Открытый урок по математику на теме "20 ичида сонларни айириш"
Оценка 5

Открытый урок по математику на теме "20 ичида сонларни айириш"

Оценка 5
Разработки курсов
docx
математика
1 кл
06.04.2019
Открытый урок по математику   на теме "20 ичида сонларни айириш"
20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш 20 ичида сонларни айириш
20 ичида сонларни айириш.docx
Мавзуси: 20 ичида сонларни айириш Куни, ойи:  29.11.2016 1­“В” синф Ўқиш  лойиҳасига мос  ўқув мақсади: Мактаб: № 111  Ўқитувчининг исми:  Дарснинг  мақсади: Дарс тартиби Дарснинг боши  (2­5 минут) Дарснинг  ўртаси (6 – 30 минут) Дарсга қатнашмаган ўқувчилар сони: Дарсга қатнашган ўқувчилар сони: 1.1.2.5 ондықтан аттамай бір таңбалы сандарды/ 20, ондық көлеміндегі  сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін  қолдану 1.1.2.1 қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиындардың  бірігуі, азайтуды  жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсіну;   1.1.2.4 бір таңбалы сандарды  ондықтан аттамай    қосу кестесін құру, білу және қолдану Барча ўқувчилар  йиғиндидан қўшилувчини, айирмадан айрилувчини  топишни билади. Ўқувчиларнинг асосий қисми: ўнлик ичида қўшиш ва айиришни билади; Айрим ўқувчилар: бир хонали сонларни ҳар хил усул билан кўрсатади  (нуқталар йиғиндиси,таёқчалар ...) “+”, “–”, “=”, “≠”, “>”, “<” белгиларни қўллайди;. Дарснинг бориши Режаланган иш Ўқувчиларнинг дарсга тайёргарлиги. Дарс бошланишига ёқимли  таъсир этадиган кўнгил куйини қолиплаштириш. Дарс мақсади  билан таништириш.кки сонидан кейин туради. Жиҳозлар 20 ичда сонларни айиришни урганадилар. Икки хонали сондан бир хонали сонни айириш учун, бирликларни айириб, унликларни узгаришсиз к олдиоиш мумкин. 1­топширик Расм асосида аймиришга доир мисоллар тузиш. Икки хонали сонлар  билан айиришни бажариш учун унликлардан унликларни, бирликлардан бирликларни айириш керак. 18­12= 15­13= 17­14= 19­15= 2­топширик  Расмлар ёрдамида мисоллар тузиш. 19­3=                    17=5 18­6=                     19­15= АКТ, расм.  Дарслик    3­топширик № 1 иш дафтари. Турар жойда 14 та машина бор эди. 3 та машина юриб кетди.   Турар жойда канча машина колди? 4­топширик 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 сонлардан 1 ни айиринг.  Нимани пайкадингиз? Хулоса чикаринг. Ўқувчилар дарс давомида нимани билгани,нима иш бажаргани, нима қизиқарли енгил бўлгани, нима қийин бўлгани ҳақидаги фикрларини айта олади. Дарс якуни (31­ 35 минут) Якуний хулоса Энг яхши ўтган икки нарса нима? 1: Ўқучиларни дарс давомида баҳолаш. 2: Иқтидорли ва ночор ўқувчиларга алоҳида топшириқ бериш. Қандай икки нарса дарсни яхши қилар эди? 1: Дарснинг натижасинига кўнгил бўлиш. 2: Рефлексия. Илмий мудир___________ “___”_______________

Открытый урок по математику на теме "20 ичида сонларни айириш"

Открытый урок по математику   на теме "20 ичида сонларни айириш"

Открытый урок по математику на теме "20 ичида сонларни айириш"

Открытый урок по математику   на теме "20 ичида сонларни айириш"

Открытый урок по математику на теме "20 ичида сонларни айириш"

Открытый урок по математику   на теме "20 ичида сонларни айириш"
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
06.04.2019