—ча, “Ут-

Зири — '?всшаи мусиий“          мушршфи Дарвеш Али Чангий алПЛ               —нчи ярми — ПШ ас—т Бих,        Самарвднд ва шахартр тб ижод кшп-ав У ту— мусиий асарлар   чат, сетор, махџт Ошин чалган, ашуа айтиб, щсихд=     —ан_ Маму-мотларга караганда у, Уша     таитси битн чат чшшб, ипо                 давотгав зкан“з_ Аллома тощсив±-наз—, тарих"адабй А_Фитрат, А_А_Семенов каби

П крат м—ур алтари з-ьтиечт комгм_

Тфихан               Зга —м зпнргм халда аваћаб-асрапшпз мин    Мухтасар штб айттмдщ

№ 468;

                                         и                    М. 1972 с S 7№S72

Уздсми „бармр„ —

Т.. 1931. с 2W_

coxaIIQ каби ты— сохасида хам к*уплаб ютутрга Биркина ф«тивал тисомда к?радиган аулси, “Навр'з сиалари” *смваш *аит саньат                камра5 од.              икта5гача татм мужсасаларт капа саиага мн икмиплар ярим.

Ушбу Феруза .АВураим— уз олига —и, хато кимаган б?ламю_ Бугунгв барча виоятларп “Навруз садалара“ фестивалт-а тайфгарлих жара&лари кизгтпаштда дав ом зтмокда Шу билан бир итчда, чому соз ясаш хам бундан мустасво змас_ Нима чату, соз ясовчи усталар диан савол тутнјшт табиий? Макт*гача таышм муассасаси

“Навру-з садалара“ фестивалюа куши иро зтвбгива змас, чолту созида жур зт*п-ашшги са5аблщ буут-в Чнда Узбепсто№а фашшят олиб —етган чату ст ясовчи усталар          харакатда иш омб бор—оки_ Бунинг идол исојш а.жмјшк Козимжон уста Низоииинов болажонларимю учув махсус чотупр ясаб ериш билан болажонларга тндан ёрдам б — келмиа_ Агар чату созв сифат:ш махсус ясалган б?лса, ижрчи             фал

Барчаьтзга маьлут, хамма маю“гача таьлюл созлар       чолrymp етказиа№_ Ушбу Йигњш•ан чомупр т$тшаьшда хад чомупри чжассам, летн макт*гаи татм муассиасида бот сони          хцсобга оладт-ан Зак, фа болаларга чшту                етмас5итмю_ Савал Ђтил—          “нега барча болажмтритга чому сом ем— керак, аир иктабгача      щсиша пти, — хб_         Ваб к—сщ фа мита5гача татм капа гуру№арциа   жачому созда      змша бш—из      мада      wrmpmиз чошула—т- сон—    махсаиа мувофихдр_ Чолу            усталарию уз фаатияттриа нафакат капа мн, иктабгача     учув хам тсус чому

     К*иб                   ижодорт— тшонлама

Ушбу             бутушм —ак ган   уз            купшб келаётгми кушай 5'ли5 афзашшк томони чциам,                уз уицда тва иракпда б?липш-а о:шб келад_ суз билан атганда,         хамда      Одиа капа с.ага чиканда, уз                билан намойиш     ипоният

“очих рињ-“ вазифасини щболна кшмагав б?ламю_

Ушбу Анижов тисојшда курам-ав б?лсак, Анджон виоя•м, Пахтаобод тупни, “Маданит-“ 21 -сонли макт*гаи татм    201 З йиддан бирин•шти кучп-а кеј—окда_


щсика тарбмиси М?минова Нахиза Махщджон кти Анджм давлт универстемв мусика тавтй?ншшпшда отав б?либ, уз Ошта уз—

«уйиб, рбу максатр сари

пжжи «улчалардав

навосидан би-

му—_ Уп“у

2013

були“, Уз&тстон Давлат

капа за-

ишда                        фа —мвал

хамда

шт—арига

5'лгав

хцсобланащ

Ушбу —ари олиб сухбт ”Болажоюар Виан иштш марот,              хииа тез Улар били тлаш жа—цда »•дди зрткка кожан ухшаб колютз, улар билав тариа муст:цй талин Ургатмиз_ Бир суз Оман ай-тацда, билан Самага икиш им хам хатонли

