План урока
Оценка 4.6

План урока

Оценка 4.6
Разработки уроков
docx
английский язык
Взрослым
03.12.2017
План урока
Краткосрочный план по обновленной программе , написанный в соответствии с кэмбриджской программой. План по английскому языку на тему " Social media" ( 7 класс , английский язык ). Задания основаны на дифференциации и таксономии Блума (знание , понимание , применение)Краткосрочный план
aziza_plan.docx
Lessonplan   Unit of a long term plan:  Communication and technology  School­lyceum №23 Date: 14.07.2017 CLASS: 7th grade Lesson title Teacher name: Aziza Akhmetova Number present:  absent: Social networking website Learning objectives(s) that this lesson is  contributing to (link to the Subject  programme) UE17 use if / unless in first conditional clauses; use  defining relative clauses with which , who ,  that , where on a wide range of familiar general and curricular topics; S7 use appropriate subject­specific vocabulary and syntax to talk about a range of general  topics,  and some curricular topics; L8 understand supported narratives on a wide range of general and curricular topics. Lesson objectives All the students will be able to :  ­ use if / unless in first conditional clauses ; use defining relative clauses with which, who, that, where on a wide range of familiar general and curricular topics; use appropriate subject­specific vocabulary and syntax to talk about a range of general   topics, and some curricular topics;  understand supported narratives on a wide range of general and curricular topics. ­ ­ Most of the students will be able to : ­Make sentences using first conditional clauses and make sentences with defining relative clauses:  which, who, that, where on a wide range of familiar general and curricular topics; ­Make short narration using subject­specific vocabulary with some support; ­Understand narratives with unfamiliar words. Some of the students will be able to: ­ Tell about social networking websites using first conditional clauses ­ and defining relative clauses; ­ Make short narration using subject­specific vocabulary without support.  ­Understand supported narratives and make own questions to the narratives. Level of thinking skills Assessment criteria Values links  Knowledge  Understanding Application ­ ­ ­ Can use if/ unless in first conditional clauses and can use defining relative clauses; Can make own sentences using subject­ specific vocabulary; Can understand supported narratives. Communicate with the world through media and be one of the greatest country with much developed  technology. Cross­curricular links Computer science, math. Previous learning Young people and technology                                                                                            Plan Planned timings Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Resources Start (5 mins) Middle (30mins) Greetings: good afternoon, students! How are you today? I am glad to you today. Lead­in: Slide show about popular social websites: Facebook, Whatsapp,  Youtube,Google, VK,Flicker. Ask point of view of the students about the slide show. Let the students guess the theme  of the lesson. interactive board Task 1 . Choose the correct response for each of the sentences:  1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.      Descriptor: 1. question 1­4 for all the learners                        2. question 5­7 for most of  the learners                        3. question 8­10 for the some learners. Task 2. Tell about any social websites using the new words.               Make a short narration about the website that you use. Task 3. Listen to the narration about these guys and tell who likes to spend time in which  social website:                    Facebook. Insta. Whatsapp. Vk. Mail.ru Alex           +.                        + Anna.         +.           +.          + Jane.          +.                                      +.      + Julia.                                                              +   Descriptor:  End Feedback: Triangle – 5                   Circle   ­   4                   Square – 3 Additional information Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the  more able learners? Assessment – how are you planning to check  learners’ learning? Health and safety check Use songs, flashcard, smiles to support my weak  pupils. Encourage with stimulating and motivating adjectives to my active pupils.  Encourage  with only positive adjectives which  stimulate them.  Reflection Were the lesson  objectives/learning objectives  realistic?  Did all the learners achieve  thelesson objectives/ learning  objectives? If not, why? Did my planned differentiation  work well?  Did I stick to timings? What changes did I make from  my plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class orindividuals that will inform my next lesson?

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока

План урока
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
03.12.2017