План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"
Оценка 4.7

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

Оценка 4.7
Разработки уроков
docx
английский язык
1 кл
10.02.2017
План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"
План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point" .Урок разработан в соответствии с учебной программой разработанной на основе учебной программы по предмету "Английский язык" в рамках обновления содержания среднего образования для начальной школы,по учебнику "Smiles" для первых классов средней школы.ПЛАН-КОНСПЕКТ урока 1 класс
план-конспект урока 1 класс.docx
LESSON16: Check Point  2 Date:  School: B­Nazym    Chek up: Teacher name:  CLASS: 1. Learning  objectives(s) that  this lesson is  contributing to Lesson objectives Previous learning Plan Number present:  absent: 1.S5 recogniize the  all letters  of alphabet 1.L3 recognize with support the names of school things, and show  them,listen the teacher  1.S1 make basic personal statements and simple statements about  objects and answer the question “How are you?” “Where are you  from?” 1.UE9 use basic present simple forms to give basic personal  information about yourself “My name is…’  All learners will be able to: say names of some colours , numbers 1­10 and classroom  objects                                                                                        sing a song A..B..C..D.. produce some approval/disapproval sounds          Most learners will be able to: understand some factual questions about yourself respond appropriately to some yes/no questions use some short form answers correctly respond to some information questions about classroom Some learners will be able to: produce a simple question about school things use present simple forms correctly in narration with teacher’s support Count to ten Planned timings Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Resources  8­10 minutes        GREETING Hello, children! How are you? WARMING UP Play a game “Bring me a letter”Bring  me a things of school”’ Teacher distributes  to pupils pictures   and name any objekts, the pupil who has this picture  has  up the picture  APPLYING PREVIOUS  KNOWLEDGE  Listen and colourize,then say and show  with colours pencils Follow the instructions: ­Show me  red,blue,yellow,green,pink,white….. ­Show me 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 ­Go to the blackboard! ­Listen to me! ­Look at me! ­Open your book! To repeat the poem Iam a bird….I can fly… Up,up,up….Up to the sky!  Physical training  Stand up,please!Hands up,Clap­clap Hands down!Shake­shake Hands on the hips,Jump­Jump! Sit down please! pictures   Colour pencils,numbers 1­10  Colouring paper  Pictures A set of 10 questions to  read out Middle 15 ­20 minutes Working in activity  book Creative work       8­10 minutes Listen,point and repeat!Colours the  pictures p.   pictures  colouring pictures Activity book Pupils book https://www.youtube.com/watch? v=W­hevnXFSUQ Work with Pupil s book Listen and  point.  Teacher show , say  and repeat new  words: Bag,rubber,pen,pencil,book copy­book,ruller,pencil­box    ­Open your books at page 24   Count  and write  ­How many books?  ­Five books ­….?.pens  …?pencils…?bags…? rubbers   Making a dialogue  ­Hello!        ­Hello! What is your name?         ­How are you? ­I am OK!                                                 Teacher say the name of school thing  pupils take and show it  with teacher s  support  Vocabulary work….How are you?    ­I  am OK How many pens?  ­ Six pens Sing a song “Clap your hands” Revision Answer the questions: ­What is your name? ­What colour is it?    ­What s this?  – How many? ­How are you?                                                                                                                                                        Additional information Differentiation – how  do you plan to give  more support? How do you plan to challenge  Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links Assessment – how are  you planning to check  learners’ learning?  Art: performance    Science   through questioning  and the redirecting of  questioning in feedback activities through observation in  group and  end  performance activities  more support can be  given during  elicitation,  instruction and   questioning phases  of the lesson by  nominating learners  to  answer items  relating to more high frequency  vocabulary to build  confidence through  participation.  more able learners  will be challenged  by prompting their  groups to  develop  speaking Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most  relevant questions from the box on the left about your lesson.   Objectives were realistic ... the pupils have learned to recognize  colors and letters of the alphabet,school things  and to answer the  question what is your name ... the atmosphere was friendly and the  game time was maintained ... ... In the next lesson, I would have taken more game points Reflection Were the lesson  objectives/learning  objectives realistic? What did the  learners learn  today?  What was the  Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1:Games  2:Physical training and poem What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1: More game points  2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"

План-конспект урока 1 класс по обновленной программе "Check Point"
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
10.02.2017