с.ага       бомжонла—          каттала—тга нисбатан анча фарвзм, улар кеч кидай к?пштт куркцтмш Оман бу      бартараф шиш хи— суз билан ай-тацда,    ва уз шиш              бар тараф змш      дейиш    Ула— .бига самютй хамда тури суз билан, су-ммю усЖдан чии й?ллари Оман зр—тз          Хар сафар              ула— фестиващан сунг шриа, истирохат 6wwra             оимб борами, дея жажп

"шипп-а вдиман“_ Аллохга 5ех№об штрлар 5'лс—, шу киар голибмт кулдан бой бермай кетохдаиз, дел токидлаб

Ториа айтиб $л-њш•анид«, болажотрит билав иштщиа, та— капа мамрт ва истеьдод хамда 5имш тал“ бирж —н диолп —и,   хар                Ушбу фестталга —ст           УЗ *c-mтаыти•и —ат           уз фао давом         уз олша фанлар учун ист№лии          млади_ еш хусусияттри хамда тухтор зкмиз, бир кувц б$гламщ шу жумпдан: уч ва

О

— иссида —идуи а_жрјшб ту—              «уринам Масалан,                5'лмаган к— «ро   С?зла— ифодалашда аввал                с'зиарни Флагав 5Улсаир, зни ула— халда ишиата отилар_ Тафакюурлариа хам свила— Узгаришлар —и_ К$ргазмали-харака•пш тафаккуртари к-№азма.м-—зли тафаккурга айланадњ Бу          б штлар узлари мустакцл    опилар хамда щстакцл         риста                Уйтйщир ё— болалар          деги Бшт                ва х=салар англай 5-штайди идй усулда           Бштлар лучан, а—кса,         товутри баланд пастмги, кидай чату анимай ол.тр_ Улар            кидай «ро 3-rm      имай харакатпр б-ажарт      бошлайдтр_ Бу ивр болала—г                ж—гдор ва             тус ола№_ Овоз борам, лемн             к?магига б?лади_ Бу зт•мш кМтяти шаютана Бу даврда                косий турла— — юрт, югурт, сакраш каби фашшятларни       Узлашмра бошлайдлар_ Баталар уз дан,          —6 бир фаатият ни а— куришлари мумин_ ва епи      — бу ип-абга         бура 5опшайдилар_ Щсика пшгулотарт           ва            мосланиб,              мусикцй ac.mwa б«тари, щсии— а—тштри, мусикцй кайфит                 щг—_

Бу даврда рождаю —дтр ва неча Угаллар:

              — одции мусикии ларга кест Еки моими 5—;

              хиссиег, ва мусикий ттута— аломда ирок зттдан, он, отти ва фаол ирк утш, бштнщшгщ те.*, тавткаси,              —ок з—;

мус—                                   1*до 6—м;

            фашшяти — к*уриб фаомятлар, мусивХ хамда кваш фаолит-вда

Хар бир бола мусиханинг кайси й?налишини Урганиимдан катъи назар, унинг еш Чсусипларини, псиологик ривожини мусика рахбари назарда тьтиш:и лозим. Боланинг мусиий риво»м бу Фри ва узлуксиз равишда й'лга $йишан фасл мусиудй

    Бу                 кфдагича кечам

            хиссий    Ощдий мусикЙ ткаввурдан м№маб ва к?птомонлама римжјмгав мркцй карла— х—ва о:мш; кобипяти — те.“ри,                баланщшгц            афода •   Мла Внинг ва k©kMW1awa татиб, Wa             69:п-ан мусикага мам ракс зтт_

Муси— тарбия втифаларн куйидагнларни уз ичига юмраб оладщ улар куйид•тлар:

            М—кага »qxa56aT ва

            м-ркцй та—ст (муасарјтр асосида)_

            од— мусиий   Оман таЂилаш,          ртикаси —сци маткиарни

            Б олаларда змшюнал            шаютант— Уларда ли хцссщ ритм    ва харакатни ус•мрт_

            М—кцй идни      (мустХ таассуртлар

            Болаларда (барча фашипир астиа)_ Бхтларнинг шис *атида тарбия= Уздсми хабармр„ — 202M(13)

таышм жисмонй ва онгт тарбия уй•уюшкда олиб —и к«к_ Бу иксадга зр— учуж болаларда       мусикии та—1 змтди_

Мусихдй омиллар З тамойилг• иракт«,               кис з-тш, щсикщ-а змоими            (мриифодавийш-и ва тасви—иги)_ Балада мусикамнглагавда у•тг     мос кайфиятда 5'зртш керак_

2_ Эм —н мустцй образт асарни милаш, ва               ериш_ Буша           афода воспам-ркий              те.фари, зшитт тиаб зтјтди_ Масалщ чому асбобла—г мори ва теабрлари (скрипка-альт, констрабас-виолмчејљ ва боша асбобир)

З №5'с-иига ижоиорјшк                бидцриш_ Хар бир бот бирор мусикЙ асарни —то, узича батй    кцтди ва —ларда, ракс злем«глари 5штн хиссий

Бу болалари пни

Г              —      фаолотдр_

П_ Мусии — ахлокцй оми 5'ли5, маътвитттисти топтр._ М—киан таналар-а чрмат, севт ва тарбимй ахлокцй тарбиялайди. Ш. Мусика — та— 1$-ших куйлаш — болалар-а кайфит У нафакат рухцй, балт осмо" Чуни бола куйлаетаци бурун, нафас й<уштрщ кукри влфащ умумав ош•мда, фа фашмят тб бора-

Бала куйлаш тик          ва тутри Утирипш тал“ зтштд_ Куйлаш жара— нафас й?ллари хам            Бу           кида жуда к*уплаб физиолог-мет        талико-тар ва боргаю. Булардан: ЕИ_Алмвов, А_НКенвтщ          Е_Пј— ИППавлов,              ва бот куплаб фтиологла— таьпм* ћсак 5Улад_ вом — табий чомудЧ, чут бу чому у•тг        ивжуд_ Мана шутг               хам у•тг хайв        бу жараёнхамрох ва тур-

Внларда фойдалаим_ Ундав тикари, бола фашмятларида флат. Масиан, —с, xwoma, болалар чомуприи

1$-ших — бу болатг дун&ра— кетайтириб,

тасаввурга Зга

фам

табиатга, Ватанга

капаларга,

аждощтрга хурмп, Вро

яхшштш ва

тафиявий ахлокда—

фам

1$-ших

капа

—нат тал“ зтлад_ У

—тш-

щ         уз щнос*амни мркцй жуиала—          битн солттнр—, фортепиано откушии         мелит та          ва            бахала— Ургатащ

1$гшик бола џанюта хам уз к№аМасалан, нут—и Устчащ овоз ривожлантр., купмкшшк нафасини шаю—мради_ куши куйлашда асосан щсивХ исси, змоцюнал мусоцй (слух), ртм исси ривожлапи_ куйлаптнг та бир астий

— бу жамоа 5— куйлащир_

Мактабгача     бола отзв етарјш даражада фки—и б?лмайди_ Бу           устиа к*упгит ва и—тјтр оимб 50риш-ан_       отз хусусиятларщ                диапахакцда НА_Мепюв,    АД_Войнова, лар уз ијший иомда тухтшшб Утипп-ан_

1$-шикни тмлашда болаларга киска, машут, Мрази, хикоя 1$-шик мвщнидии «лох-одоб, табаат, она Виан, —pмух— хамдагм fowm— 50na,.'IQ омма риб, уларда Уйгатад_

Баий кушихлар               50лалар Витан З.жони“, “Азиз $стон— Узехисто#', '

— Ватаним маним“; НН—жаонинг ”Уйнасаж-и, типратипн“, ”Неваралар купит“, «атлак ва камалак“, ”Каюш;-"', “Шафтшмга сав—', ' Навр— — «ух созим“, Тиом —ан болалар“, ”Бувияхшисиз“, Тушир мат, куш-аним“, ' 'Ямм бшт“, ' Биз аскарьшз“;

Мслм бобо“;

“Музкаймох“, №тан-

гин«';

“Инок             тахтой“,

чт'лари“

к*упла5 Узб«истон

торлартш-

помётда с—ас

из коли—

бадий тарбижв

Устчипп•а ф— —и_

Пулат    НМорх'жаев          “Уйнкат--. типратипн“        тахимл штдт-ан б?лсак, асарни          учун мос холатда ни            5'лютз_ Асар                 рокц        5'-

Мб, тишлови руитжа тез билан ёммлир_

Улчовдага ру кар рис ртмтри            Ђчти рктмтр ижрои ва         ис

Шоир ва         ва шеьр хамохмг               бир         курсатмб сва мос оханти мусикаигв г.мик               сода тарзи ewmaгувои б?лаьшз_

Асар мчи хапда ешп-ав карим кода уз мустцй тюини балан жозибашиш хамда Умбу аса— мактабгача        муксасиарциа фестивалларда «ро               учув хам мамус карлар        жой шшб,               змтјтри сирасжа тр., десак, хато кшмаган б?ламю_

Балажонлариьтз              якивди таниш карларив       — Фаттох Назаров щситси, Т?лки Итхомов    5штн       нафакат 50лажоюартз                зю севюшш           rnryuдан хттоки капа           титловта—из хам бутут-в ЂЋда севюии жой ош-ан,      щболна кшмагав б?ламю_

Allegretto

II_Iy mcoa киота се№ш бинпшаЙщ с'зларга мос мустХ охангпр зса т?лдриб тур-ан бир турам.

Асарда м№маб               5Улмаслшв Урганувчи томоциан тез ва огон кабул кш—га ф— —и_ Айрим гав карлар нота                шт—три мураккаб т—лтрни асари    мусинга жозиба ериш максамда фойдалангани               томонидм аса— тез ва         нокулай:т: келтирит, баьзм учраб турам. Н_НорхУжаев, ФНазаров, А_Мансурв содали ва ботлар учув гулай трилар      мумин_ Ушбу фа Ургануви еш калбади тез жой отш-а             хам мусикала— тез ед         сири хам                хато

Тџдаги            Татиш усуштран               Млиар учуж жа—ир_ Ушбу жарааи жниџа             чшту со—ди плати

Уст—п-а ёрди            К5'сика —улопарида бу фашмт         зю-

Бу фашшп Млала— ижод№— ундайд_ Млалар ж—           Внчоытр си—хар 5ојми кщиымраи_ Чапак ва Млалар

чу»•— хдс з—да, у—-а мос змоп. ту-*-ул»    айниса   тоИй      щхим ахапт

О

касб зтад_ Муст —упота—             оту фойдаланиш   ерт

Виан биргщ ва м-ркцй                 (хо-тращ

3-rm туй:усини, нутви• Устнрац_

“Щзвдймок“   ха болажонзю       хато млмим 5Улттз_

Агар ку-пшкнит-         зьт*ор —игав аулси,            музкаймок с—инг узиёц болажонла— Узига торт— таби— шундай зон, бу жон             бор          Виан       т№ан гап_

Нафавдг асардтм мтж композитор томтдан аилиан мусики ттутлар кетма-кетмтм хам, ка— хам ка— бир бузующи                саба5 асарт—               кутай Ургак$тша5 педжоги ои—ар метоик »тлтмиар ярттатри    та—отлар омб —awmp_ Мисол

“Мусикцй алиф5о“, НХ_Кононова Обучение дошольников на детских тмрументах“ ттобла—и тптиаб $л-нш мутн_ Балалар     Ургатиш дан бири r606J1ap — гпу-—га б—гаюшги тн, хар и—цдуи лози.р_ Мусика утиш метоикасида пупа Уйлаб чицл-ан астиа омб Упрдањ•

—      ифодали ижросщ курамш ва тушун—; мустаки             куриц кутн             берт;

—        олдт-а 5'лмаган               вазифалариБу методтрни               Флаш мисадга

Ижроини таря кш—да хамта фри й<улдан устоз-шш»д                зпиришла—и сингд— —са, кузланган писадга

Хаткцьтз уз та— хамда мю—били фа маштктар ичцда уз урнш•а, нуфузига Зга, хато кцлагав б?лаиз_ узлуксю таъјшм•а о— борар

Жан, кетаг—                         б—щцан далолатдир_

Хар бир демон                Илар зкащ тутри усипш в а келажаиа мева      учун парвариш утащ Биз    Чтсса—ри хам       шувдай отб борт.тз_ та— утаёп-ан жаж»таш-в    индай куз бугунги Ђгнда таышм *ёп-ав устоьщалмриа кшмагав аулаутз Буниы-     хар          уз тютзга масъумп ва мехр      фламан —сашт, алела, ——из мук—р


1. Абдухтин Э О Начальном лапе музытльного обучения в общеобразовательных птолах Японии Цвыкатьное воспитание в итпле_ — 1984. — № 9.

2 Абдулин Э, Цыпин Г Программа, устремленная в $дуще Советская музыка. — 1988. — № 10.

З. Авратнер В. Обучения и воспитание музыканта-педагога_ — Москва, 1981

4. Арисменди А Дошттьное музыкальное воспитание. — Москва, 1989_

5. Кабалевский ДБ. Как рассказывать детям о музыке? — Москва: Просвещение, 1984_ — 25 с.

б. Вопросы методики музыкаљного воспитания детей. — Москва: Цвыка, 1985. — 127 с.

7. Воспитание музьтой_ — Москва: Просвещение, 1991. — 204 с.

8. )Летодика п№податнил музыкаљных дисциптн: сборник статей. — Ташкент: Увиту-вчи_           — 95 с. псиологил: учебное пособие. Сост. РГ_ Киироь — Тапжент: : Музыка, 2005_ — 80 с.

1 Ветлугина НА. Развитие музытл:ьных способностей допжољнивов в ссе музытл:ьных шр_ — Москва: ГН, 1988.-247 с.

УзДСМИ ха бармри 202M(13)


Узбекистон давлат санъат ва маданият институги хабарлари

Журнал Узбекистан Республикаси олий Аттестация Комиссиям Раёсатининг

2017 йил 29 ноябрдаги 245/6-сонли карори билан санъатшунослик фанлари бУйича диссертациялар юзасидан асосий илмий натижаларни чоп этишга тавсия этилган илмий нашрлар рутатига киритилган

www.dsmi.uz

Y3õeKucn10H Òawqam car-tl,am ca ntaÒaH11¶111 zmcmumymu xaõapnapu u7Muñ-Ha3apuù, a

Y3õeKucn10H Òawqam car-tl,am ca ntaÒaH11¶111 zmcmumymu xaõapnapu u7Muñ-Ha3apuù, a

õup ñunòa mfpm Mapma Hawp ymunaòu

õup ñunòa mfpm Mapma Hawp ymunaòu

МУНДАРИЖА 1.

МУНДАРИЖА 1.

МАКТАБГАЧА пЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА

МАКТАБГАЧА пЪЛИМ МУАССАСАЛАРИДА

Ур- • м-рки си— ва бадий фикр

Ур- • м-рки си— ва бадий фикр

Зак, фа болаларга чшту етмас5итмю_

Зак, фа болаларга чшту етмас5итмю_

Мусихдй омиллар З тамойилг• иракт«, кис з-тш, щсикщ-а змоими (мриифодавийш-и ва тасви—иги)_

Мусихдй омиллар З тамойилг• иракт«, кис з-тш, щсикщ-а змоими (мриифодавийш-и ва тасви—иги)_

Асарда м№маб 5Улмаслшв

Асарда м№маб 5Улмаслшв

УзДСМИ ха бармри 202M(13)

УзДСМИ ха бармри 202M(13)

Узбекистон давлат санъат ва маданият институги хабарлари

Узбекистон давлат санъат ва маданият институги хабарлари

Маросим фолклори ва унинг ўзига хос хусусиятлари

Маросим фолклори ва унинг ўзига хос хусусиятлари
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
11.04.2021